Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Afet İletişimi Nedir, Ne Değildir?

Yeni Medya , no.14, pp.359-363, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Sosyal Medyanın Bilim İletişimi Aktörleri Arasında Etkileşim Oluşturma Potansiyeli Üzerine Bir Araştırma

VII. ULUSLARARASI YENI MEDYA KONFERANSI: DIJITAL ÇERIK ÜRETIMINDEN TÜKETIMINE MEDYA VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM, 10 - 11 October 2024

Pandemi Sürecinde İnternet Haberciliği: Yerli Aşı Haberlerinin Sunumu Üzerine Bir İnceleme

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Turkey, 28 - 29 November 2022, pp.73-81 Sustainable Development

Online Relationship Management Practices in Public Relations and Corporate Blogs: An Examination on Capital 500 Corporations

International Symposium of New Media From Past to the Future, İstanbul, Turkey, 10 - 15 May 2017, pp.20

Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, vol.1, pp.804-821

Kurumsal Web Sayfalarının Finansal Halkla İlişkiler Yönünden Kullanımı: Bankalara Yönelik Bir Araştırma

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, vol.2, pp.478-493

Use of Social Media in Political Communication: Arab Spring as a Case Study

GLOBAL & REGIONAL COMMUNICATIONS: PRESENT & FUTURE XIV BALTIC FORUM, Sankt-Peterburg, Russia, 1 - 04 December 2013, vol.1, pp.59-60
Books & Book Chapters

Dijital Toplum, Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Üzerine

in: Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Ayşegül Elif Çaycı,Berk Çaycı, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.97-111, 2021

Markalar Açısından Algı Yönetimi Nedir, Ne Değildir?

in: Algı Yönetimi, Oğuz Göksu, Editor, Literatürk, Konya, pp.269-282, 2021

Çocuklarda Marka Farkındalığı ve Marka Tercihi Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü

in: Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, Ali Murat Kırık, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.235-271, 2019

Digitalization of Culture and Arts Communication: A Study on Digital Databases and Digital Publics

in: Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Önay Doğan B.,Gül Ünlü,D., Editor, Igı Global Publications, New-York, pp.144-160, 2018

Algı Yönetimi Açısından Halkla İlişkilere Yöneltilen Eleştiriler ve İlişkisel Paradigma Ekseninde Bir Değerlendirme

in: İletişim Çalışmaları 2017, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editor, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, pp.312-325, 2018

Marka İletişimi Yönetimi

in: Halkla İlişkiler, Mengü S., Editor, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.255-290, 2017

Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi

in: Halkla İlişkiler, Mengü S., Editor, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.224-254, 2017

Kamu Sektöründe Halkla İlişkiler

in: Halkla İlişkiler, Mengü S., Editor, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.193-223, 2017

Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme

in: Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye, Büyükaslan A., Kırık, A. M., Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.367-396, 2016

Yeni Medya ve Kurumsal Reklamcılık

in: Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay Doğan B., Editor, Der Yayınları, İstanbul, pp.41-66, 2015

Sivil Topluma Kavramsal, Kuramsal ve Tarihsel Bakış

in: Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum, Karayel Bilbil E., Editor, Pales Yayınları, İstanbul, pp.13-72, 2015

Kamusal Halkla İlişkiler

Der Yayınları, İstanbul, 2014
Metrics

Publication

71

Citiation (TrDizin)

4

H-Index (TrDizin)

2

Project

4

Thesis Advisory

17

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals