Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Prof.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2013 - 2021 Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2009 - 2013 Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2007 - 2009 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2001 - 2007 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Bilimsel Dosyaları İnceleme Komisyon Üyeliği
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Program Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Perakende Satış Ve Mağaza Yönetimi Önlisans Programı
-
2014 - Devam Ediyor İç Kontrol İzleme ve Değerlendirme, Bilgi ve İletişim Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2020 - 2021 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - 2021 Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2016 - 2019 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Yönetim Kurulu
-
2015 - 2019 Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Fakülte Kurulu
-
2018 - 2018 Af Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - 2017 AACSB Akreditasyonu, Mezunlarımızın Öğrenim Çıktıklarının Ölçülmesi Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2017 Dekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Dekan Yardımcısı
-
2014 - 2017 Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Fakülte Kurulu
-
2016 - 2016 Akademik Teşvik Ön İnceleme Heyeti
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Akademik Teşvik Ön İnceleme Heyeti
-
2015 - 2015 Tanıtım Günleri
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2015 Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Yatay Geçiş Ve İntibak Komisyonu
-
2014 - 2014 Tanıtım Günleri
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2013 Kalite Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2010 Kalite Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Kalite Komisyonu
-
2008 - 2008 Tanıtım Günleri
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2007 AACSB Akreditasyonu, Fakülte ve İ.İ.E Internet Sayfasının Geliştirilmesi ve Güncellenmesi Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2007 AACSB Akreditasyonu, Ödüllendirme ve Teşvik Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2006 AACSB Akreditasyonu, Öğretim Üyelerinin Yaptığı Akademik ve Eğitsel Yayınlar Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2004 - 2006 Mezuniyet Dosya Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Mezuniyet Dosya Komisyonu
-
2004 - 2005 Web Sitesi Güncelleme Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2004 Katalog Güncelleme Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Pazarlama Yönetimi (İngilizce)
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışı (MS Pazarlama)
-
Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Nitel Araştırma Teknikleri
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi (İngilizce MBA)
-
Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Ön Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Lisans Marka Yönetimi
-
Doktora Seminer
-
Lisans Pazarlama Statejileri
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi (Türkçe MBA)
-
Yüksek Lisans Pazarlama Stratejileri (Executive MBA)
-
Doktora İleri Araştırma Teknikleri
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
-
Lisans Tüketici Davranışı
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi (MS Pazarlama)
-
Yüksek Lisans Pazarlama Tez Önerileri
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi (Executive MBA)
-
Yüksek Lisans Pazarlama (Örgün MBA)
-
Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Araştırma Yöntembilim
-
Lisans Elektronik Pazarlama
-
Yüksek Lisans Elektronik Pazarlama
-
Yüksek Lisans Pazarlama Stratejileri (Yönetici MBA)
-
Lisans Pazarlama İlkeleri (İngilizce)
-
Lisans Tüketici Davranışı (İngilizce)
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Elektronik Pazarlama (MS Pazarlama)
-
Lisans Satış Yönetimi
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışı
-
Yüksek Lisans Rekabet Üstünlüğü Yaratma ve Pazarlama (MS Pazarlama)
-
Yüksek Lisans Satış Yönetimi
-
Lisans Pazarlama Stratejileri
-
Lisans Pazarlama Statejileri (İngilizce)
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi (PRE-MBA)
Yönetilen Tezler
-
Satınalma Öncesi Değerlendirme Sürecinde İçsel ve Dışsal İpuçlarının Tüketicilerin Sataınalma Niyetindeki Rolü
Bozbay Z. (Danışman)
G.Erdoğan(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Sürdürülebilir Markaya Yönelik Tüketici Algılarının Belirlenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
F.Kılıç(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Turistlerin Tatil Yeri Seçimlerinde Destinasyon İmaj Algıları İle Satınalma Niyetleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Kültürlerarası Bir Çalışma
Bozbay Z. (Danışman)
E.Reda(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Deneyimsel Perspektifle Tüketici Marka Çağrışımlarının Marka Güveni, Marka Tercihi ve Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
M.Temizkan(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Tüketicilerin Fiyata İlişkin Algılarının ve Satınalma Davranışının İncelenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
G.Güsan(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Webrooming’e Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
E.Karakuş(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Sosyal Medyadaki Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Tutumlarına ve Satın Alma Davranışlarına Etkisi
Bozbay Z. (Danışman)
A.Tanrıkulu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Mağaza Ortamındaki Renk, Işık ve Müziğin Tüketicilerin Mağaza İmajı ve Kişilik Algıları Üzerindeki Rolü
Bozbay Z. (Danışman)
E.Taşkın(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Sürdürülebilir Pazarlama Kapsamında Sakin Eğilimli Turistlerin Sakin Destinasyonu Yeniden Ziyaret Niyetlerinin Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
F.Bagirov(Öğrenci), Doktora, 2020 -
SMS Reklamlara İlişkin Faktörlerin Tüketicilerin Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi
E.Pourghaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
E.Kizir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin Çevrimiçi Kullanıcı Yorumlarının Niteliklerine İlişkin Algılarının Manipülasyon Şüphelerine ve Güvenlerine Olan Etkilerinin Belirlenmesi
D.Akarsu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Mobil Uygulamalardaki Oyunlaştırma Kabulünün Tüketicilerin Tutumuna ve Kullanım Niyetlerine Olan Etkisinin Belirlenmesi
B.Huseynli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketicilerin Mağaza Atmosferi Algılarına Göre Anlık Satınalma Davranışlarına İlişkin Farklılıkların Belirlenmesi
İ.Kaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türk ve İranlı Tüketicilerin Yeşil Satınalma Davranışlarına İlişkin Karşılaştırmalı Bir Araştırma
S.Mosavichechaklou(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İnternet Perakendeciliğinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi
Y.Yaman(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2014 - 2014 Turquality Yönetici Geliştirme Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim