Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fiyat Promosyonlarının Davranışsal Ekonomi Teorileri Çerçevesinde İncelenmesine İlişkin Bir Bibliyometrik Analizi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, cilt.18, sa.60, ss.452-491, 2023 (Hakemli Dergi)
The Role of Store Environment Cues on Store Personality And Store Image
Market-Tržıšte Journal
, cilt.35, ss.23-40, 2023 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Bilgi Arama ve Satın Alma Davranışlarında Farklı Kanal Tercihlerinin İncelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.89-112, 2023 (Hakemli Dergi)
Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.1-22, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yıldız Social Science Review
, cilt.6, sa.1, ss.59-75, 2020 (Hakemli Dergi)
Impact of Brand Trust on Brand Loyalty: Mediating Role of Brand Affect
Journal of Academic Research in Economics
, cilt.12, sa.2, ss.247-259, 2020 (Hakemli Dergi)
International Students’ Service Quality Evaluations Towards Turkish Universities
Quality Assurance in Education
, cilt.28, sa.3, ss.151-164, 2020 (ESCI)
Analyzing Green Purchasing Behavior of Turkish and Persian Consumers
Turkish Journal of Marketing
, cilt.5, sa.1, ss.37-58, 2020 (Hakemli Dergi)
Çevre Dostu Ürün Satınalma Niyetinde Algılanan Kalite, Algılanan Risk ve Güvenin Rolü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1147-1171, 2019 (Hakemli Dergi)
Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Arama ve Sağlama Güdülerinin Türk ve Yabancı Öğrenci Gruplarına Göre Farklılıkların İncelenmesi
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.6, ss.175-185, 2019 (Hakemli Dergi)
Türk ve İran'lı Tüketicilerin Yeşil Satın Alma Davranış Öncüllerinin Belirlenmesi
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.10, ss.25-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Mobil Uygulamalarda Oyunlaştırma Kabulünün Tüketicilerin Tutumuna ve Kullanım Niyetlerine Olan Etkisinin Belirlenmesi
Istanbul Business Research
, cilt.46, sa.1, ss.64-87, 2018 (Hakemli Dergi)
Attractiveness, Purchase Intention, and Willingness to Pay More for Global Brands:Evidence from Turkish Market
Journal of Promotion Management
, cilt.24, sa.6, ss.737-754, 2018 (Scopus)
Cinsiyet ve Alışveriş Davranışının Fiyat Algılamaları ile İlişkisinin Saptanması: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar
, cilt.54, sa.629, ss.87-101, 2017 (Hakemli Dergi)
Mobil Müşteri İlişkileri Yönetimine İlişkin 2005-2016 Yılları Arasında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi İle İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-11, 2016 (Hakemli Dergi)
Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, cilt.8, sa.16, ss.139-152, 2016 (Hakemli Dergi)
Ülke İmajı: Japonya ve Çin’in Ülke İmajları Açısından Karşılaştırılması
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.267-277, 2011 (Hakemli Dergi)
Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.36, ss.89-111, 2010 (Hakemli Dergi)
Determining Differences between Store Perceptions of Loyal and Non-Loyal Customers of a Major Supermarket Retailer in Turkey
International Journal of Management Cases
, cilt.10, ss.191-200, 2008 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry
International Journal of Management Cases
, cilt.10, ss.551-560, 2008 (Hakemli Dergi)
The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination
MIBES Transaction Journal
, cilt.2, sa.1, ss.14-27, 2008 (Hakemli Dergi)
The Impact of Perceived Innovation Characteristics on the Technology Adoption
The International Journal of Technology Knowledge and Society
, cilt.4, ss.117-127, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilinçli Tüketim - X, Y ve Z Kuşaklarının Bilinçli Tüketim Davranışlarının Karşılaştırılması
Çağlayan Kitabevi, İstanbul, 2021
AUZEF-Pazarlama Stratejileri
Üniversite Yayınları, İstanbul, 2016
AUZEF-Uluslararası Pazarlama
Üniversite Yayınları, İstanbul, 2016