Yönetimsel Görevler
-
2013 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2011 - 2011 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
1999 - 2004 İ.Ü. Mezuniyet Şöleni Genel Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Rektör Yardımcılığı
-
1999 - 2001 Avcılar Kampüs Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Avcılar Kampüs Koordinatörlüğü
-
1999 - 2001 Avcılar Yurtlar Müdür V.
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Avcılar Yurtlar Müdürlüğü
Akademi Dışı Deneyim
-
2007 - Devam Ediyor MİSAFİR ÖĞRETİM ÜYESİ
GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
-
2006 - 2007 MİSAFİR ÖĞRETİM ÜYESİ
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Verdiği Dersler
-
Doktora SEKTÖREL PAZARLAMA
-
Lisans REKLAM YÖNETİMİ
-
Doktora PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
-
Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doktora SEKTÖREL PAZARLAMA
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA TEZ ÖNERİLERİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLETİŞİMİ - MS
-
Yüksek Lisans GSÜ - PAZARLAMA İLKELERİi
-
Doktora PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLETİŞİMİ
-
Doktora İŞLETME ARAŞTIRMALARI
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
-
Yüksek Lisans GSÜ - MBA - PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doktora SEKTÖREL PAZARLAMA
-
Doktora PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLETİŞİMİ - M.Sc.
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ - B
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ - C
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA
-
Doktora PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
-
Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - D
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA B
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA B
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLETİŞİMİ M.Sc.
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ - D
-
Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - B
-
Doktora İŞLETME ARAŞTIRMALARI
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ - C
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA C
-
Lisans REKLAM YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ - B
Yönetilen Tezler
-
Deneyimsel Pazarlamada Marka İmajı İle Tüketici İmajı Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisinin İncelenmesi ve Bir Araştırma
R.Karataş(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumları İle Etkileşiminin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkisi: Z Jenerasyonuna Yönelik Bir Araştırma
N.Temiz(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Türkiye'de Telekomünikasyon Sektöründe Dijital Kanal Deneyimi, Firmaya Duyulan Güven ve Müşteri Bağlılığı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
A.Öztemür(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
H.Mehmet(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Sosyal Medyada Etkili İletişim Stratejileri: Influencerların Tüketici Satın Alma Eğilimleri Üzerine Etkisinin İncelenmesi
E.Ülker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kanaat Önderinin (Influencer) Kadın Tüketicilerin Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Kozmetik Sektöründe Bir Uygulama
A.Öveycenik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Viral Pazarlamanın Tüketicilerin Seyahat Rotası Tercihlerine Etkileri
P.Ekmekçi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka İmajı İle Ülke İmajının Kalite Algısına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
B.Çetin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Organik Gıda Ambalajlarının Nihai Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisinin İncelenmesi: Organik Yumurta Ambalajı Üzerine Pilot Çalışma
M.Eniş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ambalajlamanın, Marka Tercihine Ve Plansız Satın Alma Davranışına Etkisi: Sakız Ürün Grubunda Bir Pilot Çalışma
Ö.Çelebi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin Zaman Ve Ürün Miktarı Kısıtlılığı Koşullarındaki Tepkisel Satın Alma Davranışlarının Psikolojik Reaksiyon Kuramı Bağlamında İncelenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
F.İrem(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Youtuber’ların Tüketicilerin Marka Tercihi Ve Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi Ve Bir Pilot Araştırma
M.Kurtoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medyanın marka tercihi, marka değeri, marka iletişimi üzerine etkisi: Youtuberlar hakkında bir pilot çalışma
C.Özlem(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kadın Tüketicilerin Perakendeci Markalı Ürünleri Satın Alma Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörlere Ait Bir Araştırma
H.Öztürk(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka Farkındalığı Oluşturmada Maskot Kullanımı (7-11 yaş grubu çocuk tüketicilerde gıda sektöründe bir pilot çalışma)
P.Balım(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Türkiye’de Organik Gıda Satın Alma Tercihinde Kadının Etkisi
G.Sarı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kadın Tüketicilerin Hedonik ve Kompulsif Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi Ve Giyim Ürünleri Üzerinde Bir Pilot Araştırma
T.Kurşun(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ev Tekstili Ürünlerinde Kadın Tüketicilerin Satınalma Sürecini Etkileyen Faktörlerin Marka Bağlılığı Oluşturmasına Etkisi
C.İlkay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka Kişiliğinin ve Marka Sadakatinin Oluşumunda Deneyimsel Pazarlamanın Rolü
G.Erdoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kaynak ve Bilgi Kredibilitesi Açısından Tüketici Bilgi Edinme Sürecinin Modellenmesi
E.Özkan(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
G.Sarıdere(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Turizm Rezervasyonlarında Geleneksel ve E-Turizm Tüketicisinin Satın Alma Eğilimine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
B.Aksu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
KADIN TÜKETİCİLERİN İNTERNETTE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SATINALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE VİRAL PAZARLAMANIN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE FIRSAT SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
B.Timur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve MÜŞTERİ SADAKATİ AÇISINDAN İNCELENMESİ ve KADINLARIN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE PİLOT BİR ÇALIŞMA
S.Martinoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
KADIN TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİK HEDONİK GÜDÜLÜ PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ VE ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
D.Gezerer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İLİŞKİSEL PAZARLAMA ANLAYIŞINDA MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI VE PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE SADAKAT KARTLARININ ROLÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
E.Cansu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
EĞİTİME DESTEK AMAÇLI YAPILAN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİ ALGISI VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
E.Akyüz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
ÜLKE MENŞEİNİN TÜKETİCİ MARKA ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ VE AKILLI TELEFON MARKALARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA
H.Giray(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Yeşil Pazarlamaya Yönelik Tüketici Bilinci Ve Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı Üzerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi ve Bir Pilot Araştırma
S.Güney(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Mobbing Unsurunun İçsel Pazarlama Üzerindeki Etkisinin Ölçülmesine Yönelik Araştırma ve Bir Pilot Çalışma
A.Kum(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
E Tüketicilerin Elektronik Kitap Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörler ve Bir Pilot Araştırma
A.ÖZÇİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Tüketicilerin İnternet ve Şube Bankacılığı Risk Algısı ve Banka Marka Değeri Algısı Açısından Kümelenmesi: Bir Pilot Araştırma
E.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Siyasal Pazarlama Yaklaşımı ile Seçim Öncesi ve Sonrası Seçmen Davranışının İncelenmesi
İ.AKYÜZ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
GELENEKSEL VE İNTERNET ÜZERİNDEN GELİŞTİRİLEN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN, SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA
J.DEĞİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Tüketicilerin Taklit Marka Satın Alma Niyetlerinde Kişisel Etkenlerin ve Marka Faktörlerinin Rolü
N.ENGİZEK(Öğrenci), Doktora, 2014 -
HEDONİK DAVRANIŞIN PLANSIZ SATINALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN KADINLAR ÜZERİNDE İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA
H.SÖNMEZLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
SHOPPING ONIAMONIA (ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI) ve E-TİCARETİN KADINLARIN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
F.BAYKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
ENERJİ İÇECEĞİ SEKTÖRÜNDE ETKİNLİK PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ
T.DURSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
ORGANİK ÜRÜN AMBALAJININ ORGANİK ÜRÜN ALGISINA ETKİSİ
E.ÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
PERAKENDECİLİKTE MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ
