-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
1998 - 2015 Diğer
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2025 - Devam Ediyor Konservatuvar Müdürü
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2025 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Haldun Taner Tiyatro Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
2024 - Devam Ediyor Etik Kurul Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurulu
-
2018 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları/Tiyatro
-
2015 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2015 - Devam Ediyor Yüksekokul Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2016 - 2025 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları
-
2015 - 2025 Yüksekokul Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2019 - 2024 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu
-
2005 - 2009 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2003 - 2009 Yüksekokul Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Sahne Sanatları Bölümü
-
2003 - 2009 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
2003 - 2009 Yüksekokul Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı
-
1995 - 2023 Genel Sanat Yönetmeni - Yönetmen - Oyuncu
Ticari Kuruluş Özel, TİYATRO FORA Kültür-Sanat Gösterileri ve Yayıncılık Ltd. Şti., Genel Sanat Yönetmenliği, Genel Sanat Yönetmeni - Yönetmen - Oyuncu
-
2002 - 2004 Repertuvar Kurulu Üyesi
Belediye, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, Repertuvar Kurulu , Repertuvar Kurulu Üyesi
-
Sanatta Yeterlik
SANAT YÖNETİMİ - II
SAHNELEME DRAMATURGİSİ VE YÖNETMENLİK - II
SAHNELEME DRAMATURGİSİ VE YÖNETMENLİK - I
SANAT YÖNETİMİ - I
-
Yüksek Lisans
19. YÜZYILDAN GÜNÜMÜZE OYUNCULUĞUN EVRELERİ
OYUNCULUK ATÖLYESİ - II
BAŞLANGICINDAN 19. YÜZYILA OYUNCULUĞUN EVRELERİ
OYUNCULUK ATÖLYESİ - I
OYUNCULUK ATÖLYESİ II
SANAT YÖNETİMİ II
OYUNCULUK ATÖLYESİ I
SANAT YÖNETİMİ I
-
Lisans
OYUN PROJESİ - I
OYUNCULUK - II
YÖNETMENLİK - I
KLASİK METİNLERDE OYUNCULUK
OYUNCULUK - VIII
ROL VE METİN ANALİZİ - II
OYUN YAZARLIĞI - I
YÖNETMENLİK - II
DRAMA VE UNSURLARI - II
TEMEL OYUNCULUK ÇALIŞMALARI
OYUN YAZARLIĞI - II
OYUNCULUK - I
OYUNCULUK - VII
DRAMA VE UNSURLARI - I
ROL VE METİN ANALİZİ - I
OYUN YAZARLIĞI II
ROL VE METİN ANALİZİ II
DRAMA VE UNSURLARI I
ROL VE METİN ANALİZİ I
DRAMA VE UNSURLARI II
YÖNETMENLİK I
OYUN YAZARLIĞI I
YÖNETMENLİK II
-
Bağımsızlık Dönemi Kırgız Tiyatrosu'nda Cengiz Aytmatov'un Eserlerinin Sahnelenişiyle Gelişen Yeni Tiyatro Anlayışı
Karabulut T. (Danışman)
C.Kavilbekkyzy(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
Venedik'ten Tebriz'e Komedinin Rotası
Karabulut T. (Danışman)
S.Soheily(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam ediyor -
Oyunculukta Anlamak ve Hissetmek
Karabulut T. (Danışman)
Z.Babayeva(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
J. H. Pilates’in “Kontroloji” tekniğinin Bale Dansçılarının Performans ve Kariyerlerine Etkileri
Karabulut T. (Danışman)
M.ÇATBAŞ(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam ediyor -
Tek Kişilik Oyunlarda Meisner Metodunun Kullanımı "Oyuncuya Alternatif Partner Arayışında Yönetmen ve Seyircinin Konumu"
Karabulut T. (Danışman)
B.Dilekli(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam ediyor -
Kamera Önü Oyunculuğu ve Tiyatro Oyunculuk Tekniklerinin Karşılaştırılması: Bir Oyunculuk Perspektifi
Karabulut T. (Danışman)
I.Muzurbaeva(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
Neoklasit-Bale Performans Biçiminin Öncülerinden Kabul Edilen Balanchine Stilinin; Ağırlık Transferi ve Üst Beden Kullanım Tekniklerinin İncelenerek Örneklenmesi
Karabulut T. (Danışman)
F.Ayfer(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2024 -
Alman Ekspresyonist Dramasının Tarihsel, Düşünsel, Yapısal Bağlamda İncelenmesi ve İki Oyun Örneği
Karabulut T. (Danışman)
S.Yılmaz(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2024 -
Oyunculuk Eğitiminde Feldenkrais Metoduyla Nötr Bedenin İnşası
Karabulut T. (Danışman)
Y.ALIÇ(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2024 -
Kültürün Yeniden Üretimi Olarak Drama
Karabulut T. (Danışman)
G.Şarkan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Konstantin Stanislavski ve Vsevolod Meyerhold'un Oyunculuk Yöntemlerinin Karşılaştırmalı İncelemesi
Karabulut T. (Danışman)
F.Cavadzade(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Azerbaycan Tiyatrosu'nda Yönetmenliğin Evrimi
Karabulut T. (Danışman)
V.Azizov(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2023 -
20. Yüzyıl Sonrası Avrupa-Amerika ve Türkiye'de Yönetmen Odaklı Avantgarde Tiyatronun Postdramatik Örnekler Üzerinden Değerlendirilmesi
Karabulut T. (Danışman)
Y.Çetin(Öğrenci), Doktora, 2022 -
19. Yüzyıl Rus Toplumsal Yapısı Bağlamında Çehov Oyunlarının İncelenmesi
Karabulut T. (Danışman)
S.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020