Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (17)
1. Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Kiki ve Bouba Etkisi Olarak Bilinen Ses ve Şekil Sembolizmi Teorisinin Pazarlamada Kullanımı
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
, sa.31, ss.327-338, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Yükseköğretim Kurumlarında Memnuniyet Kavramı: Kuramsal Bir Derleme
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches
, cilt.7, sa.3, ss.1582-1591, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Sosyal Medya ile Hisse Senedi Fiyatının Günlük Hareket Yönü Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Duygu Analizi Uygulaması
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, cilt.22.UPK, ss.33-44, 2017 (Hakemli Dergi)
13. An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Customer Based Corporate Reputation
International Journal of Global Business
, cilt.9, sa.1, ss.59-73, 2016 (Hakemli Dergi)
14. The Effects of Personal Factors and Attitudes Towards Advertising On Compulsive Buying Tendency
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.16, ss.43-70, 2015 (Hakemli Dergi)
15. Relationship among Socially Responsible Consumption Behavior, Anxiety, Values and Moral Philosophies
International Journal of Global Business
, cilt.2, sa.1, ss.1-54, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Segmenting Potential Employees According to Firms' Employer Attractiveness Dimensions in the Employer Branding Concept
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.1, sa.1, ss.46-61, 2009 (Hakemli Dergi)
17. Customers Cellular Phone Buying Behavior from the Aspect of their Attitudes, Value Perceptions and Life Values
International Journal of Global Business
, cilt.1, sa.1, ss.129-168, 2008 (Hakemli Dergi)
19. Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi
I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi,
, cilt.31, sa.2, ss.7-29, 2002 (Hakemli Dergi)
20. Eczacıların Reçetesiz Ilaçlara Karsı Tutumlarında Yer Alan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Arastırma
I. Ü. Isletme Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.7-27, 2001 (Hakemli Dergi)
22. Çevre Dostu Ürün Satınalma İle İlgisi Bulunan Değişkenlerin Belirlenmesine Yönelik Araştırma
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.12, sa.40, ss.29-38, 2001 (Hakemli Dergi)
23. Eczacıların Reçetesiz Ilaçlara Karsı Tutumlarının Genel Tutum Ortalamasından Farkı ve Tutumlarla Demografik ve Eczane Özellikleri Arasında Iliskinin Incelenmesi Üzerine Pilot Arastırma
Istanbul Üniversitesi Isletme Fakültesi Isletme Iktisadı Enstitüsü Dergisi Yönetim
, cilt.12, sa.38, ss.41-52, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Cusstomer Based Corporate Reputation
8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis
CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
3. Understanding Unethical Consumer Behavior
INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
4. The Relationship Between Consumers' Attitudes Toward Fair Trade Issues And Their Values
INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
5. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumlulukla Ilgili Tutumları Ile Kisisel Degerleri Arasındaki Iliskinin Belirlenmesine Yönelik Bir Arastırma
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
6. A Taxonomy Of Code Of Ethics In Banks Operating In Turkey
PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
7. Toward Corporate Social Responsibility And Their Demographic Characteristics
PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Segmenting Women According To Their Socially Responsible Consumption Behavior
GLOBAL ACADEMY OF BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH (GABER), Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
9. Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis, Corporate Responsibility & Sustainability Research
CRRC2008, QUEEN'S UNIVERSITY MANAGEMENT SCHOOL, Birleşik Krallık, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
10. Gender Based Socially Responsible Consumption Behaviors
YIRCOBS' 08 Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users
3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84, (Tam Metin Bildiri)
12. A Study About the Relationship Between Customers? Value Perception of Cellular Phone Buying Behavior and Their Individual Values
Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
13. Determining The Differences Between Private And Manufacturers' Brand Detergent Users
Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
15. Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Arastırma
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
16. Tüketicilerin Dondurulmus Hazır Yemek Satınalma Davranıslarının Incelenmesi, Istanbul Ili Kadıköy Ilçesinde Yapılan Pilot Çalışma
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2000, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.126-153, 2021
2. Hizmet Pazarlama Karması ve Stratejileri Bir Sağlık Hizmeti Kuruluşu Pazarlama Karması Örneği
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017
3. Uluslararası Pazarlama Çevresi
Uluslararası Pazarlama, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015
4. Firmaların Konumlarına Göre Rekabet Stratejileri
Pazarlama Yönetimi, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015