Eğitim Bilgileri
2003 - 2009
2003 - 2009Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Tüketim kültüründe ütopya: fantastik tasarım izleğindeki televizyon reklamları üzerine göstergebilimsel bir çalışma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2003
2003Yüksek Lisans
çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyonun rolü: ilköğretimde dil algılaması üzerine bir araştırma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2019
2019Eğiticinin Eğitimi Sertifika programı
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Üniversitesi
2019
2019Erişkin eğitimi /
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyoryan dal/ Çift ana dal komisyon bşk.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyormuafiyet komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019mazaret kom.bşk.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2014 - 2019
2014 - 2019Farabi Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2017 - 2018
2017 - 2018yan dal geçiş komisyon bşk.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Mevlana Değişim Programı Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018çift ana dal /yan dal kom. bşk
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Erasmus Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Program Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
İkincil toplumsallaşma aracı olarak yeni medya ve iletişim süreçlerini Pierre Bourdieu'nun sosyolojik yaklaşım ile değerlendirmek:blogosfer ve Blogger ilişkisi
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
G.Emchiyeva(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yeni Medyada yalan haber ve hakikat sonrası çağ:doğrulama platformu olarak teyit.org örneği üzerine bir inceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
M.Uluk(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ülke İmajını etkileyen unsurlar: Azerbaycan Üzerine bir İnceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
S.Guliyeva(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020SINIF OLGUSU KAPSAMINDA SINIF BİLİNCİ VE AĞ TOPLUMUNDA PREKARYA SINIFININ KATILIMCI KÜLTÜRDE TEMSİLİ: “OFİSSİZLER” PLATFORMU ÖZELİNDE FREELANCE ÇALIŞANLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karaöz Ç., Tandaçgüneş Kahraman N.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E- Dergisi, ss.88-115, 2020 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2020
2020İkincil Toplumsallaşma Araci Olarak Yeni Medya ve İletişim Süreçlerini Pierre Bourdieu’nün Sosyolojik Yaklaşimi ile Değerlendirmek: Blogosfer ve Blogger İlişkisi
Tandaçgüneş Kahraman N. , Emciyeva G.
Diyalektolog Ulusal Sosyal Araştırmalar dergisi , ss.55-91, 2020 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2020
2020Gündelik Hayatta Benlik Sunumunun Dijital Oyunlar Üzerinden İncelenmesi " The Sims 4 Oyunu Örneği"
Tandaçgüneş Kahraman N. , Soydaş N.
IBAD Journal of Social Sciences, ss.235-252, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
2016
2016Virtual flaneuse as a new consumer identity a qualitative reseach on pinterest
TANDAÇGÜNEŞ N.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES, ss.177-196, 2016 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
2016
2016ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme
TANDAÇGÜNEŞ N.
Atatürk İletişim Dergisi, ss.47-70, 2016 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2012
2012Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi
TANDAÇGÜNEŞ N.
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, ss.40-62, 2012 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2011
2011pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ss.103-124, 2011 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2010
2010Turkish Baths: Meaning Reconstructed and refilled by modern and postmodern consumption
TANDAÇGÜNEŞ N. , Celik Elmer C., jular j. s. , Celik Elmer C., jular j. s.
international journal of management cases, IJMC, no.2, ss.651-660, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2005
2005halkla ilişkilerde teorik yaklaşımlarla uygulama ilişkisi: PR sektörünün algısına yönelik bir araştırma
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ss.33-54, 2005 (Hakemli Üniversite Dergisi)
2004
2004Örgüt kültürü ve yönetsel paradigmadaki değişimle gelişen halkla ilişkilerin yönetsel işlevi
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ss.27-58, 2004 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
0
0Çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyon: ilköğretimde Dil algılaması üzerine örnek olay incelemesi
TANDAÇGÜNEŞ N.
I. International Children ve Communication Symposıum, İstanbul, Türkiye, ss.51
0
0"Agenda Setting Theory and a Research About 1 December World AIDS Week"
TANDAÇGÜNEŞ N.
Health Challeges in Miilenium International Symposıum, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, ss.882
0
0An Analysis of Computer - Mediated Interpersonal Communication: ICQ chat
TANDAÇGÜNEŞ N. , Yalın D.
II. Communication in Millennium, Internatıonal Symposuım, İstanbul, Türkiye, ss.33
0
0Mizah dergilerinde toplumsal cinsiyet rolleri bağlamında dişil imajın sunumu
TANDAÇGÜNEŞ N. , Gündüz Kalan Ö.
"Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Olgusu" Atatürk Üniversitesi Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.115
2010
2010Mizah Dergilerinde Toplumsal Cinsiyet Rolleri Bağlamında Dişil İmajın Sunumu
Kalan Ö. , Tandaçgüneş Kahraman N.
Ulusal İletişim Kongresi: Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Olgusu, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.363-375
2010
2010Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone
Kalay A. M. , Tandaçgüneş Kahraman N.
1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.866-877
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020Digital Transformation of Bourdieu's Concept of Habitus: A Study on Closed Facebook Groups for Freecycling
Tandaçgüneş Kahraman N.
Digital Transformation in Media & Society, Gül Akkor A.,Ertürk Y. D., Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.105-126, 2020
2018
2018AN ALTERNATIVE HETEROTOPIA AGAINST CONSUMER CULTURE: TIME BANKING PROJECT AS A NEW PERSPECTIVE INTO THE GIFT ECONOMY IN NETWORK SOCIETY
Tandaçgüneş Kahraman N.
Examining cultural policies through digital communication, Doğan B.,Ünlü D., Editör, Igı Global Publications, Pennsylvania, ss.97-121, 2018
2015
2015Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming
TANDAÇGÜNEŞ N.
Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay B. , Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.253-281, 2015
2013
2013Ütopya: Antikçağdan günümüze "mutluluk vaadi"
TANDAÇGÜNEŞ N.
Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 2013
2012
2012"Kent kültüründe modernizm ve sonrası:'Gözlemleyen Özne' olarak Flaneur'ü yeniden okumak"
TANDAÇGÜNEŞ N.
Flanör Düşünce: Arkaik Dönemde ve Dijital Medya Çağında Aylaklık, Köse H., Editör, Ayrıntı Yayınları, İstanbul, ss.11-50, 2012
2005
2005Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve FAntazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı
TANDAÇGÜNEŞ N.
Reklamların İçinde/N, Çamdereli M., Morva A. D., Tandaçgüneş N., Editör, Tablet Kitabevi, Konya, ss.1, 2005
Bilimsel Hakemlikler
Haziran 2020
Haziran 2020CONNECTIST: İSTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES (ONLINE)
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015