-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlşkiler Ve Tanıtım
-
2010 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler
-
2015 - 2017 Prof. Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Halkla İlişkiler
-
2025 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2023 Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2022 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2017 - 2020 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2017 - 2020 Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2024 - 2024 Başkan
Üniversite, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Başkan
-
2024 - 2024 Değerlendirici
Üniversite, Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Değerlendirici
-
2023 - 2023 Eş Başkan
Üniversite, Üsküdar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Eş Başkan
-
Doktora
İknanın Sosyal Psikolojisi
İKNANIN SOSYAL PSİKOLOJİSİ
-
Yüksek Lisans
Örgütsel ve >Sosyal Davranış
Kriz İletişimi
İletişimde İkna Stratejileri
İLETİŞİMDE İKNA KURAMLARI VE STRATEJİLERİ
İkna Teorileri ve Stratejileri
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
SEMİNER
-
Lisans
Davranış Bilimleri
Sosyal Sermaye Yönetimi
Sosyal Sermaye ve Örgütsel Davranış Yönetimi
İkna Kuramları ve Retorik
İletişimde Yönetim ve Kalite
Örgütsel Davranış
İletişim Sosyolojisi
İletişim Süreçleri ve Modelleri
İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
İLETİŞİMDE YÖNETİM VE KALİTE
İLETİŞİM SÜREÇLERİ VE MODELLERİ
İKNA KURAMLARI VE RETORİK
KRİZ İLERİŞMİ
-
Ön Lisans
HALKLA İLİŞKİLER
HALKLA İLİŞKİLER
-
Sürdürülebilir Sosyal İnovasyon İçin Sosyal Medya Kullanımı: Türkiye'de Kırsal Kadın Kooperatifleri
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
A.ERGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İnteraktif bir iletişim alanı olarak dijital oyunlar; Oyun oynama motivasyonlarının dijital oyun bağımlılığına etkileri üzerine bir araştırma
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
Ö.ARDA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Duygusal emek ve örgütsel bağlılık ilişkisi: Medya çalışanları üzerine bir araştırma
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
N.SOYDAŞ(Öğrenci), Doktora, 2023
-
İstanbul'un marka şehir olarak konumlandırılması: İGA örneği
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
H.KARAKAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Markaların Endüstri 4.0. bağlamında gerçekleştirdikleri uygulamaların tüketiciler üzerindeki yansımaları
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
D.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Kültür"ün ve "İletişim"in metinselliği üzerine bir araştırma: Yaşar Kemal romanlarında kültürlerarası iletişim
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
G.ELMACIOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2021 -
İmaj üretiminde dijital medya'nın rolü: Kurumların oluşturmaya çalıştıkları imajın tüketiciye ne oranda yansıdığına yönelik bir çalışma
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
S.SAVAŞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Yeni iletişim araçlarının kullanım sıklığı ile dönüşen kişiler arası iletişim biçimi
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
E.ERBAŞLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Otomobil tercihlerinde marka imajı ve sosyal medyanın hedonik tüketim davranışına etkileri
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
S.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Küresel markaların TV reklamlarında kullandıkları yerel imgeler; Aynı markaların dört farklı ülkede (Suudi Arabistan, Rusya, Amerika, Türkiye) yayınlanan TV reklamlarının karşılaştırılması
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
S.SHASHGAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Global şirketlerde kurum kimliği çalışması: Vodafone Türkiye örneği ve Amerika, İngiltere, Tanzanya bölgeleri proje karşılaştırmaları
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
A.GÖKNUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya içeriklerinde gönüllülük faaliyetlerinin değerlendirilmesi: Deniztemiz Derneği örneği
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
B.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Küreselleşme sürecinde şehirlerin markalaşması: Bursa'daki yerel yönetimlerin iletişim faaliyetlerinin bu bağlamda değerlendirilmesi
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
S.GÜMÜŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Bilinçaltı Reklamcılıkta Kültürel Farklılıkların Renklerin Kullanımına Yansıması
D.Şahin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Arketipsel İmgelerin İkna Boyutu ve Türk Reklamlarında Görülme Sıklığı Üzerine Bir Araştırma
S.Savaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
GELİŞEN TEKNOLOJİ İLE BİRLİKTE DEĞİŞEN HALKLA İLİŞKİLERİN SOSYAL MEDYAYI KULLANIMI: ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI MELİH GÖKÇEK’İN 2014 YEREL SEÇİM PROPAGANDA SÜRECİNDE TWİTTER ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUĞU PR 2.0 ÇALIŞMALARI
M.Çöllüoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Yeni İletişim Teknolojileri İle Dönüşüme Uğrayan Aktivizm Olgusu: Change.org ve Avaaz.org Çözümlemeleri
A.Akbıçak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Gelişen teknoloji ile birlikte değişen halkla ilişkilerin sosyal medyayı kullanımı: Twitter üzerinden yapılan PR 2.0 çalışmaları
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
M.ÇÖLLÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Arketipsel imgelerin ikna boyutu ve Türk reklamlarında görülme sıklığı üzerine bir araştırma
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
S.SAVAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya üzerinden halkla ilişkiler çalışmaları
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
Z.BENAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
TÜRK KAMU DİPLOMASİSİ
E.KÖKSOY(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Kuram ve Uygulamada Kurumsal İletişim
Ş.Görkem(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Halkla ilişkiler bağlamında kamu diplomasisi yönetimi: Türkiyenin kamu diplomasisindeki yetkinlik incelemesi
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
E.KÖKSOY(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan’ın Lobicilik Algısı
M.ZHANBURSHINA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Kırgızista^'da Turizm Sektörünün Geliştirilmesinde Halkla İlişkilerin Rolü
R.Azhimadina(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Kırgızistan'da turizm sektörünün gelişmesinde halkla ilişkilerin rölü
Karadoğan Doruk S. (Danışman)
R.AZHİMADİNA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Gazetecilik Programı Akreditasyonu, Türkiye, Eskişehir, 2024 - 2024 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, Türkiye, İstanbul, 2024 - 2024 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Üsküdar Üniversitesi, Türkiye, İstanbul, 2023 - 2023 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Yaşar Üniversitesi, Türkiye, İzmir, 2023 - 2023 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Ege Üniversitesi, Türkiye, İzmir, 2023 - 2023 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Kıbrıs (Kktc), Lefkoşa, 2022 - 2022 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Ege Üniversitesi, Türkiye, İzmir, 2021 - 2021 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, İzmir Ekonomi Üniversitesi, Türkiye, İzmir, 2021 - 2021 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Maltepe Üniversitesi, Türkiye, İstanbul, 2019 - 2019 -
Akreditasyon Görevi
Kurumsal Temsil, Bahçeşehir Üniversitesi, Türkiye, İstanbul, 2018 - 2018