Education Information
2003 - 2009
2003 - 2009Doctorate
Istanbul University, Institute of Social Sciences, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Turkey
2000 - 2003
2000 - 2003Postgraduate
Istanbul University, Institute of Social Sciences, Sosyoloji, Turkey
1995 - 1999
1995 - 1999Undergraduate
Istanbul University, Communication Faculty, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Turkey
Dissertations
2009
2009Doctorate
Tüketim kültüründe ütopya: fantastik tasarım izleğindeki televizyon reklamları üzerine göstergebilimsel bir çalışma
Istanbul University, Institute of Social Sciences, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2003
2003Postgraduate
çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyonun rolü: ilköğretimde dil algılaması üzerine bir araştırma
Istanbul University, Institute of Social Sciences, Sosyoloji
Foreign Languages
B2 Upper Intermediate
B2 Upper IntermediateEnglish
Certificates, Courses and Trainings
2019
2019Eğiticinin Eğitimi Sertifika programı
Education Management and Planning
İstanbul Üniversitesi
2019
2019Erişkin eğitimi /
Education Management and Planning
İstanbul Enstitüsü
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Mass Communications and Mass Media
Advertising and Acquaint
Academic Titles / Tasks
2017 - Continues
2017 - ContinuesAssociate Professor
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
2013 - 2017
2013 - 2017Assistant Professor
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
Managerial Experience
2024 - Continues
2024 - ContinuesErasmus Program Institutional Coordinator
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
2018 - 2022
2018 - 2022muafiyet komisyonu
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
2019 - 2021
2019 - 2021yan dal/ Çift ana dal komisyon bşk.
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
2018 - 2019
2018 - 2019mazaret kom.bşk.
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations and Publicity Department
2014 - 2019
2014 - 2019Farabi Program Institutional Coordinator
İstanbul Üniversitesi, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
2017 - 2018
2017 - 2018yan dal geçiş komisyon bşk.
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations and Publicity Department
2016 - 2018
2016 - 2018Mevlana Exchange Program Institutional Coordinator
İstanbul Üniversitesi, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
2016 - 2018
2016 - 2018çift ana dal /yan dal kom. bşk
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations and Publicity Department
2013 - 2017
2013 - 2017Erasmus Program Institutional Coordinator
İstanbul Üniversitesi, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
2013 - 2014
2013 - 2014Program Koordinatörü
Istanbul University, Communication Faculty, Public Relations And Publicity Department
Non Academic Experience
2000 - 2002
2000 - 2002Junior Danışman
ORSA İletişim Danışmanlığı
Courses
Advising Theses
2022
2022Doctorate
Gözetim kapitalizminde kişisel verilerin kullanımı: Etik web çerçevesinde web siteleri ve mobil uygulamalar üzerine bir araştırma
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
M.ULUK(Student)
2022
2022Postgraduate
Hakikat sonrası çağda sentetik medya olgusu, güncel görünümleri ve kullanıcıların gerçeklik algısı üzerine bir araştırma
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
Ö.AS(Student)
2021
2021Postgraduate
Yeni Medya Ortamlarındaki Ticari Gözetimin Tüketim Alışkanlıklarına Etkisinin Araştırılması
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
Ç.Bayır(Student)
2021
2021Postgraduate
Postmodern Pazarlama Anlayışında Dijital Aktivizmin Yükselişi: Marka Aktivizmi Üzerine bir İnceleme
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
O.Levent(Student)
2021
2021Postgraduate
Sosyal medya ve dijital reklamların X ve Z kuşağının satın alma tercihlerine yansıması: İnstagram özeli üzerine bir inceleme
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
B.YILMAZ(Student)
2021
2021Postgraduate
Popüler kültür ve yeni medyada toplumsal cinsiyet ve temsil: Dijital oyunlarda lgbti+ görünürlüğü
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
E.BAYRAKTAR(Student)
2020
2020Postgraduate
Sınıf olgusu kapsamında sınıf bilinci ve ağ toplumunda prekarya ve katılımcı kültürde temsili: ofissizler platformu özelinde freelance çalışanlar üzerine bir araştırma
Tandaçgüneş Kahraman N. (Advisor)
Ç.Karaöz(Student)
2019
2019Postgraduate
İkincil toplumsallaşma aracı olarak yeni medya ve iletişim süreçlerini Pierre Bourdieu'nun sosyolojik yaklaşım ile değerlendirmek:blogosfer ve Blogger ilişkisi
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
G.Emchiyeva(Student)
2018
2018Postgraduate
Yeni Medyada yalan haber ve hakikat sonrası çağ:doğrulama platformu olarak teyit.org örneği üzerine bir inceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
M.Uluk(Student)
2017
2017Postgraduate
Ülke İmajını etkileyen unsurlar: Azerbaycan Üzerine bir İnceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
S.Guliyeva(Student)
Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
2016
2016ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme
TANDAÇGÜNEŞ N.
Atatürk İletişim Dergisi , no.10, pp.47-70, 2016 (SCI-Expanded)
2011
2011pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.103-124, 2011 (SCI-Expanded)
2005
2005halkla ilişkilerde teorik yaklaşımlarla uygulama ilişkisi: PR sektörünün algısına yönelik bir araştırma
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.23, pp.33-54, 2005 (SCI-Expanded)
2004
2004Örgüt kültürü ve yönetsel paradigmadaki değişimle gelişen halkla ilişkilerin yönetsel işlevi
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.27-58, 2004 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
2020
2020SINIF OLGUSU KAPSAMINDA SINIF BİLİNCİ VE AĞ TOPLUMUNDA PREKARYA SINIFININ KATILIMCI KÜLTÜRDE TEMSİLİ: “OFİSSİZLER” PLATFORMU ÖZELİNDE FREELANCE ÇALIŞANLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karaöz Ç., Tandaçgüneş Kahraman N.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E- Dergisi , no.14, pp.88-115, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020İkincil Toplumsallaşma Araci Olarak Yeni Medya ve İletişim Süreçlerini Pierre Bourdieu’nün Sosyolojik Yaklaşimi ile Değerlendirmek: Blogosfer ve Blogger İlişkisi
Tandaçgüneş Kahraman N., Emciyeva G.
Diyalektolog Ulusal Sosyal Araştırmalar dergisi , no.24, pp.55-91, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Gündelik Hayatta Benlik Sunumunun Dijital Oyunlar Üzerinden İncelenmesi " The Sims 4 Oyunu Örneği"
Tandaçgüneş Kahraman N., Soydaş N.
IBAD Journal of Social Sciences , no.7, pp.235-252, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Virtual flaneuse as a new consumer identity a qualitative reseach on pinterest
TANDAÇGÜNEŞ N.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES , no.6, pp.177-196, 2016 (ESCI)
2012
2012Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi
TANDAÇGÜNEŞ N.
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19, pp.40-62, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Turkish Baths: Meaning Reconstructed and refilled by modern and postmodern consumption
TANDAÇGÜNEŞ N., Celik Elmer C., jular j. s., Celik Elmer C., jular j. s.
international journal of management cases, IJMC , no.12, pp.651-660, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
0
0Çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyon: ilköğretimde Dil algılaması üzerine örnek olay incelemesi
TANDAÇGÜNEŞ N.
I. International Children ve Communication Symposıum, İstanbul, Turkey, pp.51
2005
2005"Agenda Setting Theory and a Research About 1 December World AIDS Week"
Tandaçgüneş N., Yalın B. D.
Health Challeges in Millenium International Symposıum, Yeditepe University, İstanbul, Turkey, 21 - 26 August 2005, pp.882-889
2010
2010Mizah Dergilerinde Toplumsal Cinsiyet Rolleri Bağlamında Dişil İmajın Sunumu
Tandaçgüneş Kahraman N., Kalan Ö.
Ulusal İletişim Kongresi: Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Olgusu, Erzurum, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.363-375
2010
2010Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone
Kalay A. M., Tandaçgüneş Kahraman N.
1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.866-877
2004
2004An Analysis of Computer - Mediated Interpersonal Communication: ICQ chat
Yalın D., Tandaçgüneş Kahraman N.
