SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
LÜKS MARKALAR VE TAKLİTLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TEORİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.301-316, 2014 (SCI-Expanded)
Elektronic Banks versus Brick and Mortar Banks: The Turkish Experience
Journal of International Marketing and Marketing Research
, cilt.30, sa.30, 2005 (SCI-Expanded)
Globalization of Credit Card Usage: The Case of a Developing Economy.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
, cilt.10, sa.10, ss.10-35, 1992 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Consumer Complaint Behavior and Recovery Satisfaction: An Application of the Theory of Planned Behavior
JOURNAL OF EUROMARKETING
, cilt.30, sa.1-2, ss.4-27, 2021 (Hakemli Dergi)
MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Öneri Dergisi
, cilt.14, sa.52, ss.372-400, 2019 (Hakemli Dergi)
Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.21, sa.3, ss.1209-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.36, ss.242-271, 2016 (Scopus)
Generation Y Females and Males in an Emerging Market and their Shopping Motivation
International Journal of Management Cases
, cilt.18, sa.3, ss.4-23, 2016 (Hakemli Dergi)
BANKACILIKTA MARKA DEĞERİ VE RİSK ALGISI: BİREYSEL BANKACILIK MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1-15, 2015 (Hakemli Dergi)
IS THE PRICE ONLY MOTIVATION SOURCE TO PURCHASE COUNTERFEIT LUXURY PRODUCTS?
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.7, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Değerleme ve E Hizmetlerde Ampirik Bir Araştırma
FİNANS POLİTİK VE EKONOMİK YORUMLAR DERGİSİ
, cilt.47, sa.547, 2010 (Hakemli Dergi)
Kadın Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.34, 2010 (Hakemli Dergi)
Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, 2003 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.44, 2003 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, 2002 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi
I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi,
, cilt.31, sa.2, ss.7-29, 2002 (Hakemli Dergi)
Bankacılık Sektöründe Çağdaş Pazarlama
İ.Ü.İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi
, cilt.8, sa.26, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Web Site Features and Consumers’ Attitudes: An Application in Technology E-Tailers
IMDA - The 23rd World Business Congress of the International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1
Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, ss.88-97
Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010
Brand Personality: A Study of Turkish Mobile Phone Market
Business Research Yearbook at the 2010 International Academy of Business Disciplines (IABD) 22nd Annual Conference, Las Vegas, Nevada., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2010
Online Banking: A Field Study of Consumer Attitudes in Turkey
The Thirteenth Annual World Business Congress of the IMDA, Maastricht, The Netherlands,, Hollanda, 1 - 04 Temmuz 2004
Hizmetlerde Kalite Nasıl Ölçülmeli ? Kalite Ölçümünde Genel Bir Değerlendirme.
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu - Pazarlama ve Kalite, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Ekim 1995
GLOBALIZATION OF CREDIT CARD USAGE:A CASE FOR THE DEVELOPING ECONOMY
Proceedings of the Academy Marketingi Science 1992 (AMS) Annual Conference, San Diego California, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 1992, ss.110-114
Kitap & Kitap Bölümleri
Uluslararası Pazarlama Araştırmaları Bölümü
Küresel Pazarlama Yönetimi, **, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.289-354, 2008
Bankacılık Hizmetlerinde Algılanan Toplam Kalite Ölçümü.
Sermaye Piyasası Kurumu (Spk), İstanbul, 1997