Yayınlar & Eserler

Makaleler 56
Tümü (56)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (10)
Scopus (19)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Artificial Intelligence in Digital Marketing: A Bibliometric Analysis

2nd International Congress On Finance, Economy And Sustainable Policies (ICOFESP-2024), Bursa, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2024, ss.116-130, (Tam Metin Bildiri)

2. Development of Confidence Index for the Logistics Industry

42nd EBES CONFERENCE - LISBON, Lisbon, Portekiz, 12 - 14 Ocak 2023, (Yayınlanmadı)

3. Toplu Taşıma Kullanıcılarının Mobil Toplu Taşıma Uygulamalarına Yönelik Yaklaşımlarının Araştırılması

V. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2019, ss.186-189, (Özet Bildiri)

4. Examining the attitude toward halal food products: The case of a private university

32nd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2018, Sevilla, İspanya, 15 - 16 Kasım 2018, ss.4200-4206, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

5. Examining the Image of Italy, France, and Morocco as a Tourist Destination

The 4 World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Türkiye, 22 - 27 Nisan 2008, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

6. Examining The Image of Italy, France, and Morocco As A Tourist Destination

The 4 World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Antalya, Türkiye, 22 - 27 Nisan 2008, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

7. The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry

5th International CIRCLE Conference, Lefkosia, Kıbrıs (Gkry), 26 Mart 2008, ss.93, (Özet Bildiri)

8. Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.249-266, (Tam Metin Bildiri)

9. Tüketicilerin Ambalaja İlişkin Tutum ve Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2003, ss.253-269, (Tam Metin Bildiri)

11. Determining Behavioral Differences Between Two Different Cola Brand Consumers

Marketing and Development Challenges in The 21st Century, Proceedings of The 7th International Conference on Marketing and Development, International Society for Marketing and Development, Gana, Gana, 5 - 08 Ağustos 2000, ss.175-182, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

2. Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

3. Pazarlama Stratejileri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

4. Pazarlama Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

5. Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

6. Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

7. Pazarlama İlkeleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

9. The Birth of Omni-Channel Marketing and New Dynamics of Consumers’ Approach to Retail Channels

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan S., Yolbulan Okan E., Editör, Emerald Publıshıng, Bradford, ss.247-272, 2018

10. Sosyal Mübadele Teorisi

Pazarlama Teorileri (2.baskı), Yağcı M. İ., Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.13-33, 2015

12. İnternetten Satın Alma Davranışı ile Risk ve Fayda Algılamaları Arasındaki İlgi-SPSS Uygulaması

Araştırma Yöntemleri, Kurtuluş K., Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.217-281, 2010

14. SPSS Programının Kullanımına İlişkin Temel Bilgiler

Pazarlama Araştırmaları, 8.Basım, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayıncılık, İstanbul, ss.376-449, 2006
Ansiklopedide Bölümler 1
Metrikler

Yayın

90

Yayın (WoS)

22

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

342

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

410

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

1915

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1081

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

48

Proje

14

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları