Makaleler
7
Tümü (7)
Diğer Yayınlar (7)
1. "B2B'de Yapay Zeka ile İçerik Kişiselleştirme: Stratejik Etkileşim Çağına Giriş
Satınalma: Satınalma ve Tedarik Zinciri Yöneticileri Dergisi
, cilt.13, sa.152, ss.39-40, 2025 (Hakemsiz Dergi)
2. Video İle Etkileşim: Tedarik Zincirinde Görsel Pazarlama Stratejisi
Satınalma: Satınalma ve Tedarik Zinciri Yöneticileri Dergisi
, cilt.13, sa.152, ss.68-69, 2025 (Hakemsiz Dergi)
6. İstihdam ve Ücret Üzerine Bir Araştırma
International Journal of Innovative Approaches in Social Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.1-37, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
13. Ulusal Literatürde Eğitim Pazarlaması Çalışmalarının İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi
2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, ss.244-245, (Özet Bildiri)
15. Twitter Kullanıcılarının Uber – Taksi Tartışmasına Katılımı: İçerik Analizi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
18. A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romanya, 15 - 18 Ekim 2014, cilt.4, ss.587-601, (Tam Metin Bildiri)
19. Bosnian Immigrants’ Attitudes Towards Marketing Activities From The Perspective Of Consumerism
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.405-417, (Tam Metin Bildiri)
20. The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.388-404, (Tam Metin Bildiri)
21. A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels
2nd International Balkan Annual Conference, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, ss.466-478, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Spor Pazarlamasının Lisansüstü Tezlerdeki İzdüşümünü Takip Etmek: Bibliyometrik Bir Perspektif
Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, Doç. Dr. Bahar Gürdin, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.306-340, 2024