Eğitim Bilgileri
2003 - 2009
2003 - 2009Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Tüketim kültüründe ütopya: fantastik tasarım izleğindeki televizyon reklamları üzerine göstergebilimsel bir çalışma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2003
2003Yüksek Lisans
çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyonun rolü: ilköğretimde dil algılaması üzerine bir araştırma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2019
2019Eğiticinin Eğitimi Sertifika programı
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Üniversitesi
2019
2019Erişkin eğitimi /
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyoryan dal/ Çift ana dal komisyon bşk.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyormuafiyet komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019mazaret kom.bşk.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2014 - 2019
2014 - 2019Farabi Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2017 - 2018
2017 - 2018yan dal geçiş komisyon bşk.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018çift ana dal /yan dal kom. bşk
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Program Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2000 - 2002
2000 - 2002Junior Danışman
ORSA İletişim Danışmanlığı
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Hakikat sonrası çağda sentetik medya olgusu, güncel görünümleri ve kullanıcıların gerçeklik algısı üzerine bir araştırma
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
Ö.AS(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Gözetim kapitalizminde kişisel verilerin kullanımı: Etik web çerçevesinde web siteleri ve mobil uygulamalar üzerine bir araştırma
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
M.ULUK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Yeni Medya Ortamlarındaki Ticari Gözetimin Tüketim Alışkanlıklarına Etkisinin Araştırılması
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
Ç.Bayır(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Postmodern Pazarlama Anlayışında Dijital Aktivizmin Yükselişi: Marka Aktivizmi Üzerine bir İnceleme
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
O.Levent(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sosyal medya ve dijital reklamların X ve Z kuşağının satın alma tercihlerine yansıması: İnstagram özeli üzerine bir inceleme
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
B.YILMAZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Popüler kültür ve yeni medyada toplumsal cinsiyet ve temsil: Dijital oyunlarda lgbti+ görünürlüğü
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
E.BAYRAKTAR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Sınıf olgusu kapsamında sınıf bilinci ve ağ toplumunda prekarya ve katılımcı kültürde temsili: ofissizler platformu özelinde freelance çalışanlar üzerine bir araştırma
Tandaçgüneş Kahraman N. (Danışman)
Ç.Karaöz(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İkincil toplumsallaşma aracı olarak yeni medya ve iletişim süreçlerini Pierre Bourdieu'nun sosyolojik yaklaşım ile değerlendirmek:blogosfer ve Blogger ilişkisi
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
G.Emchiyeva(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yeni Medyada yalan haber ve hakikat sonrası çağ:doğrulama platformu olarak teyit.org örneği üzerine bir inceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
M.Uluk(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ülke İmajını etkileyen unsurlar: Azerbaycan Üzerine bir İnceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
S.Guliyeva(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
2016ileri tüketim toplumunda tüketici ve reklam açısından etik algısı üzerine bir inceleme
TANDAÇGÜNEŞ N.
Atatürk İletişim Dergisi , sa.10, ss.47-70, 2016 (SCI-Expanded)
2011
2011pazarlama iletişiminde sürdürülebilir tüketim tüketim olgusuna farklı bir bakış: ernest callenbach ve ekotpya yapıtı üzerine hermeneutik okuma çalışması
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.41, ss.103-124, 2011 (SCI-Expanded)
2005
2005halkla ilişkilerde teorik yaklaşımlarla uygulama ilişkisi: PR sektörünün algısına yönelik bir araştırma
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.23, ss.33-54, 2005 (SCI-Expanded)
2004
2004Örgüt kültürü ve yönetsel paradigmadaki değişimle gelişen halkla ilişkilerin yönetsel işlevi
TANDAÇGÜNEŞ N.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.20, ss.27-58, 2004 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020SINIF OLGUSU KAPSAMINDA SINIF BİLİNCİ VE AĞ TOPLUMUNDA PREKARYA SINIFININ KATILIMCI KÜLTÜRDE TEMSİLİ: “OFİSSİZLER” PLATFORMU ÖZELİNDE FREELANCE ÇALIŞANLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karaöz Ç., Tandaçgüneş Kahraman N.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E- Dergisi , sa.14, ss.88-115, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020İkincil Toplumsallaşma Araci Olarak Yeni Medya ve İletişim Süreçlerini Pierre Bourdieu’nün Sosyolojik Yaklaşimi ile Değerlendirmek: Blogosfer ve Blogger İlişkisi
Tandaçgüneş Kahraman N., Emciyeva G.
Diyalektolog Ulusal Sosyal Araştırmalar dergisi , sa.24, ss.55-91, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Gündelik Hayatta Benlik Sunumunun Dijital Oyunlar Üzerinden İncelenmesi " The Sims 4 Oyunu Örneği"
Tandaçgüneş Kahraman N., Soydaş N.
IBAD Journal of Social Sciences , sa.7, ss.235-252, 2020 (Hakemli Dergi)
2016
2016Virtual flaneuse as a new consumer identity a qualitative reseach on pinterest
TANDAÇGÜNEŞ N.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES , sa.6, ss.177-196, 2016 (ESCI)
2012
2012Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi
TANDAÇGÜNEŞ N.
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , sa.19, ss.40-62, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
2010Turkish Baths: Meaning Reconstructed and refilled by modern and postmodern consumption
TANDAÇGÜNEŞ N., Celik Elmer C., jular j. s., Celik Elmer C., jular j. s.
international journal of management cases, IJMC , sa.12, ss.651-660, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
0
0Çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyon: ilköğretimde Dil algılaması üzerine örnek olay incelemesi
TANDAÇGÜNEŞ N.
I. International Children ve Communication Symposıum, İstanbul, Türkiye, ss.51
2005
2005"Agenda Setting Theory and a Research About 1 December World AIDS Week"
Tandaçgüneş N., Yalın B. D.
Health Challeges in Millenium International Symposıum, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 21 - 26 Ağustos 2005, ss.882-889
2010
2010Mizah Dergilerinde Toplumsal Cinsiyet Rolleri Bağlamında Dişil İmajın Sunumu
Tandaçgüneş Kahraman N., Kalan Ö.
Ulusal İletişim Kongresi: Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Olgusu, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.363-375
2010
2010Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone
Kalay A. M., Tandaçgüneş Kahraman N.
1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.866-877
2004
2004An Analysis of Computer - Mediated Interpersonal Communication: ICQ chat
Yalın D., Tandaçgüneş Kahraman N.
II. Communication in Millennium, Internatıonal Symposuım, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2004, ss.33
Kitap & Kitap Bölümleri
2021
2021Reklamcılıkta Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.
Reklamcılığın Evrimi; Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Eda Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Duygu Talih Akkaya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.369-397, 2021
2021
2021Kuşaklararası Mobil Oyun Oynama Pratikleri Üzerine Nitel Bir İnceleme
TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N., MERİÇ E., BAŞER B.
Oyunların Dijital Hali, özge uğurlu akbaş, özgün arda kuş, Editör, urzeni, İstanbul, ss.77-118, 2021
2020
2020Digital Transformation of Bourdieu's Concept of Habitus: A Study on Closed Facebook Groups for Freecycling
Tandaçgüneş Kahraman N.
Digital Transformation in Media & Society, Gül Akkor A.,Ertürk Y. D., Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.105-126, 2020
2018
2018AN ALTERNATIVE HETEROTOPIA AGAINST CONSUMER CULTURE: TIME BANKING PROJECT AS A NEW PERSPECTIVE INTO THE GIFT ECONOMY IN NETWORK SOCIETY
Tandaçgüneş Kahraman N.
Examining cultural policies through digital communication, Doğan B.,Ünlü D., Editör, Igı Global Publications, Pennsylvania, ss.97-121, 2018
2015
2015Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming
TANDAÇGÜNEŞ N.
Yeni Medya ve Reklam, Abdullah Özkan, Nilnur Tandaçgüneş, Betül Doğan, Editör, Derin, İstanbul, ss.253-279, 2015
2013
2013Ütopya: Antikçağdan günümüze "mutluluk vaadi"
TANDAÇGÜNEŞ N.
Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 2013
2012
2012Kent Kültüründe Modernizm ve Sonrası: ‘Gözlemleyen Özne’ Olarak Flâneur’ü Yeniden Okumak
TANDAÇGÜNEŞ N.
Flanör Düşünce Arkaik Dönemde ve Dijital Medya Çağında Aylaklık, Hüseyin Köse, Editör, Ayrıntı, İstanbul, ss.97-137, 2012
2010
2010Kamuoyu, İkna, Propaganda Kavramları ile Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler İlişkisi: T.C. Emniyet Teşkilatı Örneği
TANDAÇGÜNEŞ N.
Polis ve Halkla İlişkiler, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Kutupyıldızı, İstanbul, ss.39-53, 2010
2006
2006IHD ve MAZLUM-DER'in İnsan Hakları Söylemi
Tandaçgüneş Kahraman N., Gül Ö., Yalın B. D.
İnsan Hakları: Gündelik bir Hayat Pratiği, Edibe Sözen Adem Ayten Murat İri, Editör, Alfa Basım Yayım, İstanbul, ss.51-71, 2006
2005
2005Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı
TANDAÇGÜNEŞ N.
Reklamların İçinde N, Mete Çamdereli, Ahsen Morva, Nilnur Tandaçgüneş, Editör, Tablet, Konya, ss.89-123, 2005
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor4. Boyut
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Hakemlikler
Ocak 2022
Ocak 2022CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021Selçuk İletişim
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021Ankara Üniversitesi Çevre Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021Selçuk İletişim
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2022
Ekim 2022