Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Yetişkin Zihin Kuramı ve İlişkili Bilişsel Etmenlerin İncelenmesi

3. Gelişim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2022, ss.60, (Özet Bildiri)

2. Tek dilli ve iki dilli çocuklarda bilişsel işlevlerin incelenmesi

2. Gelişim Psikolojisi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, ss.16, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Tek dilli ve iki dilli çocuklarda bilişsel işlevlerin incelenmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi Congist Şehrin Dili, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Tek Dilli ve İki Dilli Çocuklarda Bilişsel İşlevlerin İncelenmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresinde (Congist’19) , İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Gelişim Araştırmalarında Yöntem Farklılıkları Sonuçları Değiştirir Mi?

20. Ulusal Psikoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.417-418, (Tam Metin Bildiri)

6. Self, Co and Socially Shared Regulation of Young Children During Collaborative Problem Solving

EARLI SIG 16 Metacognition Conference 2018 I Zurich, Zürich, İsviçre, 27 - 30 Ağustos 2018, ss.68, (Özet Bildiri)

7. Erken Çocukluk Döneminde Bilişsel Gelişim

Türkiyede Gelişim Psikolojisinin Dünü ve Bugünü Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. Predictive effect of maternal mind-mindedness on preschooler’s self regulation skills

18th European Conference on Developmental Psychology, Utrecht, Hollanda, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.585, (Tam Metin Bildiri)

11. Üç yaş çocuklarında bilişsel esneklik sorununa farklı bir yaklaşım

19. Ulusal Psikoloji Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2016, ss.131, (Özet Bildiri)

12. Gelişim Psikolojisi Çalışmalarında Etik: İlkeler ve Yeni Hedefler

European Reflections on Ethics in Psychology, İstanbul, Türkiye, 15 Nisan 2016, ss.11, (Özet Bildiri)

14. Boyut Değiştirerek Kart Eşleme Görevindeki Boyutlar Üzerine Bir Manüplasyon

18.Ulusal Psikoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2014, ss.99-100, (Özet Bildiri)

15. İki Dilli Çocuklarda Çokdilliğin Zihin Kuramı Gelişimindeki Etkisi

18,Ulusal Psikoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2014, ss.106, (Özet Bildiri)

17. Öğrenilmiş Çaresizliğin Bilme Hissi Üzerindeki Etkisinin Gelişimsel Olarak İncelenmesi

17,Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2012, ss.109-110, (Özet Bildiri)

18. Bilginin Duyusal Kaynaklarını Ayırt etme ile Zihin Kuramı Arasındaki Gelişimsel Bağlantılar

17. Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2012, ss.108, (Özet Bildiri)

19. The relationship between metacognition, intelligence and text-learning performance

EARLi Annual Meeting, Exeter, Birleşik Krallık, 30 Ağustos - 02 Eylül 2011, ss.67-68, (Tam Metin Bildiri)

20. Online and Offline Assessment of Metacognitive Skills

4th Biennal Meeting of theEARLI Special Interest Group 16 Metacogniton, Münster, Almanya, 24 - 26 Mayıs 2010, ss.97, (Özet Bildiri)

21. Zihin Kuramı Gelişiminde Kardeş Etkisi

16.Ulusal Psikoloji Kongresi, Mersin, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010, ss.48, (Özet Bildiri)

22. Üst Biliş, Genel Yetenek ve Problem Çözme Becerisi arasındaki Bağlantılar

15.Ulusal Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2008, ss.66, (Özet Bildiri)

23. Çocuk-Yuva Çalışanları-Anne Etkileşiminin Annelerin Sosyal Becerileri Üzerindeki Etkisi

1.Uluslarası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2003, ss.191-196, (Tam Metin Bildiri)

24. The Influence of the Visual and Aural Stimuli Processing Styles on Reading Acquisition

Medıa and Education Congress, Poznan, Polonya, 2 - 04 Nisan 2000, ss.257-263, (Tam Metin Bildiri)

25. İlk Okuma Becerisinin Kazanılmasını Etkileyen Bilişsel Faktörler

10.Ulusal Psikoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 1998, ss.85, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Neden iki dil tek dilden daha iyidir?

Bireyden Topluma: Kent ve Dil İlişkisi Üzerine, Seda Güven,Göklem Tekdemir, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.41-59, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Neden iki dil tek dilden daha iyidir?

Bireyden Topluma: Kent ve Dil İlişkisi Üzerine, Seda Güven,Göklem Tekdemir, Editör, İstanbul University Press, İstanbul, ss.41-59, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Yaratıcı Düşünme

Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Mukaddes Erdem,Fırat Sarsar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.287-301, 2020

5. Bildiğimi Bildiğimi Nasıl Bilirim: Üst Bilişsel Süreçlerin Yaşam Boyu Değişim

Aklın Çocuk Hali, Aydın, Ç., Göksün, T., Küntay A.C., Tahiroğlu, D. , Editör, Koç Üniversite Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2016
Diğer Yayınlar 2
Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

58

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları