Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bir Kahvenin Kırk Yıl Hatır Var mı? Ritüellere Dayalı Tüketim Alışkanlıkları Özelinde Bir İnceleme

8 th International New York Academic Research Congress on Humanities and Social Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 Haziran - 26 Temmuz 2023, ss.283-285

Ulusal Literatürde Eğitim Pazarlaması Çalışmalarının İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi

2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, ss.244-245

PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY

Global Academic Meeting 2015, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Eylül 2015, ss.246-264

A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak

4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romanya, 15 - 18 Ekim 2014, cilt.4, ss.587-601

The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina

3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.388-404 Sürdürülebilir Kalkınma

Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak

3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.1-11

A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels

2nd International Balkan Annual Conference, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, ss.466-478

How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation

11th International Marketing Trends Conference, İtalya, 1 - 04 Ocak 2012, ss.1-36

Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, ss.88-97

Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010

Store Image and the Effects on Consumer's Purchase Intention: A Study From Turkey

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2010, ss.105-113

Consumer Attitudes Towards Experiential Marketing: A Qualitative Study From Turkey

Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2010, ss.98-104

Kitap & Kitap Bölümleri

Din ile Tüketimi Birlikte Düşünmek: Gıda Market Alışverişleri Özelinde Kavramsal Bir Bakış

Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Akademik Yorumlar, Doç.Dr. Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.335-355, 2022

Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve

Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2015

Metrikler

Yayın

24

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları