-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2014 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2007 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2025 - Devam Ediyor Etik Kurul Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2016 - 2021 YÖKAK Dış Değerlendirici/Takım Başkanı
Yükseköğretim Kurumu
-
2011 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Doktora
Pazarlama Teorisi
Stratejik Pazarlama Uygulamaları
Marka Yönetimi
Pazarlama Teorisi
-
Yüksek Lisans
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Veri Tabanlı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Lisans
Pazarlama İlkeleri (Uzaktan Eğitim)
Pazarlama (Uzaktan Eğitim)
Pazarlama (uzaktan Eğitim)
Pazarlama İlkeleri
Marka Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama İlkeleri (Uzaktan Eğitim)
-
TÜKETİCİLERİN KITLIK MESAJLARINA YÖNELİK TUTUMU VE ŞEFFAFLIK ALGISI: BİR DENEYSEL ARAŞTIRMA
Nasır S. (Danışman)
D.SARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022
-
Tüketicilerin coğrafi işaretli gıda ürünlerine yönelik tutumları üzerine araştırma
Nasır S. (Danışman)
F.JAFAROVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Müşteri deneyimsel değerinin müşteri etkileşimi üzerindeki etkisi
Nasır S. (Danışman)
Y.NİLAY(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Tüketici satın alma karar süreçlerini etkileyen sezgiseller: Marka sadakati eğiliminde bilişsel yanılgıların rolü
Nasır S. (Danışman)
M.SAMİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Çerçeveleme teorisinin tüketici risk algısı üzerindeki etkisi: Organik ürünlere yönelik bir uygulama
Nasır S. (Danışman)
F.BETÜL(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Deneyime dayalı yeni ürünlerde pazarlama iletişim unsurlarının talebe olan etkisi: Sinema sektörü üzerine bir araştırma
Nasır S. (Danışman)
F.ÖCAL(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Turizm sektöründe deneyim temelli farklılaştırma
Nasır S. (Danışman)
E.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Statü ve gösterişçi tüketim eğilimlerinin algılanan sembolik statü üzerindeki etkileri
Nasır S. (Danışman)
O.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Sadakat programlarının müşteri sadakati üzerindeki etkisi: Bankacılık sektöründe sadakat programlarına yönelik tüketicilerin tutumları
Nasır S. (Danışman)
B.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketicilerin yeni teknolojileri benimseme sürecini etkileyen faktörler üzerinde bilgi kaynağının rolü
Nasır S. (Danışman)
Y.YURDER(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Online Tüketici Yorumlarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri
M.Erdil(Öğrenci), Doktora, 2014 -
GÜNLÜK FIRSAT SİTELERİNDE MÜŞTERİ TERCİHİ, MEMNUNİYETİ VE SADAKATİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
E.KAZMEROVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Alternatif Dağıtım Kanallarında Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması: Şube Ve İnternet Bankacılığı Üzerine Bir Uygulama
C.Gökmen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Dört Aşamalı Sadakat Modeli ile Mobil Servis Sağlayıcısı Müşteri Tabanının Farklılıklarının Analizi
NASIR S. (Danışman)
Y.Nilay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Çocuklara Yönelik Atıştırmalık Gıda Reklamlarına Karşı Ebeveynlerin Tutumu
E.Atahan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Türkiye'de Beyaz Eşya Sektöründe Dağıtım Kanalı Yönetimi Ve Bayi Memnuniyeti: Electrolux Örneği
R.Özge(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010