Makaleler
10
Tümü (10)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (9)
1. Uluslararası Pazarlama
Satınalma: Satınalma ve Tedarik Zinciri Yöneticileri Dergisi
, sa.142, ss.34, 2024 (Hakemsiz Dergi)
3. Determination of Motivational Factors Influencing Involvement of Market Mavens
Journal of Administrative Sciences and Policy Studies
, cilt.3, sa.2, ss.53-73, 2015 (Hakemli Dergi)
5. CONSUMERISM: LİTERATÜR TARAMA
T.C. MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ
, cilt.9, sa.35, ss.159-162, 2011 (Hakemli Dergi)
8. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE İLETİŞİMİN ROLÜ
T.C. MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ
, cilt.7, sa.27, ss.165-169, 2007 (Hakemli Dergi)
9. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ ve PAZARLAMA HALKLA İLİŞKİLER
T.C. MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ - ÖNERİ
, cilt.6, sa.22, ss.191-201, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
5. Bosnian Immigrants’ Attitudes Towards Marketing Activities From The Perspective Of Consumerism
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.405-417, (Tam Metin Bildiri)
6. EXAMINATION OF THE DIFFERENCES BETWEEN VARIOUS BALKAN IMMIGRANTS’ AND TURKISH CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS MARKETING ACTIVITIES FROM THE PERSPECTIVE OF CONSUMERISM
2nd International Balkan Annual Conference, ARNAVUTLUK, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2022
2. Küresel pazarlama yönetimi
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2008