Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Attitudinal similarities of addictive internet users based on their purpose of usage

10th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2016, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Temmuz 2016, ss.183-187 identifier

Determining the Main Characteristics of Internet Addicts

The 9th International Multi-Conference on Society, Cyberneticvs and Informatics, Orlando, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Temmuz 2015, ss.125-130

Social Media And The Era Of Addiction

8th International Multi-Conference on Society, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Temmuz 2014, ss.110-115

Social media and the era of internet addiction

8th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2014, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Temmuz 2014, ss.110-115 identifier

Recent Trends and Prospects of Marketing Publications in Turkey

7th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.44-48

Recent trends and prospects of marketing publications in Turkey

7th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2013, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 12 Temmuz 2013, ss.44-48 identifier

Research Methodology in Marketing Publications in Turkey: Review and Evaluation

The 6th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Temmuz 2012, cilt.28, ss.212-216

Research methodology in marketing publications in Turkey: Review and evaluation

6th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2012, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Temmuz 2012, ss.218-222 identifier

Recent Trends in Marketing Research in Turkey

4th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.92-95 identifier identifier

Research methodology in marketing publications: Review and evaluation

3rd International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2009, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Temmuz 2009, cilt.2, ss.130-133 identifier

Exploring the Differences Between Heavy and Light Users of Internet News Websites

7th International Marketing Trends Congress, Venice, İtalya, 1 - 04 Şubat 2008, ss.1-25

The content analysis of online newspapers in Turkey and consumer perceptions

International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Temmuz 2007, ss.270-275 identifier identifier

Çocuklara Yönelik Reklamlarda Animasyon ve Hatırlama İlişkisi

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.267-290

Prospects, Problems of Marketing Research and Data Mining in Turkey

Conference of the World-Academy-of-Science-Engineering-and-Technology, Prague, Çek Cumhuriyeti, 24 - 26 Şubat 2006, cilt.11, ss.18-23 identifier

Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers

Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Gana, 5 - 08 Ağustos 2000, ss.175-182

Kitap & Kitap Bölümleri

Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü

Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım, Kemal Kurtuluş, Editör, Filiz Kitapevi, İstanbul, ss.641-668, 2009

Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü

Pazarlama Araştırmaları, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2008

Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü

Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı, Kemal Kurtuluş, Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2006

Metrikler

Yayın

35

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

29

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

12

Tez Danışmanlığı

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları