Makaleler
56
Tümü (56)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (10)
Scopus (19)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (15)
16. 45 Yaş ve Üzeri Kişilerin Yaşlılık Tutumlarının ve Yaşam Kalitesi Algılarının Sosyodemografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi e-Dergi
, cilt.10, sa.2, ss.112-129, 2021 (Hakemli Dergi)
17. T.V. commercial dramas and their impact on tourists' attitudes towards the destination: A Turkish case
Journal of Euromarketing
, cilt.30, sa.1-2, ss.28-39, 2021 (Hakemli Dergi)
20. Mobil Ödeme Kullanımına Yönelik Niyet ve Algıların Sosyo-Demografik Özelliklere Göre Farklılıklarının İncelenmesi
Istanbul Management Journal
, sa.87, ss.111-139, 2019 (Hakemli Dergi)
27. Marka Genişlemesine Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörlerin Yerli ve Yabancı Markalı Ürünler Açısından Karşılaştırılması
Kırklareli Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.6, sa.6, ss.19-37, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: Kavramsal Bir Çerçeve
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.25, ss.96-119, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Yazılım Pazarlaması ve Yazılım Sektörünün Pazarlama Zekalarının İncelenmesi
Verimlilik Dergisi
, cilt.2012, sa.1, ss.45-68, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.36, ss.89-111, 2010 (Hakemli Dergi)
40. Consumers' price perceptions as a segmentation criteria: An emerging market case
ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF THE SCHOOL OF BUSINESS
, cilt.39, sa.1, ss.21-34, 2010 (ESCI, TRDizin)
42. Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Algılanan Hizmet Kalitesi ile Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.17-38, 2008 (Hakemli Dergi)
43. Examining the Differences of Consumers’ Risk and Benefit Perceptions In Online Shopping
The E-Business Review, International Academy of E-Business
, cilt.VIII, ss.157-161, 2008 (Hakemli Dergi)
44. Yeni Ürün Geliştirmede Pazar Bilgisi Yönünden Karşılaşılan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
VERİMLİLİK DERGİSİ
, cilt.2008, sa.3, ss.7-20, 2008 (Hakemli Dergi)
45. The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry
International Journal of Management Cases
, cilt.10, ss.551-560, 2008 (Hakemli Dergi)
46. EXAMINING THE EFFECTS OF PERCEIVED SERVICE QUALITY ON AIRLINE PASSENGERS' OVERALL SATISFACTION LEVEL
ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF THE SCHOOL OF BUSINESS
, cilt.36, sa.2, ss.7-29, 2007 (ESCI, TRDizin)
47. Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.17, ss.157-172, 2007 (Hakemli Dergi)
49. Havayolu Taşımacılığında Yerli Ve Yabancı Yolcuların Memnuniyet Düzeylerine Göre Beklentilerinin İncelenmesi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.152-175, 2007 (Hakemli Dergi)
51. Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.55-76, 2006 (Hakemli Dergi)
52. Fiyat Algılamasının Boyutları Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.17, sa.53, ss.3-17, 2006 (Hakemli Dergi)
53. İndirimli Mağaza ve Süpermarket Müşterileri Arasındaki Farklılıkların Beklenti ve Memnuniyetlerine Göre İncelenmesi
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.105-133, 2005 (Hakemli Dergi)
54. Perakendecilik sektöründe tüketicilerin fiyat algılamalarına göre bölümlendirilmesi
YÖNETİM: İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.48, ss.27-38, 2004 (Hakemli Dergi)
55. Çevre Dostu Ürün Satınalma İle İlgisi Bulunan Değişkenlerin Belirlenmesine Yönelik Araştırma
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, cilt.12, sa.40, ss.29-38, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
2. Development of Confidence Index for the Logistics Industry
42nd EBES CONFERENCE - LISBON, Lisbon, Portekiz, 12 - 14 Ocak 2023, (Yayınlanmadı)
10. Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Arastırma
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers
Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Gana, 5 - 08 Ağustos 2000, ss.175-182, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
3. Pazarlama Stratejileri
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023
4. Pazarlama Yönetimi
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022
7. Pazarlama İlkeleri
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022
14. SPSS Programının Kullanımına İlişkin Temel Bilgiler
Pazarlama Araştırmaları, 8.Basım, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayıncılık, İstanbul, ss.376-449, 2006
Ansiklopedide Bölümler
1
Diğer Yayınlar
8
Metrikler
Yayın (WoS)
22
Yayın (Scopus)
20
Atıf (WoS)
342
H-İndeks (WoS)
8
Atıf (Scopus)
410
H-İndeks (Scopus)
9
Atıf (Scholar)
1915
H-İndeks (Scholar)
22
Atıf (TrDizin)
27
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
1081
H-İndeks (Sobiad)
13
Atıf (Diğer Toplam)
48
Proje
14
Tez Danışmanlığı
23