Makaleler
14
Tümü (14)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (11)
1. Sürdürülebilirleştiremediklerimizden misiniz?
Satınalma Dergisi
, sa.151, ss.72-73, 2025 (Hakemsiz Dergi)
4. Freight Forwarder İşletmelerinde Esnekliğin ve Sunulan Hizmet Kalitesinin Güven, Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi
The journal of international scientific researches.
, cilt.8, sa.3, ss.305-322, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Tüketici Bilgisine Ulaşmak…Ya Sonra?”
Satınalma: Satınalma ve Tedarik Zinciri Yöneticileri Dergisi
, ss.21, 2022 (Hakemsiz Dergi)
8. Polis Gücünden Polis Hizmetine: Pazarlama Perspektifi ile Polis Algısının Kavramsal Olarak İncelenmesi
Aurum Journal of Social Sciences
, cilt.1, sa.2, ss.63-76, 2016 (Hakemli Dergi)
9. Defining Health Mavens On Demographic Characteristics: A Pilot Study in Istanbul
European Scientific Journal
, cilt.12, sa.13, ss.93-104, 2016 (Hakemli Dergi)
11. The Content Analysis of Hopitals' Web Sites as Providers of Healthcare Tourism in Istanbul
International Journal of Business and Management Studies
, cilt.04, sa.1, ss.255-264, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Business Ethics: Exploring the Differences about Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
Journal of Marketing Development and Competitiveness
, cilt.6, sa.4, ss.96-107, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
5. Ulusal Literatürde Eğitim Pazarlaması Çalışmalarının İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi
2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, ss.244-245, (Özet Bildiri)
7. A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romanya, 15 - 18 Ekim 2014, cilt.4, ss.587-601, (Tam Metin Bildiri)
8. Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
9. The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.388-404, (Tam Metin Bildiri)
10. A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels
2nd International Balkan Annual Conference, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, ss.466-478, (Tam Metin Bildiri)
11. How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation
11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)
12. Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, North Dakota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, ss.88-97, (Tam Metin Bildiri)
13. Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Spor Pazarlamasının Lisansüstü Tezlerdeki İzdüşümünü Takip Etmek: Bibliyometrik Bir Perspektif
Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, Doç. Dr. Bahar Gürdin, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.306-340, 2024
3. Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2015