II. Communication in Millennium, Internatıonal Symposuım, İstanbul, Turkey, 17 - 19 March 2004, pp.33
Books & Book Chapters
2021
2021Reklamcılıkta Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
in: Reklamcılığın Evrimi; Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Eda Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Duygu Talih Akkaya, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.369-397, 2021
2021
2021Kuşaklararası Mobil Oyun Oynama Pratikleri Üzerine Nitel Bir İnceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N., MERİÇ E., BAŞER B.
in: Oyunların Dijital Hali, özge uğurlu akbaş, özgün arda kuş, Editor, urzeni, İstanbul, pp.77-118, 2021
2020
2020Digital Transformation of Bourdieu's Concept of Habitus: A Study on Closed Facebook Groups for Freecycling
Tandaçgüneş Kahraman N.
in: Digital Transformation in Media & Society, Gül Akkor A.,Ertürk Y. D., Editor, Istanbul University Press, İstanbul, pp.105-126, 2020
2018
2018AN ALTERNATIVE HETEROTOPIA AGAINST CONSUMER CULTURE: TIME BANKING PROJECT AS A NEW PERSPECTIVE INTO THE GIFT ECONOMY IN NETWORK SOCIETY
Tandaçgüneş Kahraman N.
in: Examining cultural policies through digital communication, Doğan B.,Ünlü D., Editor, Igı Global Publications, Pennsylvania, pp.97-121, 2018
2015
2015Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming
TANDAÇGÜNEŞ N.
in: Yeni Medya ve Reklam, Abdullah Özkan, Nilnur Tandaçgüneş, Betül Doğan, Editor, Derin, İstanbul, pp.253-279, 2015
2013
2013Ütopya: Antikçağdan günümüze "mutluluk vaadi"
TANDAÇGÜNEŞ N.
Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 2013
2012
2012Kent Kültüründe Modernizm ve Sonrası: ‘Gözlemleyen Özne’ Olarak Flâneur’ü Yeniden Okumak
TANDAÇGÜNEŞ N.
in: Flanör Düşünce Arkaik Dönemde ve Dijital Medya Çağında Aylaklık, Hüseyin Köse, Editor, Ayrıntı, İstanbul, pp.97-137, 2012
2010
2010Kamuoyu, İkna, Propaganda Kavramları ile Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler İlişkisi: T.C. Emniyet Teşkilatı Örneği
TANDAÇGÜNEŞ N.
in: Polis ve Halkla İlişkiler, Yıldız Dilek Ertürk, Editor, Kutupyıldızı, İstanbul, pp.39-53, 2010
2006
2006IHD ve MAZLUM-DER'in İnsan Hakları Söylemi
Tandaçgüneş Kahraman N., Gül Ö., Yalın B. D.
in: İnsan Hakları: Gündelik bir Hayat Pratiği, Edibe Sözen Adem Ayten Murat İri, Editor, Alfa Basım Yayım, İstanbul, pp.51-71, 2006
2005
2005Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı
TANDAÇGÜNEŞ N.
in: Reklamların İçinde N, Mete Çamdereli, Ahsen Morva, Nilnur Tandaçgüneş, Editor, Tablet, Konya, pp.89-123, 2005
Activities in Scientific Journals
2022 - Continues
2022 - ContinuesPublication Committee Member
Scientific Refereeing
April 2024
April 2024TRT Akademi
National Scientific Refreed Journal
January 2022
January 2022CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
Journal Indexed in ESCI
April 2021
April 2021Selçuk İletişim
Other Indexed Journal
February 2021
February 2021Ankara Üniversitesi Çevre Bilimleri Dergisi
National Scientific Refreed Journal
January 2021
January 2021Selçuk İletişim
Other Indexed Journal
January 2021
January 2021CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
Journal Indexed in ESCI
April 2018
April 2018İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
February 2017
February 2017Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2015
May 2015İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
Tasks In Event Organizations
Ekim 2022
Ekim 2022"Prekarya ve Toplumsal Güvence"
Workshop Organization
Tandaçgüneş Kahraman N.
İstanbul, Turkey
Congress and Symposium Activities
09 April 2022 - 09 June 2024
09 April 2022 - 09 June 2024