Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Türkiye Literatüründe Fijital Pazarlama Kavramı: Makale ve Tezlerin Bibliyometrik Analizi

2nd International Ege Social, Humanities, Administrative and Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mart 2025, ss.816-828, (Tam Metin Bildiri)

2. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimde Negatif Yorumların Rolü: Türkiye-Azerbaycan Karşılaştırmalı Kalitatif Bir Araştırma: Trendyol Örneği

EFİ 2024: Uluslararası Ekonomi Finans ve İşletme Kongresi, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.57, (Özet Bildiri)

3. Siyasal Pazarlamada Ünlülerin Aday Gösterilmesi: Genel ve Yerel Seçimler Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Kongresi 2024, Zonguldak, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2024, ss.41-42, (Özet Bildiri)

4. Bir Kahvenin Kırk Yıl Hatır Var mı? Ritüellere Dayalı Tüketim Alışkanlıkları Özelinde Bir İnceleme

8 th International New York Academic Research Congress on Humanities and Social Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 Haziran - 26 Temmuz 2023, ss.283-285, (Özet Bildiri)

5. Ulusal Literatürde Eğitim Pazarlaması Çalışmalarının İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi

2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, ss.244-245, (Özet Bildiri)

6. PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY

Global Academic Meeting 2015, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Eylül 2015, ss.246-264, (Tam Metin Bildiri)

7. A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak

4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romanya, 15 - 18 Ekim 2014, cilt.4, ss.587-601, (Tam Metin Bildiri)

8. Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak

3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

9. The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina

3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.388-404, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels

2nd International Balkan Annual Conference, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, ss.466-478, (Tam Metin Bildiri)

11. How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36, (Tam Metin Bildiri)

12. Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, North Dakota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, ss.88-97, (Tam Metin Bildiri)

13. Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

14. Consumer Attitudes Towards Experiential Marketing: A Qualitative Study From Turkey

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, North Dakota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2010, ss.98-104, (Tam Metin Bildiri)

15. Store Image and the Effects on Consumer's Purchase Intention: A Study From Turkey

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2010, ss.105-113, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. Spor Pazarlamasının Lisansüstü Tezlerdeki İzdüşümünü Takip Etmek: Bibliyometrik Bir Perspektif

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, Doç. Dr. Bahar Gürdin, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.306-340, 2024

2. Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış

Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Akademik Yorumlar, Doç.Dr. Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.335-355, 2022
Metrikler

Yayın

32

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları