Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. The Importance Of Data Mining And Software In Customer Relationship Management

3rd International Palestra Scientific Research Congress, Skopje, Makedonya, 25 - 26 Ekim 2024, ss.405-413, (Tam Metin Bildiri)

2. Küresel Ve Yerel İşletmelerdeki Pazarlama Yaklaşımı Ve Uygulama Farklılıkları: İlaç Sektöründe Bir İnceleme

6. International Social Sciences Congress, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 25 Ekim 2024, ss.208-209, (Özet Bildiri)

3. Sosyal Medya Pazarlama Çalışmalarında Influencer Etkisi: Bir Model Önerisi

6. International Social Sciences Congress, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 25 Ekim 2024, ss.206-208, (Özet Bildiri)

4. The Effect Of E-Commerce Platform Infrastructure And Purchase Experience On Brand Perception: A Research

International Ege Congress on New Media and Communication, İzmir, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2024, ss.671-690, (Tam Metin Bildiri)

5. Target Market Determination in Export: A Case Study

4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.162, (Özet Bildiri)

6. Uluslararası Pazarlamada Tutundurma Aracı Olarak Fuarlara Katılım: Yapı Ürünleri Sektöründe Bir Araştırma

1. International Colosseum Scientific Researches And Innovation Congress, Rome, İtalya, 13 - 14 Ekim 2024, ss.260-268, (Tam Metin Bildiri)

7. Marka Aktivizmi Kavramıyla Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Marka Bilinirliğine Katkısının İncelenmesi

11th International New York Academic Research Congress On Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Ekim 2024, ss.649-667, (Tam Metin Bildiri)

8. E-Ticaret İçin Şikayet; Sorun Değil, Fırsattır: CRM Bakış Açısı İle Değerlendirme

1. Internatıonal Paris Scientific Researches And Innovatıon Congress (Woscon), Paris, Fransa, 3 - 04 Ekim 2024, ss.213-222, (Tam Metin Bildiri)

9. The Importance of Web Page Quality In Online Shopping

13th International İstanbul Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2024, ss.513-530, (Tam Metin Bildiri)

10. Hava Yolu Tercihinde Uçak İçi İkram Ve Eğlence Ürünlerinin Satın Alma Davranışına Ve Müşteri Sadakatine Etkisi

International Topkapı Congress IV, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2024, ss.7-8, (Özet Bildiri)

11. Marketing Theses: 2023-2024 Content Review

3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies ICSIS 2024, Konya, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2024, ss.140, (Özet Bildiri)

12. Store Stock Availability In Consumer Purchase Decision

3. Bilsel International Korykos Scientific Researches And Innovation Congress, Mersin, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2024, ss.481-484, (Özet Bildiri)

13. Ulusal Literatürde Eğitim Pazarlaması Çalışmalarının İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi

2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, ss.244-245, (Özet Bildiri)

14. Teknolojik Gelişmeler Çerçevesinde Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

International Conference of Digital and Green Transition: Technological, Economical, and Social Aspects, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2022, ss.21-22, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. Twitter Kullanıcılarının Uber – Taksi Tartışmasına Katılımı: İçerik Analizi

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

16. The Effect of Intelligent Transportation Systems to Facilitate Distribution Processes

1. Uluslararası Akıllı Ulaşım Sistemleri Konferansı, Balıkesir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.433-434, (Özet Bildiri)

17. PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY

Global Academic Meeting 2015, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Eylül 2015, ss.246-264, (Tam Metin Bildiri)

18. A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak

4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romanya, 15 - 18 Ekim 2014, cilt.4, ss.587-601, (Tam Metin Bildiri)

19. Bosnian Immigrants’ Attitudes Towards Marketing Activities From The Perspective Of Consumerism

3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.405-417, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina

3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.388-404, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels

2nd International Balkan Annual Conference, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, ss.466-478, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Spor Pazarlamasının Lisansüstü Tezlerdeki İzdüşümünü Takip Etmek: Bibliyometrik Bir Perspektif

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, Doç. Dr. Bahar Gürdin, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.306-340, 2024

2. Toplumsal ve Kültürel Değerlerin Satınalma Niyetine Etkisi

İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.453-474, 2021
Metrikler

Yayın

30

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları