-
2015 - Present Professor
Istanbul University, Communication faculty, Halkla İlşkiler Ve Tanıtım
-
2010 - Present Associate Professor
Istanbul University, Communication faculty, Halkla İlişkiler
-
2015 - 2017 Professor
Istanbul Commerce University, Halkla İlişkiler
-
2025 - Present Member of the Faculty Board
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2023 - Present Deputy Head of Department
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2022 - Present Head of Department
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2020 - 2023 Head of Department
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2020 - 2022 Member of the Faculty Board
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2017 - 2020 Member of the Faculty Board
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2017 - 2020 Head of Department
Istanbul University, Communication faculty, Public Relations and Publicity Department
-
2024 - 2024 Başkan
University, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Başkan
-
2024 - 2024 Değerlendirici
University, Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Değerlendirici
-
2023 - 2023 Eş Başkan
University, Üsküdar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Eş Başkan
-
Doctorate
İknanın Sosyal Psikolojisi
İKNANIN SOSYAL PSİKOLOJİSİ
-
Postgraduate
Örgütsel ve >Sosyal Davranış
Kriz İletişimi
İletişimde İkna Stratejileri
İLETİŞİMDE İKNA KURAMLARI VE STRATEJİLERİ
İkna Teorileri ve Stratejileri
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
SEMİNER
-
Undergraduate
Davranış Bilimleri
Sosyal Sermaye Yönetimi
Sosyal Sermaye ve Örgütsel Davranış Yönetimi
İkna Kuramları ve Retorik
İletişimde Yönetim ve Kalite
Örgütsel Davranış
İletişim Sosyolojisi
İletişim Süreçleri ve Modelleri
İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
İLETİŞİMDE YÖNETİM VE KALİTE
İLETİŞİM SÜREÇLERİ VE MODELLERİ
İKNA KURAMLARI VE RETORİK
KRİZ İLERİŞMİ
-
Associate Degree
HALKLA İLİŞKİLER
HALKLA İLİŞKİLER
-
Sürdürülebilir Sosyal İnovasyon İçin Sosyal Medya Kullanımı: Türkiye'de Kırsal Kadın Kooperatifleri
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
A.ERGÜN(Student), Postgraduate, 2024 -
İnteraktif bir iletişim alanı olarak dijital oyunlar; Oyun oynama motivasyonlarının dijital oyun bağımlılığına etkileri üzerine bir araştırma
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
Ö.ARDA(Student), Doctorate, 2023 -
Duygusal emek ve örgütsel bağlılık ilişkisi: Medya çalışanları üzerine bir araştırma
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
N.SOYDAŞ(Student), Doctorate, 2023
-
İstanbul'un marka şehir olarak konumlandırılması: İGA örneği
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
H.KARAKAŞ(Student), Postgraduate, 2021 -
Markaların Endüstri 4.0. bağlamında gerçekleştirdikleri uygulamaların tüketiciler üzerindeki yansımaları
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
D.ŞAHİN(Student), Doctorate, 2021 -
Kültür"ün ve "İletişim"in metinselliği üzerine bir araştırma: Yaşar Kemal romanlarında kültürlerarası iletişim
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
G.ELMACIOĞLU(Student), Doctorate, 2021 -
İmaj üretiminde dijital medya'nın rolü: Kurumların oluşturmaya çalıştıkları imajın tüketiciye ne oranda yansıdığına yönelik bir çalışma
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
S.SAVAŞ(Student), Doctorate, 2020 -
Yeni iletişim araçlarının kullanım sıklığı ile dönüşen kişiler arası iletişim biçimi
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
E.ERBAŞLI(Student), Postgraduate, 2020 -
Otomobil tercihlerinde marka imajı ve sosyal medyanın hedonik tüketim davranışına etkileri
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
S.AYDIN(Student), Postgraduate, 2019 -
Küresel markaların TV reklamlarında kullandıkları yerel imgeler; Aynı markaların dört farklı ülkede (Suudi Arabistan, Rusya, Amerika, Türkiye) yayınlanan TV reklamlarının karşılaştırılması
