SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YENİLİKÇİLİK VE RİSK ALGISI DÜZEYLERİNE GÖRE KULLANICILARIN İNTERNETTEN ALIŞVERİŞLERİNDE WEBSİTESİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE BİR WEBSİTESİ ÖRNEĞİ
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.204-235, 2019 (Hakemli Dergi)
E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.347-368, 2019 (Hakemli Dergi)
Etik Örgüt Kültürünün Etik Tedarikçi Seçimine Etkileri Üzerine Bir Araştırma
İzmir iktisat dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.171-189, 2019 (Hakemli Dergi)
Dominance or Effectiveness? Which is More Important in Brand Personality Decisions?
Athens Journal of Mediterranean Studies
, cilt.5, sa.2, ss.121-136, 2019 (Hakemli Dergi)
Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.36, ss.187-215, 2014 (Hakemli Dergi)
Brand Positioning Through Multi-Dimensional Scaling: A Study in The Turkish Shampoo Market
International Journal of Social Sciences and Humanity Studies
, cilt.3, sa.2, ss.193-208, 2011 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.37, ss.159-171, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Celebrity Brand Extension Go or No Go
33rd EBES Conference, Madrid, İspanya, 7 - 09 Ekim 2020
Dominance or Effectiveness? Which is More Important in Brand Personality Decisions
5th International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 2 - 05 Temmuz 2018, ss.1-5
The Role of Nostalgia Proneness in the Effect of Brand Image, Corporate Image, Brand Trust and Consumer Involvement on Emotional Attachment: Global vs. Local Brand
3rd Innovation and Global Issues in Social Sciences Conference, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2018, ss.1-28
The Impact of Brand Personality on Brand Experience: A Comparison Between The Perceptions of Facebook, Twitter and Instagram Users
International Interdisciplinary Business – Economics Advancement Conference (IIBA), İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2014, ss.323-337
Exploring Online Consumer Ethics: Do Consumer Perceptions of E-Ethics Change According to CAD Personalities?
The 18th Annual Conference Promoting Business Ethics Book of Abstracts, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 28 Ekim 2011, ss.1-12
A Hybrid Framework for Understanding and Avoiding International Business Blunders in the Global Culture
19th Annual Meeting Program Marketing Issues in Global Supply Networks: Theoretical and Empirical Directions for Future Research, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2011, ss.1-12
Online versus Offline Brand Personality: Implications for Brick-and-Click Brands
17th Recent Advances in Retailing and Services Science Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2010, ss.1-12
Exploring the Concept of Retailer Equity: A Shopping District Perspective
17th Recent Advances in Retailing and Services Science Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2010, ss.1-12
Which Category To Extend To - Product or Service? The Effect of Alternate Extensions of Service Brands on Brand Evaluations and Loyalty Intentions
6th International Conference of the SIG on Brand Identity and Corporate Reputation of the Academy of Marketing, Barselona, İspanya, 8 - 12 Nisan 2010, ss.1
Girişimciliğin Doğası Hangi Sıfatsal Özellikleri Kapsar?
5. Kobi’ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2009, ss.1-10
Understanding The Consumer Attitudes Toward Mobile Advertising and Its Impacts On Consumers’ Behavioral Intentions: A Cross-Market Comparison of U.S. and Turkish Consumers
Eleventh Annual International Conference of the Global Business and Technology Association, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 11 Temmuz 2009, ss.1-12
Sexual Harassment Between Customers and Salespeople: Customer is the Victim
15th Recent Advances in Retailing and Services Science Conference,, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.1-12
Kitap & Kitap Bölümleri
Fokus Pokus Odak Grup Görüşmeleri Sihirli Dokunuşlar
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2021
Duyusal Markalama
Masamızda Marka Sohbetleri, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.67-98, 2015
Alışveriş Merkezleri: AVM’LER Nasıl Farklı Konumlandırılır?
Beta Basım Yayım, İstanbul, 2012
Müşteri Deneyimleri Yönetimi Deneyimsel Pazarlama
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Gürdal, S., Editör, Yaprak Dağıtım, İstanbul, ss.50-70, 2009
Diğer Yayınlar
Pazarlama Çevresinin İncelenmesi
Diğer, ss.68-103, 2018
Müşteri İçgörüsünü Edinmeye Yönelik Bilgi Yönetim Sistemi
Diğer, ss.104-139, 2018