SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.69-87, 2016 (SCI-Expanded)
KOBİ'lerin Banka Tercihlerinde Bilgi Portallarının Rolü
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.235-252, 2014 (SSCI)
Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.55-75, 2006 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜKETİCİLERİN PLANSIZ SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDE TÜKETİCİ ÖZELLİKLERİNİN VE MAĞAZA ATMOSFERİNİN ROLÜ
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.75-90, 2018 (Hakemli Dergi)
THE ROLE OF RATIONAL AND EMOTIONALEVALUATIONS IN PREDICTING E-WOM BEHAVIOR
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.7, sa.2, ss.169-190, 2015 (Hakemli Dergi)
Gender Differences in the Use of Internet for Health Information Search
Ege Akademik Bakış İktisadi, İdari ve Siyasal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.229-240, 2011 (Hakemli Dergi)
E-Health Information Search Intentions of Turkish Internet Users
International Journal of Pharmaceutical and Health Care Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (Scopus)
E-health information search intentions of Turkish internet users
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.135-152, 2011 (ESCI)
The Role of Health Related Factors on Consumer Attitudes towards Organic Products in Turkey
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ
, cilt.12, ss.147-174, 2009 (Hakemli Dergi)
The Impact of Perceived Innovation Characteristics on Technology Adoption
The International Journal of Technology, Knowledge and Society
, sa.4, ss.117-127, 2008 (Hakemli Dergi)
The Impact of Perceived Innovation Characteristics on the Technology Adoption
The International Journal of Technology Knowledge and Society
, cilt.4, ss.117-127, 2008 (Hakemli Dergi)
Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmelerine Göre Pazar Bölümlerinin İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.28, ss.87-106, 2007 (Hakemli Dergi)
Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.55-76, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Online Perakendecilikte Algılanan Hizmet Kalitesinin E-Tatmin ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2017, ss.1-15
MARKA OTANTİKLİĞİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2017, ss.1-16
The Relationship Between Hotel Brand Personality and Customer Loyalty
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1
Consumer Decision-Making Styles in Turkey
the 14th Biennial World Marketing Congress, Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability, Norveç, 1 - 04 Temmuz 2009, ss.261-266
The Role of Gender on Turkish Consumers’ Decision-Making Styles
Asia-Pacific Advances in Consumer Research, Hindistan, 1 - 04 Ocak 2009, ss.301-308
Kitap & Kitap Bölümleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2015
Pazarlama Araştırmaları
İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2014
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Uluslararası Pazarlama, Yağcı M.İ., Kılıç S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.90-120, 2014