Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Cusstomer Based Corporate Reputation

8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Understanding Unethical Consumer Behavior

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

4. The Relationship Between Consumers' Attitudes Toward Fair Trade Issues And Their Values

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

6. A Taxonomy Of Code Of Ethics In Banks Operating In Turkey

PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

7. Toward Corporate Social Responsibility And Their Demographic Characteristics

PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Segmenting Women According To Their Socially Responsible Consumption Behavior

GLOBAL ACADEMY OF BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH (GABER), Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis, Corporate Responsibility & Sustainability Research

CRRC2008, QUEEN'S UNIVERSITY MANAGEMENT SCHOOL, Birleşik Krallık, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

10. Gender Based Socially Responsible Consumption Behaviors

YIRCOBS' 08 Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users

3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84, (Tam Metin Bildiri)

12. A Study About the Relationship Between Customers? Value Perception of Cellular Phone Buying Behavior and Their Individual Values

Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

13. Determining The Differences Between Private And Manufacturers' Brand Detergent Users

Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2003, ss.291-306, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim

Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.126-153, 2021

3. Uluslararası Pazarlama Çevresi

Uluslararası Pazarlama, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015

4. Firmaların Konumlarına Göre Rekabet Stratejileri

Pazarlama Yönetimi, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015
Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

102

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

120

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları