Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (2)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (28)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Sosyal Medyanın Bilim İletişimi Aktörleri Arasında Etkileşim Oluşturma Potansiyeli Üzerine Bir Araştırma

VII. ULUSLARARASI YENI MEDYA KONFERANSI: DIJITAL ÇERIK ÜRETIMINDEN TÜKETIMINE MEDYA VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM, 10 - 11 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. Pandemi Sürecinde İnternet Haberciliği: Yerli Aşı Haberlerinin Sunumu Üzerine Bir İnceleme

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2022, ss.73-81, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Online Relationship Management Practices in Public Relations and Corporate Blogs: An Examination on Capital 500 Corporations

International Symposium of New Media From Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.20, (Tam Metin Bildiri)

6. Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.804-821, (Tam Metin Bildiri)

7. Kurumsal Web Sayfalarının Finansal Halkla İlişkiler Yönünden Kullanımı: Bankalara Yönelik Bir Araştırma

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.478-493, (Tam Metin Bildiri)

8. Use of Social Media in Political Communication: Arab Spring as a Case Study

GLOBAL & REGIONAL COMMUNICATIONS: PRESENT & FUTURE XIV BALTIC FORUM, Sankt-Peterburg, Rusya, 1 - 04 Aralık 2013, cilt.1, ss.59-60, (Özet Bildiri)
Kitaplar 19

1. Afet Risk İletişimi

Afet, Güvenlik ve İletişim Stratejilerinde Güncel Yaklaşımlar, Nedim Sözbir,Selçuk Aslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.85-102, 2025

3. Dijital Toplum, Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Üzerine

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Ayşegül Elif Çaycı,Berk Çaycı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.97-111, 2021

4. Markalar Açısından Algı Yönetimi Nedir, Ne Değildir?

Algı Yönetimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.269-282, 2021

6. Çocuklarda Marka Farkındalığı ve Marka Tercihi Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü

Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, Ali Murat Kırık, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.235-271, 2019

7. Digitalization of Culture and Arts Communication: A Study on Digital Databases and Digital Publics

Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Önay Doğan B.,Gül Ünlü,D., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.144-160, 2018

8. Algı Yönetimi Açısından Halkla İlişkilere Yöneltilen Eleştiriler ve İlişkisel Paradigma Ekseninde Bir Değerlendirme

İletişim Çalışmaları 2017, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.312-325, 2018

11. Marka İletişimi Yönetimi

Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.255-290, 2017

12. Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi

Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.224-254, 2017

13. Kamu Sektöründe Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.193-223, 2017

14. Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme

Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye, Büyükaslan A., Kırık, A. M., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.367-396, 2016

16. Yeni Medya ve Kurumsal Reklamcılık

Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay Doğan B., Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.41-66, 2015

17. Sivil Topluma Kavramsal, Kuramsal ve Tarihsel Bakış

Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum, Karayel Bilbil E., Editör, Pales Yayınları, İstanbul, ss.13-72, 2015

18. Kamusal Halkla İlişkiler

Der Yayınları, İstanbul, 2014
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

3

Proje

4

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları