Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The Examination of 45-Year-Old and Older People’s Attitudes Toward Old Age and Quality of Life in Terms of Sociodemographic Characteristics
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi e-Dergi
, vol.10, no.2, pp.112-129, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
T.V. commercial dramas and their impact on tourists' attitudes towards the destination: A Turkish case
Journal of Euromarketing
, vol.30, no.1-2, pp.28-39, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Mobil Ödeme Kullanımına Yönelik Niyet ve Algıların Sosyo-Demografik Özelliklere Göre Farklılıklarının İncelenmesi
Istanbul Management Journal
, no.87, pp.111-139, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.206-225, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Katılım Bankacılığında Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmalara İlişkin Literatür İncelemesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.7, pp.55-74, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Comparison of Factors Affecting Consumer Attitudes towards Brand Extension in Terms of Domestic and Foreign Branded Products
Kırklareli Üniversitesi İİBF Dergisi
, vol.6, no.6, pp.19-37, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Comparison of Online Retailing Models Based on Consumer Trust And Loyalty
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.543-561, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, vol.25, pp.96-119, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Yazılım Pazarlaması ve Yazılım Sektörünün Pazarlama Zekalarının İncelenmesi
Verimlilik Dergisi
, vol.2012, no.1, pp.45-68, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, no.36, pp.89-111, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Algılanan Hizmet Kalitesi ile Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.8, no.2, pp.17-38, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Ürün Geliştirmede Pazar Bilgisi Yönünden Karşılaşılan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
VERİMLİLİK DERGİSİ
, vol.2008, no.3, pp.7-20, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Differences of Consumers’ Risk and Benefit Perceptions In Online Shopping
The E-Business Review, International Academy of E-Business
, vol.VIII, pp.157-161, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry
International Journal of Management Cases
, vol.10, pp.551-560, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.17, pp.157-172, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Havayolu Taşımacılığında Yerli Ve Yabancı Yolcuların Memnuniyet Düzeylerine Göre Beklentilerinin İncelenmesi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, no.1, pp.152-175, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmelerine Göre Pazar Bölümlerinin İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, no.28, pp.87-106, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.7, no.2, pp.55-76, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Fiyat Algılamasının Boyutları Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, vol.17, no.53, pp.3-17, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
İndirimli Mağaza ve Süpermarket Müşterileri Arasındaki Farklılıkların Beklenti ve Memnuniyetlerine Göre İncelenmesi
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, vol.34, no.1, pp.105-133, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi
YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi
, vol.15, no.48, pp.27-38, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Çevre Dostu Ürün Satınalanlar İle Almayan Tüketicileri Ayırt Eden Temel Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Araştırma
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, vol.12, no.40, pp.39-50, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Çevre Dostu Ürün Satınalma İle İlgisi Bulunan Değişkenlerin Belirlenmesine Yönelik Araştırma
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, vol.12, no.40, pp.29-38, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Development of Confidence Index for the Logistics Industry
42nd EBES CONFERENCE - LISBON, Lisbon, Portugal, 12 - 14 January 2023
Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Arastırma
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Turkey, 1 - 04 October 2003, pp.1
Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers
Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Ghana, 5 - 08 August 2000, pp.175-182
Books & Book Chapters
Pazarlama Stratejileri
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023
Pazarlama Yönetimi
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022
Pazarlama İlkeleri
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022
SPSS Programının Kullanımına İlişkin Temel Bilgiler
in: Pazarlama Araştırmaları, 8.Basım, Kurtuluş K., Editor, Literatür Yayıncılık, İstanbul, pp.376-449, 2006