Education
1994 - 1999
1994 - 1999Doctorate
Istanbul University, Institute of Social Sciences, İşletme, Turkey
1992 - 1994
1992 - 1994Postgraduate
Istanbul University, Institute of Social Sciences, İşletme, Turkey
1988 - 1992
1988 - 1992Undergraduate
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Kamu Yönetimi, Turkey
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Management
Marketing
Academic Positions
2010 - Continues
2010 - ContinuesProfessor
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
2005 - 2010
2005 - 2010Associate Professor
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
2000 - 2005
2000 - 2005Assistant Professor
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
Managerial Experience
2008 - 2019
2008 - 2019Head of Department
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
2007 - 2019
2007 - 2019Head of Department
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
2010 - 2017
2010 - 2017Dean
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
2010 - 2010
2010 - 2010Vice Dean
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
2009 - 2010
2009 - 2010Rector's Advisor
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
1998 - 2000
1998 - 2000Research Assistant University Representative
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
1998 - 2000
1998 - 2000Research Assistant Faculty Representative
Istanbul University, Faculty of Political Sciences, Department of Business Administration
Courses
Doctorate
Doctorate
Marketing Strategy
Seminar
Marketing Theory
Pazarlama Stratejileri ve Uygulamaları
Pazarlama Teorileri
Postgraduate
Consumer Behavior
Postgraduate
Consumer Behavior
Global Marketing
Seminer
Current Brand Practices
Digital Branding and E-retailing
Marketing Management
Marketing Management
Project Management
Project Management
Marketing Management
MARKETING MANAGEMENT
Strategic Brand Management
Küresel Pazarlama
Perakende Yönetimi
Uluslararası Pazarlama İlkeleri
Uluslararası Pazarlama Yönetimi
Uluslararası Pazarlama İlkeleri
Supervised Theses
2020
2020Postgraduate
pandemi döneminde tüketici satın alma niyetinin sosyo- demografik özelliklerden ölçümlenmesi
Cengiz E. (Advisor)
A.AKYÜREK(Student)
2020
2020Postgraduate
Sağlık finansman modelleri ile hizmet kullanım ilişkisi üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
Z.NUR(Student)
2019
2019Postgraduate
E-memnuniyetin müşteri e-sadakatine etkisi ve bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
G.İZCİ(Student)
2019
2019Postgraduate
Uluslararası endüstriyel satınalma ve Çin'de spor ürünleri ithalatı yapan Türk şirketleri üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
E.İPEK(Student)
2019
2019Postgraduate
Uluslararası perakendecilikte mağaza imaj transferinin tüketici boyutunda incelenmesi: Metro Türkiye örneği
Cengiz E. (Advisor)
E.ÖZKAN(Student)
2019
2019Postgraduate
Marka kişiliği, tüketici etnosentrizmi ve menşe ülkenin satın alma niyetine etkisi: Türkiye ve Kırgızistan üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
A.SULAIMANOVA(Student)
2019
2019Postgraduate
Sosyal medya pazarlamasının satın alma niyetine etkisi ve bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
B.YILDIRIM(Student)
2019
2019Doctorate
Sağlık işletmelerinde ilişkisel pazarlama stratejileri ile hastaların davranışsal niyetleri arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Cengiz E. (Advisor)
H.HOŞGÖR(Student)
2019
2019Doctorate
HASTA DENEYIMI, TATMINI,SADAKATI,HIZMET KALITESI VE SAĞLIK HIZMETINI TEKRAR KULLANMA NIYETI ARASINDAKI ILIŞKILERIN INCELENMESI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
Cengiz E. (Advisor)
S.ARSLAN(Student)
2019
2019Postgraduate
