Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
2. Yapay zekâ, dijital propaganda ve bilgi operasyonları kesişiminde A.B.D. - Çin rekabeti: ‘Look What You Taxed Us Through’ klibine yönelik bir örnek olay incelemesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.15, sa.Sosyal Bilimlerde Yapay Zeka: Kuram, Uygulama ve Gelecek Perspektifleri, ss.45-68, 2025 (TRDizin)
3. Post-Truth Çağında Yanlış Bilgi, Yıkıcı Teknolojiler ve Yeni Bir Mücadele Perspektifi
TRT Akademi
, cilt.10, sa.23, ss.340-346, 2025 (Hakemli Dergi)
4. İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA İÇERİK ANALİZİ VE METİN MADENCİLİĞİNİN KULLANIMI
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.51, ss.177-191, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Content Marketing in Online Learning Programs: A Research on EU-Funded ‘E-PROFMAN’ Project
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, cilt.7, sa.1, ss.56-74, 2022 (Hakemli Dergi)
8. COVID-19, Misinformation and Communication Studies: A Systematic Review of the Infodemic
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.62, ss.67-90, 2022 (ESCI, TRDizin)
10. Ülke İmajı ve Bilimsel Üretimi COVID-19 Aşıları Çerçevesinde Düşünmek: Sinovac Aşısı Hakkındaki Dijital Tartışmalar Üzerine Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.187-204, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Developing An Understanding On The Moment Of Crisis On Social Media By Analysing Tweets And Fac ebook Posts: Case Of An Electronic Music Festival
Öneri Dergisi
, cilt.12, sa.48, ss.37-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
3. Defending Information Ecosystem with Awareness Development and Technology: Integration of AI into Education
3rd LINK IT & EdTech Conference 2025 , Belgrade, Sırbistan, 23 - 24 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
4. Yanlış Bilgi ve Telegram: Bir Anlık Mesajlaşma Servisinin Çağdaş Gerilimler Gölgesinde Keşfi
Teknoloji ve Siyasal İletişim: Yeni Eğilimler ve Stratejiler (GSÜStrat-VII), İstanbul, Türkiye, 14 Mart 2025, ss.11, (Özet Bildiri)
7. Examining Digital Perceptions Toward Migration to Türkiye in the Aftermath of Russian Military Aggression
International Conference “Communication in times of (poly)crisis and digital disruptive transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.27, (Özet Bildiri)
10. Dijital Karanlık Çağ: Bağımsız Kültürel Üretime Yönelik Tehditler ve İletişim Perspektifinden Çözüm Önerileri
18th Communication in the Millennium Symposium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.467, (Özet Bildiri)
11. Algoritmaları Dehümanizasyon Kavramı Çerçevesinde Tartışmak
Yeni Medya Çalışmaları 5. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Yayınlanmadı)
12. İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak
4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.87, (Özet Bildiri)
15. Yeni Medyada Mülteciler Hakkındaki Söylemi Keşfetmek ve Sosyal Entegrasyonu Başarmak: Türkiye'deki Suriyeli Mülteciler ve Halkla İlişkiler Perspektifinden Potansiyel Çözümler
Moscow Readings 2020, Moscow, Rusya, 19 - 20 Kasım 2020, (Yayınlanmadı)
16. Understanding The Morphology of Branded Content on Facebook Through Data-Driven Approach
Central and Eastern European Communication and Media Conference 2019, Sofya, Bulgaristan, 19 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
17. Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi
Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis” Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2019, ss.159-175, (Tam Metin Bildiri)
18. A Data Driven Study for Exploring Metrics of Successful Twitter Content
8th International Conference: “Turn Innovative Ideas Into Reality”, Maribor, Slovenya, 12 - 13 Kasım 2018, ss.144-146, (Özet Bildiri)
19. Exploring Refugee Crisis and Hate-speech with Social Media Data: An Analysis via Text Mining on RT Facebook Fan Page
Digital Democracy: Critical Perspectives in the Age of Big Data, Stockholm, İsveç, 10 - 11 Kasım 2017, ss.17, (Özet Bildiri)
20. Discovering The Refugee Crisis: An Analysis On Al Jazeera English Facebook Page
International Berlin Conference, Berlin, Almanya, 17 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Documenting And Categorizing Hate Speech: Investigating Islamophobia In User Comments On Social Networks
International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.26, (Özet Bildiri)
22. Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği
Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)
24. External Factors on Branded Blogs: A Study on Turkish Bloggers
14th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.13, (Özet Bildiri)
25. Looking Through Different Lenses: Women’s Feminist Perspectives in Public Relations - Araştırma Fabiana Mariutti tarafından sunulmuştur.
EUPRERA 2015: Oslo, Oslo, Norveç, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
23
1. Göç ve Yapay Zeka: Alana Yönelik Bir Gözden Geçirme
Kodlanmış Gelecek: Yapay Zekâ, Teknoloji ve İnsanlık, , Editör, Nobel, ss.23-46, 2024
2. Hibrit Bir Tehdit Olarak Bilgi Operasyonları ve Araçsallaşan Dezenformasyon: Baltık Ülkeleri Bağlamında Bir Değerlendirme
Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem: Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.149-170, 2023
3. Dijital Nefreti 7 Yıl Sonra Tekrar Betimlemek: Algoritma Güdümlü Nefret ve Çözüm Önerileri
Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya Gül Ünlü, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.43-60, 2023
4. Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek
Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023
5. Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış
Der Yayınları, İstanbul, 2022
6. TikTok: Sosyal Medyada Bir Paradigma Dönüşümü
Literatürk Academia, Konya, 2022
7. TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma
Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022
8. Yanlış Bilgiyle Mücadele Bağlamında Açık Verinin İşlevini Sorgulamak
Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkârı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter, İstanbul, ss.105-117, 2022
9. İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma
Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış, Aslı Yapar Gönenç,Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.281-296, 2022
10. Ağlı Bireylerden Ağlı Kamulara: Bağlı Olmanın Bireysel ve Kitlesel Halleri
Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya: Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ferihan Ayaz, Birgül Taşdelen, Editör, Eğitim, Konya, ss.89-98, 2022
11. Yeni İletişim Teknolojileri ve Çağdaş Meseleler Işığında Bilimi Hedef Alan Popülizm
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz Kuş, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.111-126, 2022
14. Theoretical approach to big data analytics and neuromarketing: advances in understanding consumer trends
Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.279-295, 2021
15. İslamofobi, Dehümanizasyon ve Algı İnşası Bağlamında PEGIDA Hakkındaki Haber Videolarına Gelen Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile Analizi
Algı Yönetimi: Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2021
16. Büyük Veri ve Açık Veri Kavramları Bağlamında Bilginin Demokratikleşmesini Sağlayan Yaratıcı Bir İletişim Aracı Olarak Veri Görselleştirme
Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu,Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2020
17. Algoritmalar ve Filtre Baloncuğu Çağında Marka Değerinin Yönetilmesi Sorunsalı Üzerine
Kolektif Zeka: Yeni Medya Perspektifinden Katkılar, Oya Morva,Erkan Saka, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.167-192, 2018
18. Understanding the Possible Contribution of Big Data Analysis to Storytelling Process
Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.141-154, 2018
19. Digital Marketing and Big Data: Crossing Paths in the Age of Digital Transformation
Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.127-140, 2018
21. Graffiti 2.0: Sosyal Ağlarla Kitle Kültürüne Entegre Edilen ve Yeniden Tanımlanan Graffiti
Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
22. Dijital Dönüşümün Kıyısında: Büyük Veri, Bilgi Keşfi ve Halkla İlişkiler
Dijital Kavramlar, Olanaklar, Deneyimler, Nilüfer Timisi, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.109-126, 2016