Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2016 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2014 - 2016 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2016 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2010 - 2011 Araştırma Görevlisi Fakülte Temsilcisi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Pazarlama İletişimi
-
Yüksek Lisans Veri Analizi ve Kantitatif Karar Alma Teknikleri
-
Lisans Bitirme Projesi II
-
Doktora Kantitatif Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Yüksek Lisans Veri Analizi ve Kantitatif Karar Alma Teknikleri
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Lisans Siyasal Pazarlama
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Yüksek Lisans Perakende Yönetimi ve Mağazacılık
-
Lisans Bitirme Projesi I
-
Yüksek Lisans Perakende Yönetimi ve Mağazacılık
-
Lisans Siyasal Pazarlama
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
-
Yüksek Lisans Perakende Yönetimi
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık
-
Lisans Tüketici Davranışı
-
Lisans Satış Yönetimi
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Pazarlama Araştırmaları
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
Yönetilen Tezler
-
FREIGHT FORWARDER İŞLETMELERİNDE ESNEKLİĞİN VE SUNULAN HİZMET KALİTESİNİN GÜVEN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ
Akyüz İ. (Danışman)
C.AYGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Anlık satın alma eğilimi ve market türü tercihlerinde dindarlığın rolünün incelenmesi: İndirimli market ve süpermarket karşılaştırması
Akyüz İ. (Danışman)
A.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Elektronik spor tüketicilerinde benlik uyum teorisinin sponsor marka özelinde incelenmesi
Akyüz İ. (Danışman)
H.BERKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sosyal medya pazarlamasının tüketici marka sadakati ve satın alma niyetine etkisinde tüketicilerin sosyal medya kullanım sıklığının rolü
Akyüz İ. (Danışman)
-
Futbol Kulüplerinin Dijital Pazarlama Açısından Sosyal Medya Kullanımı: Türkiye'deki Dört Büyük Spor Kulübünün Twitter Ve Instagram Kullanımı İncelemesi
Akyüz İ. (Danışman)
-
Türkiye 2019 Yerel Seçimlerinde Siyasi Partilerin Instagram Kullanımlarının Siyasal Pazarlama Bağlamında İncelenmesi
Akyüz İ. (Danışman)
-
The effect of brand personality on brand loyalty: A research on airline companies operating in Turkey
Akyüz İ. (Danışman)
C.Nalçakan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka yönetimi özelinde bir devlet teşviği olarak Turquality'nin rolü ve sektörler üzerinde kalitatif olarak incelenmesi
Akyüz İ. (Danışman)
C.Tonguç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Gayrimenkul Pazarlaması Temelinde Uluslararası Tüketicilerin Türkiye'de Gayrimenkul Satın Alma Karar Süreçlerinin İncelenmesi ve İstanbul'da Bir Aaraştırma
Akyüz İ. (Danışman)
-
Lüks tüketim, yaşam tarzı ve sosyal medya etkileşimi temelli bir inceleme
Akyüz İ. (Danışman)
S.FERHAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tedarik Zinciri Yönetiminde Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama
Akyüz İ. (Danışman)
-
Mobil Pazarlama Faaliyetlerinin E-Memnuniyet ve E-Sadakate Etkileri
Akyüz İ. (Danışman)