Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Kamu Yönetiminde Vatandaş Katılımı veŞeffaflığın Sağlanmasında Dijital İletişimUygulamalarının Rolü
AMME IDARESI DERGISI
, vol.52, no.1, pp.117-144, 2019 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Kamu Kurumlarında Depreme Hazırlık: Beklenen İstanbul Depremi Örneklemi Bağlamında Bir Değerlendirme
Global Media Journal Turkish Edition
, vol.15, no.29, pp.28-53, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Perspektifinden Yapay Zekâ Çalışmaları: Ulusal Alan Yazının Bibliyometrik Analizi
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, vol.7, no.2, pp.9-35, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal İletişim Açısından Sürdürülebilirlik Yönetimi Uygulamaları: Türkiye ve Kuzey Makedonya Karşılaştırması
The Journal of International Scientific Researches
, vol.8, no.3, pp.367-392, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Afet İletişimi Nedir, Ne Değildir?
Yeni Medya
, no.14, pp.359-363, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, no.20, pp.6-35, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kitle İletişim Araçlarının Toplumsal Belleğin İnşasındaki Rolü
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.2, pp.106-125, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kültürel Bellek Aktarımında Dijital Medyanın Kullanımı: Türkiye’nin En Çok Ziyaret Edilen Müzeleri Üzerine Bir İnceleme
Global Media Journal Turkish Edition
, vol.12, no.24, pp.1-28, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kamusal Halkla İlişkiler ve Dijital İletişim Uygulamaları: İstanbul İlçe Belediyeleri Üzerine Bir Araştırma
İletişim ve Diplomasi
, no.5, pp.3-24, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Kültür Sanat İletişimi Bağlamında Müzelerin Sosyal Medyaya Adaptasyonu: Devlet ve Özel Müze Kullanımlarını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.1, pp.11-31, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Risk İletişiminde Sosyal Medya Kullanımının Kamu Kurumu Odağında Değerlendirilmesi: Sağlık Bakanlığı Üzerine Bir İnceleme
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.9, no.1, pp.193-224, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.2, pp.656-674, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Position of Communication in Medical Education: A Study on Curriculums of Medical Faculties in Turkey
Intermedia International E-Journal
, vol.7, no.13, pp.286-298, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Kontrolsüz Marka İletişimi Unsuru Olarak Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E– Wom) ve Tüketici Değerlendirmelerini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.2, pp.743-760, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Destinasyon Markası İmajı ve Tercihinde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Rolü
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, no.16, pp.101-131, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sağlığa İlişkin Risklerin Önlenmesi Bağlamında Sağlık İletişimi Kampanyalarının ve Yeni Medyanın Rolü
Dördüncü Kuvvet Uluslararası Hakemli Dergi
, vol.2, no.2, pp.111-133, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E
, vol.4, no.2, pp.111-132, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kurum İçi İletişim Stratejileri Bağlamında Oyunlaştırma Kullanımı:Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS)
, vol.5, no.1, pp.15-47, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Uses and Gratifications Approach, Social Media and Personal Branding: A Study on Social Media Users in Turkey
Communication Today
, vol.10, no.1, pp.142-155, 2019 (Scopus)
Sağlık İletişiminde Doktor-Hasta İlişkisi Modelleri ve İlişki Taraflarının Değerlendirmelerini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi
, vol.2, no.1, pp.7-38, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkilerin Stratejik Planlama Sürecindeki Rolü ve Önemi
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, no.15, pp.75-105, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Key Issues in Turkish Public Relations Practitioners’ Perception of the Profession: Relational Paradigm, Dialogic Public Relations, Symmetrical Public Relations, Corporate Social Responsibility, and Corporate Sustainability
Connectist:ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, vol.55, no.1, pp.37-59, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal Değişim Yönetimi Sürecinde Kurum İçi İletişimin Rolü
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ
, vol.6, no.2, pp.1155-1184, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme
Intermedia International E - Journal
, vol.4, no.6, pp.120-140, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sivil Toplum Kuruluşlarında Halkla İlişkiler: Kurumsal Web Sayfalarının Bağışçı İlişkileri Açısından Fon Sağlama Aracı Olarak Kullanımı
Akademia Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.4, pp.150-168, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal Çekicilik Kavramı ve Kurumsal Çekicilik Unsurlarının Algılanan Önemini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, no.46, pp.1-21, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkilerin Kurum ile Hedef Kitle Arasında İlişki Oluşturma Amacı ve Kurumsal Web Sayfalarının Diyalojik Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kullanımı
