-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2013 - 2021 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2009 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2007 - 2009 Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2001 - 2007 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Anabilim Dalı
-
2021 - Devam Ediyor Bilimsel Dosyaları İnceleme Komisyon Üyeliği
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Program Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Perakende Satış Ve Mağaza Yönetimi Önlisans Programı
-
2014 - Devam Ediyor İç Kontrol İzleme ve Değerlendirme, Bilgi ve İletişim Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2020 - 2021 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - 2021 Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2016 - 2019 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Yönetim Kurulu
-
2015 - 2019 Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Fakülte Kurulu
-
2018 - 2018 Af Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - 2017 AACSB Akreditasyonu, Mezunlarımızın Öğrenim Çıktıklarının Ölçülmesi Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2017 Dekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Dekan Yardımcısı
-
2014 - 2017 Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Fakülte Kurulu
-
2016 - 2016 Akademik Teşvik Ön İnceleme Heyeti
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Akademik Teşvik Ön İnceleme Heyeti
-
2015 - 2015 Tanıtım Günleri
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2015 Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Yatay Geçiş Ve İntibak Komisyonu
-
2014 - 2014 Tanıtım Günleri
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2013 Kalite Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2010 Kalite Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Kalite Komisyonu
-
2008 - 2008 Tanıtım Günleri
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2007 AACSB Akreditasyonu, Ödüllendirme ve Teşvik Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2007 AACSB Akreditasyonu, Fakülte ve İ.İ.E Internet Sayfasının Geliştirilmesi ve Güncellenmesi Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2006 AACSB Akreditasyonu, Öğretim Üyelerinin Yaptığı Akademik ve Eğitsel Yayınlar Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2004 - 2006 Mezuniyet Dosya Komisyonu
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Mezuniyet Dosya Komisyonu
-
2004 - 2005 Web Sitesi Güncelleme Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2004 Katalog Güncelleme Komitesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Doktora
Nitel Araştırma Teknikleri
Seminer
İleri Araştırma Teknikleri
-
Yüksek Lisans
Tüketici Davranışı (MS Pazarlama)
Araştırma Yöntemleri
Pazarlama Yönetimi (İngilizce MBA)
Pazarlama Yönetimi (Türkçe MBA)
Pazarlama Stratejileri (Executive MBA)
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
Pazarlama Yönetimi (MS Pazarlama)
Pazarlama Tez Önerileri
Pazarlama Yönetimi (Executive MBA)
Pazarlama (Örgün MBA)
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Araştırma Yöntembilim
Elektronik Pazarlama
Pazarlama Stratejileri (Yönetici MBA)
Elektronik Pazarlama (MS Pazarlama)
Tüketici Davranışı
Rekabet Üstünlüğü Yaratma ve Pazarlama (MS Pazarlama)
Satış Yönetimi
Pazarlama Yönetimi (PRE-MBA)
-
Lisans
Pazarlama Yönetimi (İngilizce)
Uluslararası Pazarlama
Marka Yönetimi
Pazarlama Statejileri
Tüketici Davranışı
Pazarlama Yönetimi
Elektronik Pazarlama
Pazarlama İlkeleri (İngilizce)
Tüketici Davranışı (İngilizce)
Pazarlama İlkeleri
Satış Yönetimi
Pazarlama Stratejileri
Pazarlama Statejileri (İngilizce)
-
Ön Lisans
Uluslararası Pazarlama
-
Satınalma Öncesi Değerlendirme Sürecinde İçsel ve Dışsal İpuçlarının Tüketicilerin Sataınalma Niyetindeki Rolü
Bozbay Z. (Danışman)
G.Erdoğan(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Turistlerin Tatil Yeri Seçimlerinde Destinasyon İmaj Algıları İle Satınalma Niyetleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Kültürlerarası Bir Çalışma
Bozbay Z. (Danışman)
E.Reda(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Webrooming’e Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
E.Karakuş(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Tüketicilerin Fiyata İlişkin Algılarının ve Satınalma Davranışının İncelenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
G.Güsan(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Sürdürülebilir Markaya Yönelik Tüketici Algılarının Belirlenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
F.Kılıç(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Deneyimsel Perspektifle Tüketici Marka Çağrışımlarının Marka Güveni, Marka Tercihi ve Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
M.Temizkan(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Sosyal Medyadaki Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Tutumlarına ve Satın Alma Davranışlarına Etkisi
Bozbay Z. (Danışman)
A.Tanrıkulu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Mağaza Ortamındaki Renk, Işık ve Müziğin Tüketicilerin Mağaza İmajı ve Kişilik Algıları Üzerindeki Rolü
Bozbay Z. (Danışman)
E.Taşkın(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Sürdürülebilir Pazarlama Kapsamında Sakin Eğilimli Turistlerin Sakin Destinasyonu Yeniden Ziyaret Niyetlerinin Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Bozbay Z. (Danışman)
F.Bagirov(Öğrenci), Doktora, 2020 -
SMS Reklamlara İlişkin Faktörlerin Tüketicilerin Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi
E.Pourghaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
E.Kizir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin Çevrimiçi Kullanıcı Yorumlarının Niteliklerine İlişkin Algılarının Manipülasyon Şüphelerine ve Güvenlerine Olan Etkilerinin Belirlenmesi
D.Akarsu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Mobil Uygulamalardaki Oyunlaştırma Kabulünün Tüketicilerin Tutumuna ve Kullanım Niyetlerine Olan Etkisinin Belirlenmesi
B.Huseynli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketicilerin Mağaza Atmosferi Algılarına Göre Anlık Satınalma Davranışlarına İlişkin Farklılıkların Belirlenmesi
İ.Kaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türk ve İranlı Tüketicilerin Yeşil Satınalma Davranışlarına İlişkin Karşılaştırmalı Bir Araştırma
S.Mosavichechaklou(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İnternet Perakendeciliğinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi
Y.Yaman(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
2014 - 2014 Turquality Yönetici Geliştirme Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim