Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. “Organic Agriculture Marketing and its E-Commerce Applications in Turkey”

4th International EMI Entrepreneurship &?Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1698-1798, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Yeni Ana Akım Pazarlama: Influencer Pazarlaması

4th International EMI Entrepreneurship &?Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1389-1399, (Tam Metin Bildiri)

3. Marketing Assessment And Opportunities Of Yacht Tourism And Relevant Marine Industries İn The South West Aegean Coast

Taras Shevchenko 1ST International Congress on Social Sciences,, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, cilt.1, ss.15

4. Investigation of Cruise Tourism Opportunities in the Black Sea Region in terms of Tourism Marketing and Sea Tourism

Taras Shevchenko 1ST International Congress on Social Sciences,, Kiev, Ukrayna, 11 Ağustos - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.5

5. The Effect of Perceived Service Quality on Customer Satisfaction in Fast Ferry Transporters: An Application of Istanbul

23.Uluslararası Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.88-97, (Tam Metin Bildiri)

6. Brand Value Concept in Fashion Marketing: An Empirical Study on Ready-Made Clothing Sector in Turkey

6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, ss.305, (Özet Bildiri)

7. Denizyolu Limanlarının Bölgesel Kalkınmaya Etkisi ve Tekirdağ İli Örneği

International Congress of the New Approaches and Technologies for Sustainable Development, Isparta, Türkiye, 21 - 24 Eylül 2017, ss.1-19, (Tam Metin Bildiri)

8. Algılanan Tüketici Etkinliğinin Çevreye Duyarlı Davranış, Sağlık Bilincine Sahip Yaşam Tarzı ve Beslenme Üzerindeki Düzenleyici Etkisi

Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)

10. What s going on at Shell

Fifth European Academic Research Conference on Global Business, Economics, Finance and Banking, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Analysis of Airline Companies in Terms of Social Respnsibilities and Turkish Airlines and Pegasus Airlines within the Context of Their Activities in Turkey:

Fifth European Academic Research Conference on Global Business, Economics, Finance and Banking, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2016, cilt.1, sa.1, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

12. Market Segmentation of oil Brands in the Domestic Market in terms of Brand Values

Fifth European Academic Research Conference on Global Business, Economics, Finance and Banking, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2016, cilt.1, sa.1, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

13. THE ANALYSIS OF GREEN MARKETING AND GREEN GROWTH IN TURKEY S SUPPLY CHAIN FIRMS

7th International Conference onGovernance Fraud Ethics and CorporateSocial Responsibility, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, cilt.1, sa.1, ss.109-115, (Tam Metin Bildiri)

14. WHY CORPORATE COMMUNICATIONS AND SOCIAL RESPONSIBILITIES ARE IMPORTANT FOR BUSINESSES

7th International Conference onGovernance Fraud Ethics and CorporateSocial Responsibility, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, cilt.1, sa.1, ss.32-37, (Tam Metin Bildiri)

15. Marketing Partitioning and Positioning of Turkish Maritime Sectors

II.GLOBAL CONFERENCE ON INNOVATION IN MARINE TECHNOLOGY AND THE FUTURE OF MARITIME TRANSPORTATION, Muğla, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2016, ss.252-265, (Tam Metin Bildiri)

16. Kişiye Özel Deniz Turizmi:"Ege Bölgesinde Mavi Yolculuké

3. Ulusal Çevre Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

20. Evaluation of Istanbul Port in Cruise Tourism in Terms of Brand Value

NTMRP 2015, International Conference on New Trends in Multidisciplinary Research and Practice, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, cilt.1, sa.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

22. Evaluation of İstanbul Port in Cruise Tourism in Terms of Brand Value

New Trends in Multidiscipline Research and Practice, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2015, ss.43-44, (Tam Metin Bildiri)

27. Fashion Phenomenon in Postmodern Marketing Applications and Effects on the Marketing Components

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 6

1. Çalışanların İçsel Pazarlama Yaklaşımına Yönelik Algılarının Yenileşimci İş Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma

İKTİSADİ HAYAT, Doç.Dr. Emel İSLAMOĞLU,Doç.Dr. Sinem YILDIRIMALP , Editör, Berikan Yayınları, Anakara, ss.485-499, 2019

4. Assessment Of Marketing Tourism Opportunities İn Yacht Tourism İn South West Aegean Coast

Akademik Bakış Açısıyla Turizm Çalışmaları, İksad Yayınevi, Editör, İksad Yayınevi, İstanbul, ss.55-68, 2018

5. MARKETING OF OPTIMUM TRANSPORTATION SYSTEMS IN METROPOL CITIES: ISTANBUL SAMPLE

CURRENT DEBATES IN BUSINESS STUDIES- VOLUME 1, Aşkun, O. B., S. Selva , Gönüllü O., Editör, Ijopec Cbh Publicaitons, London, ss.233-255, 2017

6. Üretim, Pazarlama ve Satış

Sigorta Pazarlama, Satış, Üretim Yönetimi, Uralcan, Şebnem, Editör, T.C. Anadolu Yayınları Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.2-24, 2016
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları