Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
1998 - 2015 Diğer
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2024 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Haldun Taner Tiyatro Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
2024 - Devam Ediyor Etik Kurul Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurulu
-
2018 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları/Tiyatro
-
2016 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları
-
2015 - Devam Ediyor Yüksekokul Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Yüksekokul Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2015 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2019 - 2024 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu
-
2005 - 2009 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2003 - 2009 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2003 - 2009 Yüksekokul Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2003 - 2009 Yüksekokul Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
Akademi Dışı Deneyim
-
1995 - Devam Ediyor Genel Sanat Yönetmeni - Yönetmen - Oyuncu
Ticari Kuruluş Özel, TİYATRO FORA Kültür-Sanat Gösterileri ve Yayıncılık Ltd. Şti., Genel Sanat Yönetmenliği
-
2002 - 2004 Repertuvar Kurulu Üyesi
Belediye, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, Repertuvar Kurulu
Verdiği Dersler
-
Lisans OYUN PROJESİ - I
-
Lisans OYUNCULUK - II
-
Lisans YÖNETMENLİK - I
-
Yüksek Lisans 19. YÜZYILDAN GÜNÜMÜZE OYUNCULUĞUN EVRELERİ
-
Lisans KLASİK METİNLERDE OYUNCULUK
-
Lisans OYUNCULUK - VIII
-
Lisans ROL VE METİN ANALİZİ - II
-
Sanatta Yeterlik SANAT YÖNETİMİ - II
-
Sanatta Yeterlik SAHNELEME DRAMATURGİSİ VE YÖNETMENLİK - II
-
Lisans OYUN YAZARLIĞI - I
-
Lisans YÖNETMENLİK - II
-
Lisans DRAMA VE UNSURLARI - II
-
Yüksek Lisans OYUNCULUK ATÖLYESİ - II
-
Lisans TEMEL OYUNCULUK ÇALIŞMALARI
-
Lisans OYUN YAZARLIĞI - II
-
Sanatta Yeterlik SAHNELEME DRAMATURGİSİ VE YÖNETMENLİK - I
-
Sanatta Yeterlik SANAT YÖNETİMİ - I
-
Lisans OYUNCULUK - I
-
Lisans OYUNCULUK - VII
-
Lisans DRAMA VE UNSURLARI - I
-
Yüksek Lisans BAŞLANGICINDAN 19. YÜZYILA OYUNCULUĞUN EVRELERİ
-
Yüksek Lisans OYUNCULUK ATÖLYESİ - I
-
Lisans ROL VE METİN ANALİZİ - I
-
Yüksek Lisans OYUNCULUK ATÖLYESİ II
-
Lisans OYUN YAZARLIĞI II
-
Lisans ROL VE METİN ANALİZİ II
-
Lisans DRAMA VE UNSURLARI I
-
Lisans ROL VE METİN ANALİZİ I
-
Yüksek Lisans SANAT YÖNETİMİ II
-
Yüksek Lisans OYUNCULUK ATÖLYESİ I
-
Lisans DRAMA VE UNSURLARI II
-
Lisans YÖNETMENLİK I
-
Yüksek Lisans SANAT YÖNETİMİ I
-
Lisans OYUN YAZARLIĞI I
-
Lisans YÖNETMENLİK II
Yönetilen Tezler
-
Bağımsızlık Dönemi Kırgız Tiyatrosu'nda Cengiz Aytmatov'un Eserlerinin Sahnelenişiyle Gelişen Yeni Tiyatro Anlayışı
Karabulut T. (Danışman)
C.Kavilbekkyzy(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Venedik'ten Tebriz'e Komedinin Rotası
Karabulut T. (Danışman)
S.Soheily(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam Ediyor -
Oyunculukta Anlamak ve Hissetmek
Karabulut T. (Danışman)
Z.Babayeva(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
J. H. Pilates’in “Kontroloji” tekniğinin Bale Dansçılarının Performans ve Kariyerlerine Etkileri
Karabulut T. (Danışman)
M.ÇATBAŞ(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam Ediyor -
Tek Kişilik Oyunlarda Meisner Metodunun Kullanımı "Oyuncuya Alternatif Partner Arayışında Yönetmen ve Seyircinin Konumu"
Karabulut T. (Danışman)
B.Dilekli(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam Ediyor -
Kamera Önü Oyunculuğu ve Tiyatro Oyunculuk Tekniklerinin Karşılaştırılması: Bir Oyunculuk Perspektifi
Karabulut T. (Danışman)
I.Muzurbaeva(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Neoklasit-Bale Performans Biçiminin Öncülerinden Kabul Edilen Balanchine Stilinin; Ağırlık Transferi ve Üst Beden Kullanım Tekniklerinin İncelenerek Örneklenmesi
Karabulut T. (Danışman)
F.Ayfer(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2024 -
Alman Ekspresyonist Dramasının Tarihsel, Düşünsel, Yapısal Bağlamda İncelenmesi ve İki Oyun Örneği
Karabulut T. (Danışman)
S.Yılmaz(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2024 -
Oyunculuk Eğitiminde Feldenkrais Metoduyla Nötr Bedenin İnşası
Karabulut T. (Danışman)
Y.ALIÇ(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2024 -
Kültürün Yeniden Üretimi Olarak Drama
Karabulut T. (Danışman)
G.Şarkan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Konstantin Stanislavski ve Vsevolod Meyerhold'un Oyunculuk Yöntemlerinin Karşılaştırmalı İncelemesi
Karabulut T. (Danışman)
F.Cavadzade(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Azerbaycan Tiyatrosu'nda Yönetmenliğin Evrimi
Karabulut T. (Danışman)
V.Azizov(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2023 -
20. Yüzyıl Sonrası Avrupa-Amerika ve Türkiye'de Yönetmen Odaklı Avantgarde Tiyatronun Postdramatik Örnekler Üzerinden Değerlendirilmesi
Karabulut T. (Danışman)
Y.Çetin(Öğrenci), Doktora, 2022 -
19. Yüzyıl Rus Toplumsal Yapısı Bağlamında Çehov Oyunlarının İncelenmesi
Karabulut T. (Danışman)
S.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020