-
2016 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Kadir Has Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Film Ve Drama
-
2016 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Kadir Has Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Tiyatro
-
2013 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü
-
2013 - 2016 Yrd. Doç. Dr.
Yeditepe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Tiyatro
-
2014 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Şehir Üniversitesi, İnsan Ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı
-
2011 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Haliç Üniversitesi, Konservatuvar, Tiyatro
-
2009 - 2011 Öğretim Görevlisi Dr.
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları
-
2012 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Haliç Üniversitesi, Konservatuvar, Tiyatro
-
2015 - 2018 Genel Sanat Yönetmeni
Kadıköy Theatron
-
2013 - 2018 Dramaturg, Yönetmen, Oyun Yazarı
Cazu Tiyatro
-
2002 - 2015 Dramaturg, Oyun Yazarı, Yönetmen
Seyyar Sahne
-
2001 - 2015 Dramaturg
Dostlar Tiyatrosu
-
Lisans OYUN YAZMA TEKNİKLERİ II
-
Lisans UYGULAMALI DRAMATURJİ ÇALIŞMALARI II
-
Lisans Sahne Metni Yazımı II
-
Lisans Dramaturjiye Giriş II
-
Lisans Uygulamalı Dramaturji Çalışmaları I
-
Lisans Sahne Metni Yazımı I
-
Lisans Oyun Yazma Teknikleri I
-
Lisans Dramaturjiye Giriş
-
Yüksek Lisans Oyun Yazarlığı ve Dramaturji
-
Doktora POETİKA VE TİYATRO
-
Lisans Dramaturjiye Giriş
-
Doktora Tiyatro Estetiği
-
Yüksek Lisans Edebiyat Kuramları ve Eleştiri
-
Doktora Poetika ve Tiyatro
-
Lisans Dram Sanatı I
-
Yüksek Lisans Komedi Teorisi
-
Lisans Tiyatro ve Temsil
-
Yüksek Lisans Sanat Felsefesi
-
Lisans Oyun Analizi
-
Lisans Tiyatro Tarihi
-
Lisans Dramatik Edebiyat
-
Lisans Cağdaş Tiyatro
-
Yüksek Lisans Gösterim Çözümlemeleri
-
Lisans Metinlerle Türk Tiyatro Tarihi
-
OTOBİYOGRAFİK PERFORMANSTA MERKEZSİZLİK KAVRAMI
Arıcı O. (Danışman)
Ç.Erdöl(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
DRAMATİK YAPI EPİSTEMOLOJİLERİ: DRAM TEKNİĞİ MODELLERİNDEN DÜNYA TASAVVURLARINA "
Arıcı O. (Danışman)
R.Erdem(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Komedide Kendilik Bilinci Perspektifi: Satir ve Fars Geleneklerinde Toplumsal ve Bedensel Açıdan Karakter Üretimi
Arıcı O. (Danışman)
N.SARIKAYA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Shakespeare'in Macbeth oyununun Otto Rank'ın doğum travması kuramı üzerinden analizi
Arıcı O. (Danışman)
-
Hegel'in kendilik bilinci kavramıyla komediye yaklaşmak: satir ve fars geleneklerinde bedensel ve toplumsal açıdan karakter üretimi
Arıcı O. (Danışman)
-
RANCIÈRE'İN İMGE FELSEFESİ EKSENİNDE BECKETT VE MÜLLER'İN OYUN YAZARLIĞINDA İMGELER ÜZERİNE BİR İNCELEME
Arıcı O. (Danışman)
E.CEREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
MASKELENMİŞ OYUNCULUKTA KOMEDİ: MASKE OYUNCULUĞUNUN KOMEDİ VE HAKİKAT İLE İLİŞKİSİ
Arıcı O. (Danışman)
-
RUS ABSÜRT TİYATROSU
Arıcı O. (Danışman)
-
"Antik Yunan Komedyasında Grotesk Düşünce"
Arıcı O. (Danışman)