-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2014 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1995 - 2006 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Uluslararası Öğrenci Merkezi
-
2015 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Sorumluluk Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2018 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Akıllı Ulaşım Sistemleri Anabilim Dalı
-
2015 - 2023 Dekan
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi
-
2015 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Ulaştırma ve Lojistik Bölümü
-
2015 - 2023 Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Ulaştırma ve Lojistik Bölümü
-
2015 - 2023 Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi, Ulaştırma ve Lojistik Bölümü
-
2015 - 2019 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Teknoloji Transfer Merkezi
-
2013 - 2014 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
-
2011 - 2014 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2010 - 2014 Dekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2023 - Devam Ediyor ÖSYM İSTANBUL İL GENEL KOORDİNATÖRÜ
Diğer Kamu Kurumu, ÖSYM, ÖSYM, ÖSYM İSTANBUL İL GENEL KOORDİNATÖRÜ
-
2013 - 2023 ÖSYM İSTANBUL 5. BÖLGE KOORDİNATÖRÜ (AVCILAR, KÜÇÜKÇEKMECE, BEYLİKDÜZÜ VE ESENYURT)
Diğer Kamu Kurumu, ÖSYM, ÖSYM, ÖSYM İSTANBUL 5. BÖLGE KOORDİNATÖRÜ (AVCILAR, KÜÇÜKÇEKMECE, BEYLİKDÜZÜ VE ESENYURT)
-
Doktora
Küresel Pazarlama Konuları
Davranışsal Pazarlama
Küresel Pazarlama Konuları
İthalat İhracat Pazarlaması
Davranışsal Pazarlama
İHRACAT İTHALAT PAZARLAMASI
DAVRANIŞSAL PAZARLAMA
-
Yüksek Lisans
Tüketici Davranışı
Tüketici Davranışları
Pazarlama Araştırmaları
Pazarlama Araştırmaları
Tüketici Davranışı
Pazarlama Yönetimi
Tüketici Davranışı
PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
TÜKETİCİ DAVRANIŞI
TÜKETİCİ DAVRANIŞI, SATIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
ARAŞTIRMA YÖNTEM BİLİM
SATIŞ YÖNETİMİ
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans
Pazarlama Yönetimi
Araştırma Yöntemleri
PAZARLAMA YÖNETİMİ
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
SATIŞ YÖNETİMİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
PAZARLAMA İLKELERİ
-
Tedarikçilerin afetlere hazırlık ve müdahale aşamalarında sözleşmeler ve diğer bağlayıcı durumlar nedeniyle karşılaştıkları risklerin yönetimi
Okumuş A. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Özel Sağlık Kuruluşlarında Hizmet Karşılaşmalarının Hasta Tatmini ve Davranışsal Niyete Etkisi
Okumuş A. (Danışman)
M.SELAMİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Tüketici temelli marka otantikliğinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati üzerindeki etkisi
Okumuş A. (Danışman)
-
Pist başı beklemelerinin gerçek zamanlı trafik verisi kullanılarak kuyruk teorisi yöntemi ile analizi: İstanbul Havalimanı örneği
Okumuş A. (Danışman)
-
Kargo taşımacılığında insansız hava araçlarının (drone) hedefe ulaşmasına yönelik yeni bir yaklaşım
Okumuş A. (Danışman)
-
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Tüketicilerin Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi - Özel Orta Öğretim Örneği
Okumuş A. (Danışman)
-
Tüketicilerin Yeni Teknolojileri Benimsemelerinin Teknoloji Kabul Modeli Boyutları İtibarıyla İncelenmesi: Mobil Ödeme Sistemleri Üzerine Bir Araştırma
Okumuş A. (Danışman)
-
Mobil Uygulamaların Şehir İçi Toplu Taşımada Kullanımı ve Toplu Taşıma Kullanıcıları Tarafından Kabulü
Okumuş A. (Danışman)
-
Ankara ilinde yaşayan 45 yaş ve üzeri kişilerin yaşlılık beklenti ve algılarının sosyo-demografik özellikler itibariyle incelenmesi
H.Göktaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yerli ve Yabancı Markalı Ürünlerde Marka Genişlemesine Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi: Kahve Zincirlerine Yönelik Bir Uygulama
A.Peker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Uluslararası Marka İttifaklarında Tüketicilerin Algıladığı Uyum ile Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin ve Değerlerinin Satın Alma Niyeti ile Etkileşimi
G.Kurtuldu(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İnternetten alışverişe yönelik güven ve bağlılığın kişisel etkenler ile çok kanallı - Tek kanallı perakendecilik modelleri açısından incelenmesi
Okumuş A. (Danışman)
-
Teknolojik ürünlerin subjektif ve objektif özelliklerinin yeni ürün satınalma niyeti üzerinde etkileri
Okumuş A. (Danışman)
-
Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumları üzerinde sosyo-demografik ve psikografik etkenlerin rolü
S.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Basılı Reklamlardan Geleneksel İlan ve Advertorial (Tanıtıcı Reklam) Uygulamalarının Karşılaştırılması
N.ÇETİNTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İşletmelerde pazarlama istihbaratı ve İstanbul ilinde pilot bir araştırma
Okumuş A. (Danışman)
-
Banka Müşterilerinin Internet Bankacılığına İlişkin Kanaatlerinin İncelenmesi ve Konu ile İlgili Pilot Bir Araştırma
R.MURAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Doğrudan Posta Yönteminde Müşterilerin Geri Kazanımları ile Demografik, Sosyo-Ekonomik Özellikleri Arasındaki İlgi ve Yönteme İlişkin Değerlemeleri
E.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü- bir pilot araştırma
Okumuş A. (Danışman)