-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2016 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2014 - 2016 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2016 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2010 - 2011 Araştırma Görevlisi Fakülte Temsilcisi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Doktora
Kantitatif Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans
Veri Analizi ve Kantitatif Karar Alma Teknikleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Veri Analizi ve Kantitatif Karar Alma Teknikleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Perakende Yönetimi ve Mağazacılık
Perakende Yönetimi ve Mağazacılık
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
Perakende Yönetimi
Uluslararası Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık
-
Lisans
Pazarlama İletişimi
Bitirme Projesi II
Pazarlama İlkeleri
Siyasal Pazarlama
Bitirme Projesi I
Siyasal Pazarlama
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Tüketici Davranışı
Satış Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Araştırmaları
Pazarlama İlkeleri
-
Sosyal medya kullanım yoğunluğu ve etnosentrizmin anlık satın alma niyetine etkisinde materyalizmin rolü: Türkiye ve Azerbaycan karşılaştırmalı bir araştırma
Akyüz İ. (Danışman)
-
Yolcu taşımacılığında risk yönetimi ve bir araştırma
Akyüz İ. (Danışman)
-
FREIGHT FORWARDER İŞLETMELERİNDE ESNEKLİĞİN VE SUNULAN HİZMET KALİTESİNİN GÜVEN, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ
Akyüz İ. (Danışman)
C.AYGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Anlık satın alma eğilimi ve market türü tercihlerinde dindarlığın rolünün incelenmesi: İndirimli market ve süpermarket karşılaştırması
Akyüz İ. (Danışman)
A.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Elektronik spor tüketicilerinde benlik uyum teorisinin sponsor marka özelinde incelenmesi
Akyüz İ. (Danışman)
H.BERKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sosyal medya pazarlamasının tüketici marka sadakati ve satın alma niyetine etkisinde tüketicilerin sosyal medya kullanım sıklığının rolü
Akyüz İ. (Danışman)
-
Futbol Kulüplerinin Dijital Pazarlama Açısından Sosyal Medya Kullanımı: Türkiye'deki Dört Büyük Spor Kulübünün Twitter Ve Instagram Kullanımı İncelemesi
Akyüz İ. (Danışman)
-
Türkiye 2019 Yerel Seçimlerinde Siyasi Partilerin Instagram Kullanımlarının Siyasal Pazarlama Bağlamında İncelenmesi
Akyüz İ. (Danışman)
-
The effect of brand personality on brand loyalty: A research on airline companies operating in Turkey
Akyüz İ. (Danışman)
C.Nalçakan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka yönetimi özelinde bir devlet teşviği olarak Turquality'nin rolü ve sektörler üzerinde kalitatif olarak incelenmesi
Akyüz İ. (Danışman)
C.Tonguç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Gayrimenkul Pazarlaması Temelinde Uluslararası Tüketicilerin Türkiye'de Gayrimenkul Satın Alma Karar Süreçlerinin İncelenmesi ve İstanbul'da Bir Aaraştırma
Akyüz İ. (Danışman)
-
Lüks tüketim, yaşam tarzı ve sosyal medya etkileşimi temelli bir inceleme
Akyüz İ. (Danışman)
S.FERHAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tedarik Zinciri Yönetiminde Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama
Akyüz İ. (Danışman)
-
Mobil Pazarlama Faaliyetlerinin E-Memnuniyet ve E-Sadakate Etkileri
Akyüz İ. (Danışman)