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
S.SHASHGAYEVA(Student), Postgraduate, 2019 -
Global şirketlerde kurum kimliği çalışması: Vodafone Türkiye örneği ve Amerika, İngiltere, Tanzanya bölgeleri proje karşılaştırmaları
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
A.GÖKNUR(Student), Postgraduate, 2019 -
Sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya içeriklerinde gönüllülük faaliyetlerinin değerlendirilmesi: Deniztemiz Derneği örneği
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
B.AYDIN(Student), Postgraduate, 2019 -
Küreselleşme sürecinde şehirlerin markalaşması: Bursa'daki yerel yönetimlerin iletişim faaliyetlerinin bu bağlamda değerlendirilmesi
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
S.GÜMÜŞ(Student), Postgraduate, 2018 -
Bilinçaltı Reklamcılıkta Kültürel Farklılıkların Renklerin Kullanımına Yansıması
D.Şahin(Student), Postgraduate, 2017 -
Arketipsel İmgelerin İkna Boyutu ve Türk Reklamlarında Görülme Sıklığı Üzerine Bir Araştırma
S.Savaş(Student), Postgraduate, 2017 -
GELİŞEN TEKNOLOJİ İLE BİRLİKTE DEĞİŞEN HALKLA İLİŞKİLERİN SOSYAL MEDYAYI KULLANIMI: ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI MELİH GÖKÇEK’İN 2014 YEREL SEÇİM PROPAGANDA SÜRECİNDE TWİTTER ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUĞU PR 2.0 ÇALIŞMALARI
M.Çöllüoğlu(Student), Postgraduate, 2017 -
Yeni İletişim Teknolojileri İle Dönüşüme Uğrayan Aktivizm Olgusu: Change.org ve Avaaz.org Çözümlemeleri
A.Akbıçak(Student), Postgraduate, 2017 -
Gelişen teknoloji ile birlikte değişen halkla ilişkilerin sosyal medyayı kullanımı: Twitter üzerinden yapılan PR 2.0 çalışmaları
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
M.ÇÖLLÜOĞLU(Student), Postgraduate, 2017 -
Arketipsel imgelerin ikna boyutu ve Türk reklamlarında görülme sıklığı üzerine bir araştırma
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
S.SAVAŞ(Student), Postgraduate, 2016 -
Sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya üzerinden halkla ilişkiler çalışmaları
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
Z.BENAN(Student), Postgraduate, 2014 -
TÜRK KAMU DİPLOMASİSİ
E.KÖKSOY(Student), Doctorate, 2013 -
Kuram ve Uygulamada Kurumsal İletişim
Ş.Görkem(Student), Doctorate, 2013 -
Halkla ilişkiler bağlamında kamu diplomasisi yönetimi: Türkiyenin kamu diplomasisindeki yetkinlik incelemesi
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
E.KÖKSOY(Student), Doctorate, 2013 -
Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan’ın Lobicilik Algısı
M.ZHANBURSHINA(Student), Postgraduate, 2012 -
Kırgızista^'da Turizm Sektörünün Geliştirilmesinde Halkla İlişkilerin Rolü
R.Azhimadina(Student), Postgraduate, 2012 -
Kırgızistan'da turizm sektörünün gelişmesinde halkla ilişkilerin rölü
Karadoğan Doruk S. (Advisor)
R.AZHİMADİNA(Student), Postgraduate, 2012
-
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Gazetecilik Programı Akreditasyonu, Turkey, Eskişehir, 2024 - 2024 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, Turkey, İstanbul, 2024 - 2024 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Üsküdar Üniversitesi, Turkey, İstanbul, 2023 - 2023 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Yaşar Üniversitesi, Turkey, İzmir, 2023 - 2023 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Ege Üniversitesi, Turkey, İzmir, 2023 - 2023 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Cyprus (Kktc), Lefkoşa, 2022 - 2022 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Ege Üniversitesi, Turkey, İzmir, 2021 - 2021 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, İzmir Ekonomi Üniversitesi, Turkey, İzmir, 2021 - 2021 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Maltepe Üniversitesi, Turkey, İstanbul, 2019 - 2019 -
Akreditasyon Görevi
Institutional Representation, Bahçeşehir Üniversitesi, Turkey, İstanbul, 2018 - 2018