Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Telegram & Siyasal Reklam: Fırsatlar, Etik İkilemler ve Siyasal Kampanyalar için Bir Yol Haritası

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu - ICOMS, Sakarya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2. How New Strategic Communication Tactics are Reflected in the Media in the Context of China-US Competition: The Case of Generative AI Based 'Look What You Taxed US Through Video

XIII International Scientific Conference "Space, Society, Politics - Digital Technologies and the New World Order.", Tiflis, Gürcistan, 26 - 27 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

3. Defending Information Ecosystem with Awareness Development and Technology: Integration of AI into Education

3rd LINK IT & EdTech Conference 2025 , Belgrade, Sırbistan, 23 - 24 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

4. Yanlış Bilgi ve Telegram: Bir Anlık Mesajlaşma Servisinin Çağdaş Gerilimler Gölgesinde Keşfi

Teknoloji ve Siyasal İletişim: Yeni Eğilimler ve Stratejiler (GSÜStrat-VII), İstanbul, Türkiye, 14 Mart 2025, ss.11, (Özet Bildiri)

5. Approaches to Counter Digital Toxic Content on Vertical Video Platforms: Thoughts on User Culture, Techno-Social Ecosystem and New Media Literacy

3rd International Communication Science and Media Studies Congress (ICSMSC), Kocaeli, Türkiye, 18 Nisan 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Alternatif Haber Mecrası Olarak TikTok: Kutuplaşmış Toplumda Haberi Savunmak

Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, Eskişehir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.129, (Özet Bildiri)

7. Examining Digital Perceptions Toward Migration to Türkiye in the Aftermath of Russian Military Aggression

International Conference “Communication in times of (poly)crisis and digital disruptive transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.27, (Özet Bildiri)

9. Media Reflections of Current Xenophobia in News Sites and Solution Proposals in the Context of Anti-Discrimination Policies in Media

International Conference on Xenophobia in the Media, Sakarya, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2022, (Yayınlanmadı)

10. Dijital Karanlık Çağ: Bağımsız Kültürel Üretime Yönelik Tehditler ve İletişim Perspektifinden Çözüm Önerileri

18th Communication in the Millennium Symposium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.467, (Özet Bildiri)

11. Algoritmaları Dehümanizasyon Kavramı Çerçevesinde Tartışmak

Yeni Medya Çalışmaları 5. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Yayınlanmadı)

12. İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak

4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.87, (Özet Bildiri)

13. Covid-19 ve Algoritmik Yanlılık: Küresel Bir Sağlık Krizinin Gölgesinde Algoritmik Yanlılığı Tartışmak

3rd Communication and Technology Conference 2021, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2021, ss.669-676, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. COVID-19 Bağlamında Dijital Nefret Söylemi: Bir Pandeminin Gölgesinde Kullanıcılar Tarafından Üretilen Içeriklerde Durum

Uluslararası Nefret Söylemi ve Ayrımcılık Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2020, (Yayınlanmadı)

16. Understanding The Morphology of Branded Content on Facebook Through Data-Driven Approach

Central and Eastern European Communication and Media Conference 2019, Sofya, Bulgaristan, 19 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

17. Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi

Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis” Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2019, ss.159-175, (Tam Metin Bildiri)

18. A Data Driven Study for Exploring Metrics of Successful Twitter Content

8th International Conference: “Turn Innovative Ideas Into Reality”, Maribor, Slovenya, 12 - 13 Kasım 2018, ss.144-146, (Özet Bildiri)

19. Exploring Refugee Crisis and Hate-speech with Social Media Data: An Analysis via Text Mining on RT Facebook Fan Page

Digital Democracy: Critical Perspectives in the Age of Big Data, Stockholm, İsveç, 10 - 11 Kasım 2017, ss.17, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Discovering The Refugee Crisis: An Analysis On Al Jazeera English Facebook Page

International Berlin Conference, Berlin, Almanya, 17 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Documenting And Categorizing Hate Speech: Investigating Islamophobia In User Comments On Social Networks

International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.26, (Özet Bildiri)

22. Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği

Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)

23. Effect of Cultural Differences on Content Marketing Practices: A Pilot Study on Turkish and Lithuanian Youth

Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilnius, Litvanya, 9 - 10 Haziran 2016, ss.36, (Özet Bildiri)

24. External Factors on Branded Blogs: A Study on Turkish Bloggers

14th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.13, (Özet Bildiri)
Kitaplar 23

1. Göç ve Yapay Zeka: Alana Yönelik Bir Gözden Geçirme

Kodlanmış Gelecek: Yapay Zekâ, Teknoloji ve İnsanlık, , Editör, Nobel, ss.23-46, 2024

2. Hibrit Bir Tehdit Olarak Bilgi Operasyonları ve Araçsallaşan Dezenformasyon: Baltık Ülkeleri Bağlamında Bir Değerlendirme

Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem: Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.149-170, 2023

3. Dijital Nefreti 7 Yıl Sonra Tekrar Betimlemek: Algoritma Güdümlü Nefret ve Çözüm Önerileri

Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya Gül Ünlü, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.43-60, 2023

4. Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek

Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

7. TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma

Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022

8. Yanlış Bilgiyle Mücadele Bağlamında Açık Verinin İşlevini Sorgulamak

Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkârı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter, İstanbul, ss.105-117, 2022

9. İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma

Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış, Aslı Yapar Gönenç,Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.281-296, 2022

10. Ağlı Bireylerden Ağlı Kamulara: Bağlı Olmanın Bireysel ve Kitlesel Halleri

Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya: Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ferihan Ayaz, Birgül Taşdelen, Editör, Eğitim, Konya, ss.89-98, 2022

11. Yeni İletişim Teknolojileri ve Çağdaş Meseleler Işığında Bilimi Hedef Alan Popülizm

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz Kuş, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.111-126, 2022

13. ALGORİTMALARI DEHÜMANİZASYON KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE TARTIŞMAK

Algoritmaların Gölgesinde Toplum ve İletişim, Oğuz Kuş, Editör, Alternatif Bilişim Derneği, Ankara, ss.53-66, 2021

14. Theoretical approach to big data analytics and neuromarketing: advances in understanding consumer trends

Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.279-295, 2021

15. İslamofobi, Dehümanizasyon ve Algı İnşası Bağlamında PEGIDA Hakkındaki Haber Videolarına Gelen Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile Analizi

Algı Yönetimi: Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2021

16. Büyük Veri ve Açık Veri Kavramları Bağlamında Bilginin Demokratikleşmesini Sağlayan Yaratıcı Bir İletişim Aracı Olarak Veri Görselleştirme

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu,Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2020

17. Algoritmalar ve Filtre Baloncuğu Çağında Marka Değerinin Yönetilmesi Sorunsalı Üzerine

Kolektif Zeka: Yeni Medya Perspektifinden Katkılar, Oya Morva,Erkan Saka, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.167-192, 2018

18. Understanding the Possible Contribution of Big Data Analysis to Storytelling Process

Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.141-154, 2018

19. Digital Marketing and Big Data: Crossing Paths in the Age of Digital Transformation

Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.127-140, 2018

21. Graffiti 2.0: Sosyal Ağlarla Kitle Kültürüne Entegre Edilen ve Yeniden Tanımlanan Graffiti

Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016

22. Dijital Dönüşümün Kıyısında: Büyük Veri, Bilgi Keşfi ve Halkla İlişkiler

Dijital Kavramlar, Olanaklar, Deneyimler, Nilüfer Timisi, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.109-126, 2016

23. Büyük Birader'den Büyük Veriye Gözetim Toplumu

İletişimde Sosyal Medya : Sosyal Medyada Etkileşim, Özlem Oğuzhan, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.53-82, 2015
Metrikler

Yayın

66

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

411

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

6

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları