Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Artificial Intelligence in Digital Marketing: A Bibliometric Analysis

2nd International Congress On Finance, Economy And Sustainable Policies (ICOFESP-2024), Bursa, Turkey, 24 - 27 April 2024, pp.116-130

Toplu Taşıma Kullanıcılarının Mobil Toplu Taşıma Uygulamalarına Yönelik Yaklaşımlarının Araştırılması

V. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, İstanbul, Turkey, 19 - 20 September 2019, pp.186-189

Examining the attitude toward halal food products: The case of a private university

32nd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2018, Sevilla, Spain, 15 - 16 November 2018, pp.4200-4206 identifier identifier

Examining the Image of Italy, France, and Morocco as a Tourist Destination

The 4 World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Turkey, 22 - 27 April 2008, pp.12-24

Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Turkey, 1 - 04 November 2006, pp.249-266

Tüketicilerin Ambalaja İlişkin Tutum ve Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Turkey, 1 - 04 November 2003, pp.253-269

Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers

Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Ghana, 5 - 08 August 2000, pp.175-182

Books & Book Chapters

Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Pazarlama Stratejileri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Pazarlama Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Pazarlama İlkeleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

The Birth of Omni-Channel Marketing and New Dynamics of Consumers’ Approach to Retail Channels

in: Marketing Management in Turkey, Öztürkcan S., Yolbulan Okan E., Editor, Emerald Publıshıng, Bradford, pp.247-272, 2018

Sosyal Mübadele Teorisi

in: Pazarlama Teorileri (2.baskı), Yağcı M. İ., Çabuk S., Editor, Media Cat Kitapları, İstanbul, pp.13-33, 2015

İnternetten Satın Alma Davranışı ile Risk ve Fayda Algılamaları Arasındaki İlgi-SPSS Uygulaması

in: Araştırma Yöntemleri, Kurtuluş K., Editor, Türkmen Kitabevi, İstanbul, pp.217-281, 2010

SPSS Programının Kullanımına İlişkin Temel Bilgiler

in: Pazarlama Araştırmaları, 8.Basım, Kurtuluş K., Editor, Literatür Yayıncılık, İstanbul, pp.376-449, 2006

Episodes in the Encyclopedia

Other Publications

Metrics

Publication

86

Citation (WoS)

202

H-Index (WoS)

7

Citation (Scopus)

268

H-Index (Scopus)

8

Citation (Scholar)

1082

H-Index (Scholar)

14

Citiation (TrDizin)

27

H-Index (TrDizin)

3

Project

13

Thesis Advisory

23

Open Access

10
UN Sustainable Development Goals