E.MENEKŞE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA TÜKETİCİ BİLİNCİNİN ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Ş.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Reklamda Etik Dışı Unsurun Kullanımı ve Türk Tüketicisinin Etik Olmayan Reklamlara Yaklaşımı: İletişim Etkinliğinin Cinsellik Öğesi Açısından Tüketicide Oluşturduğu Tepkinin Araştırılması
E.TUĞBA(Öğrenci), Doktora, 2013 -
ÇİN MALLARINA YÖNELİK İMAJIN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ
S.ETYEMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
SANAL MAĞAZACILIKTA TÜKETİCİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE ONLİNE TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ö.ŞENKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
MAĞAZA İÇİ REKLAM UYGULAMALARININ TÜKETİCİ SATIN ALMASI ÜZERİNE ETKİSİ
H.MELİH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
TÜKETİCİLERİN ULUSAL BAZDA ELEKTRONİK ÜRÜNLER PAZARLAMASI YAPAN ONLİNE MAĞAZALARA YÖNELİK BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ
A.ŞARMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
MAĞAZAYA İLİŞKİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
E.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
GSM MARKALARININ REKLAMLARINDA TANINMIŞ KOMEDYENLERİ KULLANMALARININ MARKA İMAJINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
K.BAYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
SANAL MAĞAZACILIĞIN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
B.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
SİGORTA PAZARLAMASINDA FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN GENEL ÖZELLİKLERİ VE FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN BİLİNİRLİLİĞİ KONUSUNDA BİR PİLOT ÇALIŞMA
S.BEKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
GIDA SEKTÖRÜNDE YEŞİL AMBALAJIN TÜKETİCİ AMBALAJ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
G.ÜSTÜNDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
SANAL MAĞAZACILIKTA MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN İNTERNETTE ALIŞVERİŞ EĞİLİMİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA
E.BULGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
ALGILANAN MARKA İMAJININ TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ; TÜRKİYE’DEKİ MARKALI CAFE ZİNCİRLERİ ÜZERİNE KEŞFEDİCİ BİR ARAŞTIRMA
Y.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
TÜKETİCİLERİN ETİK YARGILARI İLE SOSYALLEŞME DERECELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S.YANIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI: ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR
A.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
MÜŞTERİ SADAKATİ VE SADAKAT KARTLARININ İNCELENMESİ: AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE OPET VE PETROL OFİSİ SADAKAT KART UYGULAMALARININ KIYASLANMASI
T.AYVALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
PAZARLAMA DLETDSDMDNDE GERDLLA PAZARLAMA ANLAYISI VE ÇAY SEKTÖRÜNDE GERDLLA PAZARLAMA UYGULAMALARI
D.SOFU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
YAPI KİMYASALLARI SEKTÖRÜNDE YAPILAN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) ÇALIŞMALARI VE SEKTÖRDE BİR ARAŞTIRMA
F.TUNCEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
TÜRKİYE’DE KOBİ BANKACILIĞI VE PAZARLAMA UYGULAMALARI “ DENİZBANK VE GARANTİ BANKASI KARŞILAŞTIRMALI KOBİ BANKACILIĞI ÖRNEKLERİ “
K.RAVCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
TÜKETİCİLERİN ORGANİK TARIM ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
Z.TÜLÜCE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
SOSYAL AĞLARDA, VİRAL PAZARLAMA İLE YAPILAN REKLAMLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ
A.BÜYÜKEZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
WEB 2.0’IN GELİŞİMİ İLE BİRLİKTE SOSYAL MEDYA ORTAMLARININ FİRMALARIN PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE KULLANIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
B.TOPÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
PERAKENDE PAZARLAMA YÖNETİMİ ÇERÇEVESİNDE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ’NDE MAĞAZA VE MARKA YERLEŞİMLERİ
M.DURDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
SİGORTA SEKTÖRÜNDE SON YILLARDA YAYINLANAN MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
B.ALTINBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
BAYAN TÜKETİCİLERİN EKONOMİK KRİZ KOŞULLARINDA PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ VE HALKALI BÖLGESİNDE PİLOT ARAŞTIRMA
V.SÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
ULUSLARARASI PAZARLAMADA HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK SORUNLAR
P.KOLDAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
