Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
3. TÜKETİCİLERİN PLANSIZ SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDE TÜKETİCİ ÖZELLİKLERİNİN VE MAĞAZA ATMOSFERİNİN ROLÜ
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.75-90, 2018 (Hakemli Dergi)
7. THE ROLE OF RATIONAL AND EMOTIONALEVALUATIONS IN PREDICTING E-WOM BEHAVIOR
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.7, sa.2, ss.169-190, 2015 (Hakemli Dergi)
8. Gender Differences in the Use of Internet for Health Information Search
Ege Akademik Bakış İktisadi, İdari ve Siyasal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.229-240, 2011 (Hakemli Dergi)
9. E-Health Information Search Intentions of Turkish Internet Users
International Journal of Pharmaceutical and Health Care Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (Scopus)
10. E-health information search intentions of Turkish internet users
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (ESCI)
12. The Role of Health Related Factors on Consumer Attitudes towards Organic Products in Turkey
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ
, cilt.12, ss.147-174, 2009 (Hakemli Dergi)
13. The Impact of Perceived Innovation Characteristics on Technology Adoption
The International Journal of Technology, Knowledge and Society
, sa.4, ss.117-127, 2008 (Hakemli Dergi)
14. The Impact of Perceived Innovation Characteristics on the Technology Adoption
The International Journal of Technology Knowledge and Society
, cilt.4, ss.117-127, 2008 (Hakemli Dergi)
16. Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.55-76, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2017, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
2. MARKA OTANTİKLİĞİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2017, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)
4. The Relationship Between Hotel Brand Personality and Customer Loyalty
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
10. Consumer Decision-Making Styles in Turkey
the 14th Biennial World Marketing Congress, Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability, Norveç, 1 - 04 Temmuz 2009, ss.261-266, (Tam Metin Bildiri)
11. The Role of Gender on Turkish Consumers’ Decision-Making Styles
Asia-Pacific Advances in Consumer Research, Hindistan, 1 - 04 Ocak 2009, ss.301-308, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
2. Müşteri İlişkileri Yönetimi
İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2015
3. Pazarlama Araştırmaları
İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2014
4. Uluslararası Pazarlama Araştırması
Uluslararası Pazarlama, Yağcı M.İ., Kılıç S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.90-120, 2014