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, no.20, pp.110-128, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Sosyal Medyanın Bilim İletişimi Aktörleri Arasında Etkileşim Oluşturma Potansiyeli Üzerine Bir Araştırma
VII. ULUSLARARASI YENI MEDYA KONFERANSI: DIJITAL ÇERIK ÜRETIMINDEN TÜKETIMINE MEDYA VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM, 10 - 11 October 2024
Pandemi Sürecinde İnternet Haberciliği: Yerli Aşı Haberlerinin Sunumu Üzerine Bir İnceleme
ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Turkey, 28 - 29 November 2022, pp.73-81
Online Relationship Management Practices in Public Relations and Corporate Blogs: An Examination on Capital 500 Corporations
International Symposium of New Media From Past to the Future, İstanbul, Turkey, 10 - 15 May 2017, pp.20
Adaptation of Municipalities to New Media Technologies Towards Their Inhabitants In Public Relations Efforts: A Sample From Turkish Municipalities
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bucuresti, Romania, 19 - 20 September 2014, pp.621-627
Online Relationship Management Practices in Public Relations: A Comparison of Use of Online Press Rooms of Fortune 500 Corporations (USA) and Capital 500 Corporations (Turkey)
ICSS 2014 International Conference on Social Sciences, Bükreş, Romania, 19 - 20 September 2014, pp.628-635
Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, vol.1, pp.804-821
Kurumsal Web Sayfalarının Finansal Halkla İlişkiler Yönünden Kullanımı: Bankalara Yönelik Bir Araştırma
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, vol.2, pp.478-493
Use of Social Media in Political Communication: Arab Spring as a Case Study
GLOBAL & REGIONAL COMMUNICATIONS: PRESENT & FUTURE XIV BALTIC FORUM, Sankt-Peterburg, Russia, 1 - 04 December 2013, vol.1, pp.59-60
Books & Book Chapters
Kamusal Halkla İlişkilerde Paradigma Değişiminin Temsili Olarak Vatandaş İlişkileri Yönetimi Uygulamaları ve Dijitalleşme Süreciyle Bağlantısı
in: İletişim Sosyolojisinde Yeni Yönelimler, Fatmanur Altun, Editor, Der Yayınları, İstanbul, pp.21-43, 2023
Dijital Toplum, Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Üzerine
in: Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Ayşegül Elif Çaycı,Berk Çaycı, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.97-111, 2021
Markalar Açısından Algı Yönetimi Nedir, Ne Değildir?
in: Algı Yönetimi, Oğuz Göksu, Editor, Literatürk, Konya, pp.269-282, 2021
Dijital Aktivizm Üzerine
Der Yayınları, İstanbul, 2019
Çocuklarda Marka Farkındalığı ve Marka Tercihi Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü
in: Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, Ali Murat Kırık, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.235-271, 2019
Digitalization of Culture and Arts Communication: A Study on Digital Databases and Digital Publics
in: Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Önay Doğan B.,Gül Ünlü,D., Editor, Igı Global Publications, New-York, pp.144-160, 2018
Algı Yönetimi Açısından Halkla İlişkilere Yöneltilen Eleştiriler ve İlişkisel Paradigma Ekseninde Bir Değerlendirme
in: İletişim Çalışmaları 2017, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editor, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, pp.312-325, 2018
Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler
Derin Yayınları, İstanbul, 2017
Kurumsal Sürdürülebilirlik İle Halkla İlişkiler Bağlantısı Ve Kurumsal Sürdürülebilirlik Uygulamalarına Yapılan Yatırımın Geridönüşü
in: Medya Çağında İletişim, Kırık A. M., Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.47-73, 2017
Marka İletişimi Yönetimi
in: Halkla İlişkiler, Mengü S., Editor, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.255-290, 2017
Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi
in: Halkla İlişkiler, Mengü S., Editor, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.224-254, 2017
Kamu Sektöründe Halkla İlişkiler
in: Halkla İlişkiler, Mengü S., Editor, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.193-223, 2017
Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme
in: Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye, Büyükaslan A., Kırık, A. M., Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.367-396, 2016
Halkla İlişkiler Yönetiminin Bir Fonksiyonu Olarak Sorun Yönetimi: Proaktif Halkla İlişkiler Stratejileri ve Diyalojik Halkla İlişkiler Yaklaşımı Ekseninde Bir Değerlendirme
in: Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma II, Pelenk Özel, A., Editor, Der Yayınları, İstanbul, pp.1-35, 2016
Yeni Medya ve Kurumsal Reklamcılık
in: Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay Doğan B., Editor, Der Yayınları, İstanbul, pp.41-66, 2015
Sivil Topluma Kavramsal, Kuramsal ve Tarihsel Bakış
in: Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum, Karayel Bilbil E., Editor, Pales Yayınları, İstanbul, pp.13-72, 2015
Kamusal Halkla İlişkiler
Der Yayınları, İstanbul, 2014
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi
Der Yayınları, İstanbul, 2014