Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (23)
1. Examining Social Media Usage Strategies of NGO’s in the Context of TEMA, TEGV and LÖSEV
Bartın Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.32, ss.108-121, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Individual Factors Impacting Tourist Satisfaction and Revisit Intention in Slow Tourism Cities: An Extended Model
International Journal of Tourism Cities
, cilt.11, sa.1, ss.63-82, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Pazarlamada Kadın Girişimciler Odaklı Akademik Çalışmaların Betimsel Analiz Yöntemiyle İncelenmesi
Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.456-484, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Fiyat Promosyonlarının Davranışsal Ekonomi Teorileri Çerçevesinde İncelenmesine İlişkin Bir Bibliyometrik Analizi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.18, sa.60, ss.452-491, 2023 (Hakemli Dergi)
5. The Role of Store Environment Cues on Store Personality and Store Image
Market-Tržıšte Journal
, cilt.35, ss.23-40, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Tüketicilerin Bilgi Arama ve Satın Alma Davranışlarında Farklı Kanal Tercihlerinin İncelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.89-112, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.1-22, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yıldız Social Science Review
, cilt.6, sa.1, ss.59-75, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Impact of Brand Trust on Brand Loyalty: Mediating Role of Brand Affect
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.12, sa.2, ss.247-259, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Analyzing Green Purchasing Behavior of Turkish and Persian Consumers
Turkish Journal of Marketing
, cilt.5, sa.1, ss.37-58, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Çevre Dostu Ürün Satınalma Niyetinde Algılanan Kalite, Algılanan Risk ve Güvenin Rolü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1147-1171, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Arama ve Sağlama Güdülerinin Türk ve Yabancı Öğrenci Gruplarına Göre Farklılıkların İncelenmesi
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.6, ss.175-185, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Türk ve İran'lı Tüketicilerin Yeşil Satın Alma Davranış Öncüllerinin Belirlenmesi
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.10, ss.25-45, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Attractiveness, Purchase Intention, and Willingness to Pay More for Global Brands:Evidence from Turkish Market
Journal of Promotion Management
, cilt.24, sa.6, ss.737-754, 2018 (Scopus)
21. Mobil Uygulamalarda Oyunlaştırma Kabulünün Tüketicilerin Tutumuna ve Kullanım Niyetlerine Olan Etkisinin Belirlenmesi
Istanbul Business Research
, cilt.46, sa.1, ss.64-87, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Cinsiyet ve Alışveriş Davranışının Fiyat Algılamaları ile İlişkisinin Saptanması: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar
, cilt.54, sa.629, ss.87-101, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Mobil Müşteri İlişkileri Yönetimine İlişkin 2005-2016 Yılları Arasında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi İle İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-11, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, cilt.8, sa.16, ss.139-152, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Ülke İmajı: Japonya ve Çin’in Ülke İmajları Açısından Karşılaştırılması
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.267-277, 2011 (Hakemli Dergi)
30. Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.36, ss.89-111, 2010 (Hakemli Dergi)
34. The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry
International Journal of Management Cases
, cilt.10, ss.551-560, 2008 (Hakemli Dergi)
35. Determining Differences between Store Perceptions of Loyal and Non-Loyal Customers of a Major Supermarket Retailer in Turkey
International Journal of Management Cases
, cilt.10, ss.191-200, 2008 (Hakemli Dergi)
36. The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination
MIBES Transaction Journal
, cilt.2, sa.1, ss.14-27, 2008 (Hakemli Dergi)
37. The Impact of Perceived Innovation Characteristics on the Technology Adoption
The International Journal of Technology Knowledge and Society
, cilt.4, ss.117-127, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. TEMA, TEGV ve LÖSEV Bağlamında STK’ların Sosyal Medya Kullanma Stratejilerinin İncelenmesi
Örgütlerin Yönetimi Uluslararası Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2024, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Bilinçli Tüketim - X, Y ve Z Kuşaklarının Bilinçli Tüketim Davranışlarının Karşılaştırılması
Çağlayan Kitabevi, İstanbul, 2021
3. AUZEF-Pazarlama Stratejileri
Üniversite Yayınları, İstanbul, 2016
4. AUZEF-Uluslararası Pazarlama
Üniversite Yayınları, İstanbul, 2016
Ansiklopedide Bölümler
1
