Publications & Works

Articles 18
All (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Other Publications (8)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 25

1. Telegram & Siyasal Reklam: Fırsatlar, Etik İkilemler ve Siyasal Kampanyalar için Bir Yol Haritası

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu - ICOMS, Sakarya, Turkey, 30 - 31 October 2025, (Summary Text)

2. How New Strategic Communication Tactics are Reflected in the Media in the Context of China-US Competition: The Case of Generative AI Based 'Look What You Taxed US Through Video

XIII International Scientific Conference "Space, Society, Politics - Digital Technologies and the New World Order.", Tiflis, Georgia, 26 - 27 June 2025, (Summary Text)

3. Defending Information Ecosystem with Awareness Development and Technology: Integration of AI into Education

3rd LINK IT & EdTech Conference 2025 , Belgrade, Serbia, 23 - 24 May 2025, (Summary Text)

4. Yanlış Bilgi ve Telegram: Bir Anlık Mesajlaşma Servisinin Çağdaş Gerilimler Gölgesinde Keşfi

Teknoloji ve Siyasal İletişim: Yeni Eğilimler ve Stratejiler (GSÜStrat-VII), İstanbul, Turkey, 14 March 2025, pp.11, (Summary Text)

5. Approaches to Counter Digital Toxic Content on Vertical Video Platforms: Thoughts on User Culture, Techno-Social Ecosystem and New Media Literacy

3rd International Communication Science and Media Studies Congress (ICSMSC), Kocaeli, Turkey, 18 April 2024, (Summary Text) Sustainable Development

6. Alternatif Haber Mecrası Olarak TikTok: Kutuplaşmış Toplumda Haberi Savunmak

Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, Eskişehir, Turkey, 16 - 17 November 2023, pp.129, (Summary Text)

7. Examining Digital Perceptions Toward Migration to Türkiye in the Aftermath of Russian Military Aggression

International Conference “Communication in times of (poly)crisis and digital disruptive transformations, Bucuresti, Romania, 22 - 23 June 2023, pp.27, (Summary Text)

10. Dijital Karanlık Çağ: Bağımsız Kültürel Üretime Yönelik Tehditler ve İletişim Perspektifinden Çözüm Önerileri

18th Communication in the Millennium Symposium, Erzurum, Turkey, 26 - 27 October 2021, pp.467, (Summary Text)

11. Algoritmaları Dehümanizasyon Kavramı Çerçevesinde Tartışmak

Yeni Medya Çalışmaları 5. Ulusal Kongre, Adana, Turkey, 4 - 05 November 2021, (Unpublished)

12. İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak

4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Turkey, 20 - 21 May 2021, pp.87, (Summary Text)

13. Covid-19 ve Algoritmik Yanlılık: Küresel Bir Sağlık Krizinin Gölgesinde Algoritmik Yanlılığı Tartışmak

3rd Communication and Technology Conference 2021, İstanbul, Turkey, 12 - 14 April 2021, pp.669-676, (Full Text) Sustainable Development

14. COVID-19 Bağlamında Dijital Nefret Söylemi: Bir Pandeminin Gölgesinde Kullanıcılar Tarafından Üretilen Içeriklerde Durum

Uluslararası Nefret Söylemi ve Ayrımcılık Konferansı, İstanbul, Turkey, 11 - 12 December 2020, (Unpublished)

16. Understanding The Morphology of Branded Content on Facebook Through Data-Driven Approach

Central and Eastern European Communication and Media Conference 2019, Sofya, Bulgaria, 19 - 21 June 2019, (Summary Text)

17. Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi

Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis” Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 3 - 04 April 2019, pp.159-175, (Full Text)

18. A Data Driven Study for Exploring Metrics of Successful Twitter Content

8th International Conference: “Turn Innovative Ideas Into Reality”, Maribor, Slovenia, 12 - 13 November 2018, pp.144-146, (Summary Text)

19. Exploring Refugee Crisis and Hate-speech with Social Media Data: An Analysis via Text Mining on RT Facebook Fan Page

Digital Democracy: Critical Perspectives in the Age of Big Data, Stockholm, Sweden, 10 - 11 November 2017, pp.17, (Summary Text) Sustainable Development

20. Discovering The Refugee Crisis: An Analysis On Al Jazeera English Facebook Page

International Berlin Conference, Berlin, Germany, 17 - 22 May 2017, (Summary Text) Sustainable Development

21. Documenting And Categorizing Hate Speech: Investigating Islamophobia In User Comments On Social Networks

International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Turkey, 10 - 15 May 2017, pp.26, (Summary Text)

22. Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği

Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Turkey, 9 - 10 March 2017, pp.80-81, (Summary Text)

23. Effect of Cultural Differences on Content Marketing Practices: A Pilot Study on Turkish and Lithuanian Youth

Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilnius, Lithuania, 9 - 10 June 2016, pp.36, (Summary Text)

24. External Factors on Branded Blogs: A Study on Turkish Bloggers

14th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.13, (Summary Text)
Books 23

1. Göç ve Yapay Zeka: Alana Yönelik Bir Gözden Geçirme

in: Kodlanmış Gelecek: Yapay Zekâ, Teknoloji ve İnsanlık, , Editor, Nobel, pp.23-46, 2024

2. Hibrit Bir Tehdit Olarak Bilgi Operasyonları ve Araçsallaşan Dezenformasyon: Baltık Ülkeleri Bağlamında Bir Değerlendirme

in: Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem: Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editor, Paradigma Yayınları, İstanbul, pp.149-170, 2023

3. Dijital Nefreti 7 Yıl Sonra Tekrar Betimlemek: Algoritma Güdümlü Nefret ve Çözüm Önerileri

in: Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya Gül Ünlü, Editor, Sarmal Yayınevi, İstanbul, pp.43-60, 2023

4. Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek

in: Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editor, Kriter Yayınevi, İstanbul, pp.153-170, 2023 Sustainable Development

7. TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma

in: Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editor, Siyasal Kitabevi, Ankara, pp.217-232, 2022

8. Yanlış Bilgiyle Mücadele Bağlamında Açık Verinin İşlevini Sorgulamak

in: Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkârı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editor, Kriter, İstanbul, pp.105-117, 2022

9. İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma

in: Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış, Aslı Yapar Gönenç,Çağla Kaya İlhan, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.281-296, 2022

10. Ağlı Bireylerden Ağlı Kamulara: Bağlı Olmanın Bireysel ve Kitlesel Halleri

in: Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya: Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ferihan Ayaz, Birgül Taşdelen, Editor, Eğitim, Konya, pp.89-98, 2022

11. Yeni İletişim Teknolojileri ve Çağdaş Meseleler Işığında Bilimi Hedef Alan Popülizm

in: Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Yeşim Güçdemir,Oğuz Kuş, Editor, Der Yayınları, İstanbul, pp.111-126, 2022

13. ALGORİTMALARI DEHÜMANİZASYON KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE TARTIŞMAK

in: Algoritmaların Gölgesinde Toplum ve İletişim, Oğuz Kuş, Editor, Alternatif Bilişim Derneği, Ankara, pp.53-66, 2021

14. Theoretical approach to big data analytics and neuromarketing: advances in understanding consumer trends

in: Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editor, Istanbul University Press, İstanbul, pp.279-295, 2021

15. İslamofobi, Dehümanizasyon ve Algı İnşası Bağlamında PEGIDA Hakkındaki Haber Videolarına Gelen Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile Analizi

in: Algı Yönetimi: Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi, Oğuz Göksu, Editor, Literatürk, Konya, pp.227-249, 2021

16. Büyük Veri ve Açık Veri Kavramları Bağlamında Bilginin Demokratikleşmesini Sağlayan Yaratıcı Bir İletişim Aracı Olarak Veri Görselleştirme

in: Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu,Banu Küçüksaraç, Editor, Literatürk, Konya, pp.227-249, 2020

17. Algoritmalar ve Filtre Baloncuğu Çağında Marka Değerinin Yönetilmesi Sorunsalı Üzerine

in: Kolektif Zeka: Yeni Medya Perspektifinden Katkılar, Oya Morva,Erkan Saka, Editor, Kalkedon, İstanbul, pp.167-192, 2018

18. Understanding the Possible Contribution of Big Data Analysis to Storytelling Process

in: Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editor, Doba Business School, Maribor, pp.141-154, 2018

19. Digital Marketing and Big Data: Crossing Paths in the Age of Digital Transformation

in: Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editor, Doba Business School, Maribor, pp.127-140, 2018

21. Graffiti 2.0: Sosyal Ağlarla Kitle Kültürüne Entegre Edilen ve Yeniden Tanımlanan Graffiti

in: Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016

22. Dijital Dönüşümün Kıyısında: Büyük Veri, Bilgi Keşfi ve Halkla İlişkiler

in: Dijital Kavramlar, Olanaklar, Deneyimler, Nilüfer Timisi, Editor, Kalkedon, İstanbul, pp.109-126, 2016

23. Büyük Birader'den Büyük Veriye Gözetim Toplumu

in: İletişimde Sosyal Medya : Sosyal Medyada Etkileşim, Özlem Oğuzhan, Editor, Kalkedon, İstanbul, pp.53-82, 2015
Metrics

Publication

66

Publication (WoS)

2

Publication (Scopus)

1

Citation (WoS)

1

H-Index (WoS)

1

Citation (Scholar)

408

H-Index (Scholar)

10

Citation (TrDizin)

5

H-Index (TrDizin)

2

Citation (Sum Other)

8

Project

6

Thesis Advisory

4
UN Sustainable Development Goals