Makaleler
49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (2)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (28)
1. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Perspektifinden Dijital Aktivizm Hareketlerine Bir Bakış
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.29-64, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Public Relations Not Only for the Organization but Also for Society: A Review of Undergraduate Curricula in Türkiye
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.137-168, 2025 (Hakemli Dergi)
5. Kamu Kurumlarında Depreme Hazırlık: Beklenen İstanbul Depremi Örneklemi Bağlamında Bir Değerlendirme
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.15, sa.29, ss.28-53, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Afet İletişimi Nedir, Ne Değildir?
Yeni Medya
, sa.14, ss.359-363, 2023 (Hakemli Dergi)
15. Kitle İletişim Araçlarının Toplumsal Belleğin İnşasındaki Rolü
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.106-125, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Kültürel Bellek Aktarımında Dijital Medyanın Kullanımı: Türkiye’nin En Çok Ziyaret Edilen Müzeleri Üzerine Bir İnceleme
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.12, sa.24, ss.1-28, 2022 (Hakemli Dergi)
20. Kamusal Halkla İlişkiler ve Dijital İletişim Uygulamaları: İstanbul İlçe Belediyeleri Üzerine Bir Araştırma
İletişim ve Diplomasi
, sa.5, ss.3-24, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Risk İletişiminde Sosyal Medya Kullanımının Kamu Kurumu Odağında Değerlendirilmesi: Sağlık Bakanlığı Üzerine Bir İnceleme
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.193-224, 2021 (Hakemli Dergi)
25. Position of Communication in Medical Education: A Study on Curriculums of Medical Faculties in Turkey
Intermedia International E-Journal
, cilt.7, sa.13, ss.286-298, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.656-674, 2020 (Hakemli Dergi)
29. Destinasyon Markası İmajı ve Tercihinde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Rolü
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, sa.16, ss.101-131, 2020 (Hakemli Dergi)
30. Sağlığa İlişkin Risklerin Önlenmesi Bağlamında Sağlık İletişimi Kampanyalarının ve Yeni Medyanın Rolü
Dördüncü Kuvvet Uluslararası Hakemli Dergi
, cilt.2, sa.2, ss.111-133, 2019 (Hakemli Dergi)
31. Kurum İçi İletişim Stratejileri Bağlamında Oyunlaştırma Kullanımı:Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS)
, cilt.5, sa.1, ss.15-47, 2019 (Hakemli Dergi)
33. Sosyal Medya Fenomenlerinin Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Kozmetik Markaları Üzerine Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF-E
, cilt.4, sa.2, ss.111-132, 2019 (Hakemli Dergi)
34. Halkla İlişkilerin Stratejik Planlama Sürecindeki Rolü ve Önemi
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, sa.15, ss.75-105, 2019 (Hakemli Dergi)
35. Kamu Yönetiminde Vatandaş Katılımı veŞeffaflığın Sağlanmasında Dijital İletişimUygulamalarının Rolü
AMME IDARESI DERGISI
, cilt.52, sa.1, ss.117-144, 2019 (SSCI)
36. Uses and Gratifications Approach, Social Media and Personal Branding: A Study on Social Media Users in Turkey
Communication Today
, cilt.10, sa.1, ss.142-155, 2019 (Scopus)
38. Key Issues in Turkish Public Relations Practitioners’ Perception of the Profession: Relational Paradigm, Dialogic Public Relations, Symmetrical Public Relations, Corporate Social Responsibility, and Corporate Sustainability
Connectist:ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, cilt.55, sa.1, ss.37-59, 2018 (Hakemli Dergi)
39. Kurumsal Değişim Yönetimi Sürecinde Kurum İçi İletişimin Rolü
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.1155-1184, 2018 (Hakemli Dergi)
40. Yeni Medyanın Kişisel Markalama Yönünden Kullanımı: CEO Markaları Üzerine Bir İnceleme
Intermedia International E - Journal
, cilt.4, sa.6, ss.120-140, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. Sosyal Medyanın Bilim İletişimi Aktörleri Arasında Etkileşim Oluşturma Potansiyeli Üzerine Bir Araştırma
VII. ULUSLARARASI YENI MEDYA KONFERANSI: DIJITAL ÇERIK ÜRETIMINDEN TÜKETIMINE MEDYA VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM, 10 - 11 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2. Pandemi Sürecinde İnternet Haberciliği: Yerli Aşı Haberlerinin Sunumu Üzerine Bir İnceleme
ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2022, ss.73-81, (Tam Metin Bildiri)
3. Online Relationship Management Practices in Public Relations and Corporate Blogs: An Examination on Capital 500 Corporations
International Symposium of New Media From Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.20, (Tam Metin Bildiri)
4. Adaptation of Municipalities to New Media Technologies Towards Their Inhabitants In Public Relations Efforts: A Sample From Turkish Municipalities
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bucuresti, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, ss.621-627, (Tam Metin Bildiri)
5. Online Relationship Management Practices in Public Relations: A Comparison of Use of Online Press Rooms of Fortune 500 Corporations (USA) and Capital 500 Corporations (Turkey)
ICSS 2014 International Conference on Social Sciences, Bükreş, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, ss.628-635, (Tam Metin Bildiri)
6. Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.804-821, (Tam Metin Bildiri)
7. Kurumsal Web Sayfalarının Finansal Halkla İlişkiler Yönünden Kullanımı: Bankalara Yönelik Bir Araştırma
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.478-493, (Tam Metin Bildiri)
8. Use of Social Media in Political Communication: Arab Spring as a Case Study
GLOBAL & REGIONAL COMMUNICATIONS: PRESENT & FUTURE XIV BALTIC FORUM, Sankt-Peterburg, Rusya, 1 - 04 Aralık 2013, cilt.1, ss.59-60, (Özet Bildiri)
Kitaplar
19
2. Kamusal Halkla İlişkilerde Paradigma Değişiminin Temsili Olarak Vatandaş İlişkileri Yönetimi Uygulamaları ve Dijitalleşme Süreciyle Bağlantısı
İletişim Sosyolojisinde Yeni Yönelimler, Fatmanur Altun, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.21-43, 2023
3. Dijital Toplum, Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Üzerine
Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Ayşegül Elif Çaycı,Berk Çaycı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.97-111, 2021
4. Markalar Açısından Algı Yönetimi Nedir, Ne Değildir?
Algı Yönetimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.269-282, 2021
5. Dijital Aktivizm Üzerine
Der Yayınları, İstanbul, 2019
6. Çocuklarda Marka Farkındalığı ve Marka Tercihi Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü
Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, Ali Murat Kırık, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.235-271, 2019
7. Digitalization of Culture and Arts Communication: A Study on Digital Databases and Digital Publics
Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Önay Doğan B.,Gül Ünlü,D., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.144-160, 2018
8. Algı Yönetimi Açısından Halkla İlişkilere Yöneltilen Eleştiriler ve İlişkisel Paradigma Ekseninde Bir Değerlendirme
İletişim Çalışmaları 2017, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.312-325, 2018
9. Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler
Derin Yayınları, İstanbul, 2017
10. Kurumsal Sürdürülebilirlik İle Halkla İlişkiler Bağlantısı Ve Kurumsal Sürdürülebilirlik Uygulamalarına Yapılan Yatırımın Geridönüşü
Medya Çağında İletişim, Kırık A. M., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.47-73, 2017
11. Marka İletişimi Yönetimi
Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.255-290, 2017
12. Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi
Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.224-254, 2017
13. Kamu Sektöründe Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.193-223, 2017
14. Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme
Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye, Büyükaslan A., Kırık, A. M., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.367-396, 2016
15. Halkla İlişkiler Yönetiminin Bir Fonksiyonu Olarak Sorun Yönetimi: Proaktif Halkla İlişkiler Stratejileri ve Diyalojik Halkla İlişkiler Yaklaşımı Ekseninde Bir Değerlendirme
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma II, Pelenk Özel, A., Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.1-35, 2016
16. Yeni Medya ve Kurumsal Reklamcılık
Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay Doğan B., Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.41-66, 2015
17. Sivil Topluma Kavramsal, Kuramsal ve Tarihsel Bakış
Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum, Karayel Bilbil E., Editör, Pales Yayınları, İstanbul, ss.13-72, 2015
18. Kamusal Halkla İlişkiler
Der Yayınları, İstanbul, 2014
19. Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi
Der Yayınları, İstanbul, 2014