PERAKENDECİ MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve TÜRKİYE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Y.KURTÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
MÜŞTERİ SADAKAT KARTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİLERİ VE CARD BY D&R UYGULAMASI
D.BALLICADAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
BAYAN HAZIR GİYİMİNDE MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ
Z.CANSAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
KİŞİSEL SATIŞ, İLAÇ SEKTÖRÜNDE KİŞİSEL SATIŞ VE İSTANBUL PERİFER HEKİMLERİNİN HİZMET BEKLENTİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK PİLOT ÇALIŞMA
V.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
HİZMET SEKTÖRÜNDE MARKA KONUMLANDIRMADA HEDEF PAZAR SEÇİMİNİN ROLÜ
T.TUĞRAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE ÇALIŞAN TIBBI SATIŞ TEMSİLCİLERİNDE İSTENEN ÖZELLİKLERE YÖNELİK İSTANBUL AVRUPA YAKASINDAKİ ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
D.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
FARKLI DEMOGRAFİK VE SOSYO EKONOMİK ÖZELLİKLERE SAHİP TÜKETİCİLERİN İNTERNET BANKACILIĞINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ VE PİLOT ÇALIŞMA
Ö.SERAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İŞLETMELERİN MARKA KAVRAMINA BAKIŞ AÇISI, MARKA YÖNETİM SÜRECİ ve DİJİTAL PLATFORM SEKTÖRÜNDEN D-SMART UYGULAMASI
Ş.URAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Tüketicilerin elektronik zincir mağazalara yönelik beklentilerine etki eden faktörler ve bir pilot araştırma
G.CELEP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Tüketicilerin ekonomik kriz koşullarındaki tutumlarına göre kümelenmesi ve perakende sektöründe bir pilot araştırma
E.EBRU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Marka imajına yönelik algılarına göre hedef tüketicilerin gruplanması ve hijyenik ped sektörüne yönelik bir pilot araştırma
M.CABAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Havayolları iç hatlar yolcu taşımacılığında algılanan hizmet kalitesi ile marka bağlılığı ilişkisinin incelenmesi ve bir pilot araştırma
N.SAYIL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
E-PAZARLAMA’ DA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR FİRMA ÖRNEĞİ
E.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
ÖZEL HASTANELERİN REKABET KOŞULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ TUTUNDURMA FAALİYETLERİ: ACIBADEM VE DÜNYAGÖZ HASTANELERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
G.EKTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
ÇEVRE BİLİNCİ BAKIŞ AÇISIYLA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK VE PSİKOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ARAŞTIRMA
F.ZEHRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
A(H1N1) VİRÜSÜ PANDEMİK SALGINI SIRASINDA TÜKETİCİLERİN HİJYENE YÖNELİK ANTİBAKTERİYEL JEL KULLANIMI ÜZERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
K.İSLAMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Zincir gıda perakende marketlerine yönelik farklı şikayet davranışları gösteren tüketicilerin gruplandırılarak, gruplar ile sosyo ? ekonomik ve demografik özellikler arasındaki ilişkilerin incelenmesi ve bir pilot araştırma
I.ACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Otomobil kullanıcılarının akaryakıt istasyonu tercihleri üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve istanbul ilinde bir pilot araştırma
İ.AKYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Tüketicilerin ürün satın alma eğilimlerinde ülke kökeni imajı etkisi; Azerbaycan otomobil piyasasında pilot uygulama
R.MEMMEDOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
TİCARİ PAZARLAMADA KİŞİSEL SATIŞ TEKNİKLERİ VE BİR ARAŞTIRMA
Ş.SUNGUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İNTERNETTEKİ BANNER REKLAMLARININ DİĞER MECRALARLA KARILAŞTIRILMASI VE BİR UYGULAMA
C.UÇGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
ULUSLARARASI PAZARLAMA VE KÜLTÜRÜN ETKİSİ
M.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Marka yönetiminde hedef tüketicilerin maskot kullanılan markalı ürünlere yönelik algısı üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve temizlik ürünleri sektöründe bir uygulama
K.TANSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Azerbaycan'daki tüketicilerin süpermarketlere yönelik genel satın alma eğilimlerinin ve beklentilerinin belirlenmesi bir pilot araştırma
F.MELİKOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Zeytinyağı kullanan ve kullanmayan bayan tüketicilerin zeytinyağına yönelik tutumları ile demografik ve sosyo-ekonomik faktörlerine göre karşılaştırılması ve bir pilot araştırma
E.BEKDEŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Hane halkının el temizliğine yönelik sabun marka eğilimlerinin belirlenmesi ve Şişli ilçesinde bir pilot araştırma
G.GENÇAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004