Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2014 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1995 - 2006 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Uluslararası Öğrenci Merkezi
-
2015 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Sorumluluk Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2018 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Akıllı Ulaşım Sistemleri Anabilim Dalı
-
2015 - 2023 Dekan
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi
-
2015 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Ulaştırma Ve Lojistik Bölümü
-
2015 - 2023 Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Ulaştırma Ve Lojistik Bölümü
-
2015 - 2023 Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Ulaştırma Ve Lojistik Bölümü
-
2015 - 2019 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Teknoloji Transfer Merkezi
-
2013 - 2014 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
-
2011 - 2014 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2010 - 2014 Dekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2023 - Devam Ediyor ÖSYM İSTANBUL İL GENEL KOORDİNATÖRÜ
Diğer Kamu Kurumu, ÖSYM, ÖSYM
-
2013 - 2023 ÖSYM İSTANBUL 5. BÖLGE KOORDİNATÖRÜ (AVCILAR, KÜÇÜKÇEKMECE, BEYLİKDÜZÜ VE ESENYURT)
Diğer Kamu Kurumu, ÖSYM, ÖSYM
Verdiği Dersler
-
Doktora Küresel Pazarlama Konuları
-
Doktora Davranışsal Pazarlama
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışı
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Doktora Küresel Pazarlama Konuları
-
Yüksek Lisans Pazarlama Araştırmaları
-
Yüksek Lisans Pazarlama Araştırmaları
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışı
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Doktora İthalat İhracat Pazarlaması
-
Doktora Davranışsal Pazarlama
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışı
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doktora İHRACAT İTHALAT PAZARLAMASI
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
-
Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Doktora DAVRANIŞSAL PAZARLAMA
-
Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞI
-
Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞI, SATIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
-
Lisans SATIŞ YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEM BİLİM
-
Yüksek Lisans SATIŞ YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
-
Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
Yönetilen Tezler
-
Tedarikçilerin afetlere hazırlık ve müdahale aşamalarında sözleşmeler ve diğer bağlayıcı durumlar nedeniyle karşılaştıkları risklerin yönetimi
Okumuş A. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Özel Sağlık Kuruluşlarında Hizmet Karşılaşmalarının Hasta Tatmini ve Davranışsal Niyete Etkisi
Okumuş A. (Danışman)
M.SELAMİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Kargo taşımacılığında insansız hava araçlarının (drone) hedefe ulaşmasına yönelik yeni bir yaklaşım
Okumuş A. (Danışman)
-
Pist başı beklemelerinin gerçek zamanlı trafik verisi kullanılarak kuyruk teorisi yöntemi ile analizi: İstanbul Havalimanı örneği
Okumuş A. (Danışman)
-
Tüketici temelli marka otantikliğinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati üzerindeki etkisi
Okumuş A. (Danışman)
-
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Tüketicilerin Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi - Özel Orta Öğretim Örneği
Okumuş A. (Danışman)
-
Tüketicilerin Yeni Teknolojileri Benimsemelerinin Teknoloji Kabul Modeli Boyutları İtibarıyla İncelenmesi: Mobil Ödeme Sistemleri Üzerine Bir Araştırma
Okumuş A. (Danışman)
-
Mobil Uygulamaların Şehir İçi Toplu Taşımada Kullanımı ve Toplu Taşıma Kullanıcıları Tarafından Kabulü
Okumuş A. (Danışman)
-
Ankara ilinde yaşayan 45 yaş ve üzeri kişilerin yaşlılık beklenti ve algılarının sosyo-demografik özellikler itibariyle incelenmesi
H.Göktaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yerli ve Yabancı Markalı Ürünlerde Marka Genişlemesine Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi: Kahve Zincirlerine Yönelik Bir Uygulama
A.Peker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Uluslararası Marka İttifaklarında Tüketicilerin Algıladığı Uyum ile Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin ve Değerlerinin Satın Alma Niyeti ile Etkileşimi
G.Kurtuldu(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İnternetten alışverişe yönelik güven ve bağlılığın kişisel etkenler ile çok kanallı - Tek kanallı perakendecilik modelleri açısından incelenmesi
Okumuş A. (Danışman)
-
Teknolojik ürünlerin subjektif ve objektif özelliklerinin yeni ürün satınalma niyeti üzerinde etkileri
Okumuş A. (Danışman)
-
Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumları üzerinde sosyo-demografik ve psikografik etkenlerin rolü
S.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Basılı Reklamlardan Geleneksel İlan ve Advertorial (Tanıtıcı Reklam) Uygulamalarının Karşılaştırılması
N.ÇETİNTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İşletmelerde pazarlama istihbaratı ve İstanbul ilinde pilot bir araştırma
Okumuş A. (Danışman)
-
Banka Müşterilerinin Internet Bankacılığına İlişkin Kanaatlerinin İncelenmesi ve Konu ile İlgili Pilot Bir Araştırma
R.MURAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Doğrudan Posta Yönteminde Müşterilerin Geri Kazanımları ile Demografik, Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlgi ve Yönteme İlişkin Değerlemeleri
E.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü- bir pilot araştırma
Okumuş A. (Danışman)