Sağlık çalışanlarının çalışma koşullarının çalışma verimliliği ile ilişkisi ve tıbbi sekreterler üzerine kalitatif bir çalışma
Cengiz E. (Advisor)
Y.GÜNEY(Student)
2019
2019Postgraduate
Kurumsal sosyal sorumluluğun tüketici temelli marka denkliğine etkisi ve bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
S.URKUT(Student)
2019
2019Postgraduate
Düşük maliyetli havayolu şirketlerinde web sitesi hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi: Bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
S.BİRCAN(Student)
2019
2019Postgraduate
Marka denkliği ve kurumsal karakterin işveren markası tutumuna etkisi: Kamu ve vakıf üniversitesi hastanelerine yönelik bir çalışma
Cengiz E. (Advisor)
E.ÜNVER(Student)
2018
2018Postgraduate
Ziyaret tercihine göre alışveriş merkezlerinin marka kişiliği algı farklılıklarının incelenmesi
Cengiz E. (Advisor)
P.KAYIKÇI(Student)
2018
2018Postgraduate
Tedarik zinciri operasyonları çevikliğinin satınalmaya etkisi: İstanbul ili B2B işletmelerinde bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
H.SEDAT(Student)
2018
2018Doctorate
Hastanelerde marka yönetimi uygulamalarının hastaların marka denkliği algısı ve hastane tercihine etkisi
Cengiz E. (Advisor)
Ö.ÖZKOÇ(Student)
2017
2017Postgraduate
Turizm ve Türkiye'de sağlık turizmi: Bir nitel araştırma
Cengiz E. (Advisor)
Y.EMRE(Student)
2015
2015Postgraduate
Tüketicilerin taklit ürünlere karşı tutumu: Bursa ilinde bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
Z.GÜVENÇ(Student)
2014
2014Postgraduate
Moğolistan'daki tüketicilerin Türk gıda ürünlerine yönelik genel satın alma eğilimi ve beklentilerinin belirlenmesine ilişkin bir pilot araştırma
Cengiz E. (Advisor)
B.BATTUR(Student)
2012
2012Postgraduate
GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE DOĞRUDAN YABANCI SERMAYE YATIRIMI: MOĞOLİSTAN'DA YABANCI SERMAYEYE YÖNELİK ALGI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CENGİZ E.
U.GURDORJ(Student)
2012
2012Postgraduate
TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN ÖNEMİ: OTOMOBİL SEKTÖRÜ ÜZERİNE TÜRKİYE VE RUSYA’DA KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
CENGİZ E.
A.TUZCUOĞLU(Student)
2012
2012Postgraduate
Gelişmekte olan ülkelerde doğrudan yabancı sermaye yatırımı: Moğolistan'da yabancı sermayeye yönelik algı üzerine araştırma
Cengiz E. (Advisor)
U.GURDORJ(Student)
2012
2012Postgraduate
Tüketici satın alma niyetinde tüketici etnosentrizmi ve menşe ülke etkisinin önemi: Otomobil sektörü üzerine Türkiye ve Rusya'da karşılaştırmalı bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
A.TUZCUOĞLU(Student)
2010
2010Postgraduate
İlköğretim okullarında toplam kalite yönetimi uygulamalarının okul yöneticileri açısından değerlendirilmesi (Kağıthane ilçesi örneği)
Cengiz E. (Advisor)
İ.BUĞDAY(Student)
2009
2009Doctorate
Factors affecting consumer attitude in permission based mobile marketing: An empirical study for Turkey
Cengiz E. (Advisor)
H.TETİK(Student)
2008
2008Doctorate
Factors Affecting Consumer Attitude in Permission Based Mobile Marketing: An Emprical Study for Turkey
CENGİZ E.
H.Tetik(Student)
2008
2008Postgraduate
Kamu Performans Yönetimi ve Polis Teşkilatı Üzerine Bir Araştırma
CENGİZ E.
M.Aydın(Student)
2008
2008Postgraduate
Kamu performans yönetimi ve polis teşkilatı üzerine bir çalışma
Cengiz E. (Advisor)
M.AYDIN(Student)
2006
2006Postgraduate
Satış promosyonlarının nihai tüketici satın alma davranışları ile ilişkisi ve Türk GSM sektöründe bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
E.İLGÜN(Student)
2005
2005Postgraduate
Siyasal Parti Seçim Kampanyası Sürecinde Reklamların Rolü ve Türkiye’den Bir Uygulama: CHP Partisi’nin 3 Kasım 2002 Erken Genel Seçimlerindeki Siyasal Reklam Kampanyası
CENGİZ E.
T.Tunalıgül(Student)
2005
2005Postgraduate
Siyasal parti seçim kampanyası sürecinde reklamların rolü ve Türkiye`den bir uygulama: Cumhuriyet Halk Partisi`nin 3 Kasım 2002 Erken Genel Seçimlerindeki siyasal reklam kampanyası
Cengiz E. (Advisor)
T.TUNALIGİL(Student)
2002
2002Postgraduate
Pazarlamada müşteri yönelimi anlayışı ve Türkiye'deki büyük ölçekli işletmelerin müşteri yönelimi anlayışını etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
N.GEMİCİBAŞI(Student)
2002
2002Postgraduate
Biliçaltına hitap eden reklamlar ve tüketici davranışları üzerindeki etkinliğine ilişkin bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
S.TEMİZER(Student)
2002
2002Postgraduate
Perakendecilikte yükselen değer alışveriş merkezleri ve tüketici davranışlara etkileri üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Advisor)
B.ÖZDEN(Student)
Articles Published in Other Journals
2025
2025All for one, one for all! Can value co-creation benefit all parties in healthcare? An empirical analysis with chronic patients in Türkiye
Şencan A., CENGİZ E.
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
, 2025 (ESCI)
2023
2023Do Consumers Really Care About Social Media Marketing Activities? Evidence from Netflix’s Turkish and German Followers in Social Media
YAPRAK B., cengiz e.
Ege Akademik Bakış
, vol.23, no.3, pp.441-456, 2023 (ESCI)
2022
2022Customer Experience in Healthcare: Literature Review
ARSLAN KURTULUŞ S., Cengiz E.
ISTANBUL BUSINESS RESEARCH
, vol.51, no.1, pp.291-312, 2022 (ESCI)
2021
2021YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Cengiz E.
Journal of Research in Business
, vol.6, no.2, pp.470-492, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Endüstri 4.0’ın Satış Organizasyonları Üzerindeki Etkileri
FİDAN M. S., CENGİZ E., AKDEMİR ÖMÜR G.
19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.2, no.2, pp.498-521, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020SAĞLIK DÜZEYİ GÖSTERGELERİ AÇISINDAN OECD ÜLKELERİNİN SIRALAMASI VE GELİR-SAĞLIK HARCAMALARI ETKİSİ
Cengiz E.
Sosyal Güvence , vol.5, no.17, pp.245-264, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020İlişkisel Pazarlama Stratejileri, İlişkisel Kalite Unsurları ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
HOŞGÖR H., CENGİZ E.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.3, pp.465-484, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020İLİŞKİSEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ, İLİŞKİSEL KALİTE UNSURLARI VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Cengiz E., Hoşgör H.
Hacettepe Sağlık İdaresi Derg.* , vol.23, no.3, pp.465-484, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020THE EFFECT OF BRAND MANAGEMENT PRACTICES ON PATİENT’S BRAND EQUITY PERCEPTION AND HOSPITAL PREFERENCE
ÖZKOÇ Ö., CENGİZ E.
International Journal of Health Management and Tourism , vol.5, no.2, pp.145-169, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme
HOŞGÖR H., CENGİZ E.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.23, no.1, pp.191-217, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi
Cengiz E., Kayıkçı P.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.227-248, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ
Cengiz E.
Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2, pp.126-142, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi
HOŞGÖR H., CENGİZ E.
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.8, no.4, pp.501-509, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017İnfertil Hastaların Tüp Bebek Tedavisini Bırakmasında Etkili Olan Faktörlerin Öncelik Sırasının Belirlenmesi: Bir AHP Uygulaması
HOŞGÖR H., AKYÜZ İ., CENGİZ E.
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, no.19, pp.64-84, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017DETERMINATION OF THE ORDER OF PRIORITY OF THE FACTORS THAT ARE EFFECTIVE IN INFERTILE PATIENTS’ DECISION TO STOP IVF TREATMENT: AN AHP PRACTICE
Hoşgör H., Akyüz İ., Cengiz E.
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, no.19, pp.64-84, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Polis Gücünden Polis Hizmetine: Pazarlama Perspektifi ile Polis Algısının Kavramsal Olarak İncelenmesi
CENGİZ E., AKYÜZ İ.
Aurum Journal of Social Sciences , vol.1, no.2, pp.63-76, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Defining Health Mavens On Demographic Characteristics: A Pilot Study in Istanbul
CENGİZ E., AKYÜZ İ., Gür Omay E. G., Boşat M.
European Scientific Journal , vol.12, no.13, pp.93-104, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY
Cengiz E., Özsarı H., Akyüz İ., Tuzcuoğlu A., Hoşgör H.
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL
, vol.11, no.10, pp.1-19, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015The Content Analysis of Hopitals' Web Sites as Providers of Healthcare Tourism in Istanbul
CENGİZ E., AKYÜZ İ., Gür Omay E. G., Uyar R.
International Journal of Business and Management Studies , vol.04, no.1, pp.255-264, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2012
2012Business Ethics: Exploring the Differences about Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
CENGİZ E., Ferman M., AKYÜZ İ.
Journal of Marketing Development and Competitiveness , vol.6, no.4, pp.96-107, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Ethical Perception from Students' Perpective: Understanding Instructors
Cengiz E., Yazıcı S., Erdal M.
JOURNAL OF LEADERSHIP, ACCOUNTABILITY AND ETHICS
, vol.8, no.2, pp.41-50, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Tüketici Açısından İş Ahlakına Bir Bakış ve Perakende Sektöründe Ampirik Bir Araştırma
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , no.43, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Consumer Attitudes Toward Permission-Based Mobile Marketing: An Empirical Study For Turkey
CENGİZ E., Tetik H.
International Journal Of Mobile Marketing , vol.5, no.1, pp.5-20, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Kadın Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K., CENGİZ E.
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.34, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Measuring Customer Satisfaction: Must Or Not?”,
CENGİZ E.
Journal Of Naval Science And Engineering , vol.6, no.2, pp.76-88, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010İnternet Kullanıcılarının İnternetten Alış-Verişe Yönelik Satın Alma Karar Süreçlerinin İncelenmesi Ve Kullanım Yoğunlukları Açısından Sınıflandırılması Üzerine Bir Araştırma
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.9, pp.33-49, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Ethical Perception from Students’ Perspective: Understanding Instructors’ Effect on Students’ Ethical Sensitivity in Personal Selling
Cengiz E., Yazıcı S., Erdal M.
Journal of Leadership, Accountability and Ethics , vol.8, no.2, pp.41-50, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2003
2003Perakendecilikte Büyük Alışveriş Merkezleri Ve Tüketicilerin Büyük Alış Veriş Merkezleri İle İlgili Tutumlarını Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
CENGİZ E., Özden B.
Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.3, pp.65-78, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
2003
2003İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi
CENGİZ E.
Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2, pp.95-106, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
2003
2003B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey
CENGİZ E., Mete Hangül D.
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2, pp.1-25, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2015
2015PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY
CENGİZ E., Özsarı H., TUZCUOĞLU A., AKYÜZ İ., HOŞGÖR H.
Global Academic Meeting 2015, New York, United States Of America, 17 - 19 September 2015, pp.246-264, (Full Text)
2014
2014A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A., CENGİZ E.
4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romania, 15 - 18 October 2014, vol.4, pp.587-601, (Full Text)
2013
2013The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina
AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A., GÜR OMAY E. G., CENGİZ E.
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 1 - 04 December 2013, pp.388-404, (Full Text)
2013
2013Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A., CENGİZ E.
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Bosnia And Herzegovina, 1 - 04 December 2013, pp.1-11, (Full Text)
2012
2012A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels
CENGİZ E., AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A.
2nd International Balkan Annual Conference, Albania, 1 - 04 October 2012, pp.466-478, (Full Text)
2010
2010Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K., ERDAL M., AKYÜZ İ., YOLAÇ G.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., United States Of America, 1 - 04 November 2010, (Full Text)
2010
2010Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers
Cengiz E., Şekerkaya A. K., Yolaç G., Akyüz İ., Erdal M.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, North Dakota, United States Of America, 1 - 04 November 2010, pp.88-97, (Full Text)
2010
2010Consumer Attitudes Towards Experiential Marketing: A Qualitative Study From Turkey
Cengiz E., Erdal M., Yolaç G., Akyüz İ.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, North Dakota, United States Of America, 1 - 04 October 2010, pp.98-104, (Full Text)
2010
2010Store Image and the Effects on Consumer's Purchase Intention: A Study From Turkey
CENGİZ E., YOLAÇ G., AKYÜZ İ.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, United States Of America, 1 - 04 October 2010, pp.105-113, (Full Text)
2010
2010Towards an E-Government Performance Evaluation Model from the Citizen's Perspective
YAZICI S., CENGİZ E.
2nd International Conference on eGovernment and eGovernance Proceedings, Ankara, Turkey, 1 - 04 March 2010, pp.335-344, (Full Text)
2009
2009Ethical Perceptions From Students' Perspective: Understanding Students Ethical Sensitivity in Personal Selling
CENGİZ E., YAZICI S., ERDAL M.
16th Annual South Dakota International Business Conference, Rapid City, South Dakota, United States Of America, 1 - 04 October 2009, pp.173-182, (Full Text)
2007
2007Perspectives and Opportunities for Real Estate Market in Turkey
CENGİZ E.
13th Cerean Conference Bucharesti Romania, Romania, 1 - 04 November 2007, pp.1-16, (Full Text)
2006
2006The Ethics of Retailers: A Study on Ethical Perceptions of Turkish Retailing Sales Professionals
CENGİZ E., YAZICI S., Pirtini S.
The 13th Annual South Dakota International Business Conference, South Dakota, United States Of America, 1 - 04 October 2006, pp.15-25, (Full Text)
2004
2004Dealer Commitment in a Dyadic Channel Relationship: A Research on the Determinants of Dealer Commitmet in the PVC Industry in Turkey
Kılıç Ö., YOLAÇ G., CENGİZ E.
11th Annual South Dakota International Business Conference, United States Of America, 1 - 04 December 2004, pp.15-29, (Full Text)
2004
2004Selling Orientation and Customer Orientation (SOCO) of Sales Representatives: A Survey on Sales Reps of a Leading Textile Manufacturer in Turkey
Kılıç Ö., Ferman M., CENGİZ E.
11th Annual South Dakota International Business Conference, United States Of America, 1 - 04 December 2004, pp.1-12, (Full Text)
2004
2004Distribution Channels Training Through Web Based Applications And A Sample Training Model For Distribution Channels
CENGİZ E., Tüzüm M.
E-Learning Conference: Innovations In Learning For The Future, Turkey, 1 - 04 November 2004, pp.121-138, (Full Text)
2004
2004Determinants of Influence Strategies in Distribution Channels: An Examination of Dealer and Manufacturer Related Power in the PVC Pipe Industry in Turkey
Kılıç Ö., Ferman M., CENGİZ E.
Academy of Marketing Science Cultural Perspectives in Marketing Conference, Mexico, 1 - 04 November 2004, pp.1-20, (Full Text)
2004
2004“E-Government and The Future of Public Administration Education : A Study of E-Government Course in Administrative Sciences Curriculum in Istanbul University
Erdal M., Cengiz E.
Interational Association Of Schools and Institutes Of Administration, İstanbul, İstanbul, Turkey, 1 - 04 November 2004, pp.1-17, (Full Text)
2004
2004Dealer Commitment in a Dyadic Channel Relationship: How Do Idiosyncratic Investments Effect The Dealers' Commitment in The PVC Industry in Turkey?
Kılıç Ö., YOLAÇ G., CENGİZ E.
South Dakota International Business Conference - 2004, United States Of America, 1 - 04 October 2004, pp.93-106, (Full Text)
2003
2003A Study On Busıness Currıculums And Marketıng-Management Textbook Contents As A Tool Of Enhancing Sense Of Ethics”,
Ferman M., CENGİZ E.
Tenth Annual International Conference Promoting Business Ethics, United States Of America, 1 - 04 December 2003, pp.1-13, (Full Text)
2003
2003“The Success Of The Mobıle Internet Content Provıders In Japan: What Can Turkey Learn From The Japanese Experience?”,
CENGİZ E., Bardak E.
International Conference on Busıness Economıcs, Management And Marketıng to be held in Athens, Greece, Greece, 1 - 04 August 2003, pp.1-24, (Full Text)
2003
2003KOBİ'lere Yönelik Bir "Pazarlama Etkinlik Semineri" Dizaynı
Ferman M., CENGİZ E.
21.Yüzyılda KOBİ'ler : Sorunlar, Fırsatlar ve Çözüm Önerileri, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 1 - 04 June 2003, pp.10-20, (Full Text)
Books
2020
2020Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Risk Yönetimi
Cengiz E.
in: Hasta Güvenliği ve Risk yönetimi, Nilgün Buzbuğa,Cengiz Yakıncı, Editor, İnonü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, pp.343-350, 2020
2020
2020Tıbbi Patoloji Laboratuarlarında Hasta Güvenliği ve Risk Yönetimi
BOZBUĞA N., YAKINCI M. C., GÜL Ü., BOZBUĞA M., METİN B., YORULMAZ A. C., et al.
in: Hasta Güvenliği ve Risk Yönetimi, Nilgün Bozbuğa Cengiz Yakıncı, Editor, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, pp.343-350, 2020
2020
2020Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Risk Yönetimi
CENGİZ E.
in: Hasta Güvenliği ve Risk Yönetimi, Nilgün Bozbuğa , Cengiz Yakıncı, Editor, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, pp.517-525, 2020
2013
2013Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması
CENGİZ E.
in: Hastane Yönetimi, Sur,H. ve Palteki,T., Editor, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, pp.961-980, 2013
2008
2008Küresel pazarlama yönetimi
Altınbaşak İ., Alkibay S., Arslan F. M., Burnaz H. Ş., Cengiz E., Erdil S., et al.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2008
2008
2008Uluslararası Pazarlama Araştırmaları Bölümü
ŞEKERKAYA A. K., CENGİZ E.
in: Küresel Pazarlama Yönetimi, **, Editor, Beta Yayınları, İstanbul, pp.289-354, 2008
2007
2007Tüketicinin Korunması 4822 ile Değişik 4077 Sayılı Kanun ve Yargı Kararları
CENGİZ E.
Beta Basım A.Ş., İstanbul, 2007
2007
2007Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
CENGİZ E., Gegez E., Arslan M., Pirtini S., Tığlı M.
Beta Basım A.Ş., İstanbul, 2007
2004
2004Satışgücü Eğitiminde E-Öğrenme
CENGİZ E.
in: -Öğrenme: İnsan Kaynakları Eğitiminde Stratejik Dönüşüm, Yazıc, S., Editor, Alfa Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, pp.225-241, 2004
2003
2003Uluslararası Pazarlama Çevresi
Gegez E., Arslan M., CENGİZ E., Uydacı M.
Der Yayınları, İstanbul, 2003
Episodes in the Encyclopedia
Funded Projects
2015 - 2015
2015 - 2015DEFINING HEALTH MAVENS ON DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS: A PILOT STUDY IN ISTANBUL
Project Supported by Higher Education Institutions
CENGİZ E. (Executive)
2014 - 2014
2014 - 2014The Content Analysis of Websites As Providers of Healthcare Tourism in İstanbul
Project Supported by Higher Education Institutions
CENGİZ E. (Executive)
2011 - 2013
2011 - 2013İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ KÜTÜPHANESİ'NDEKİ ESERLERİN GELİŞTİRİLMESİ, GÜNCELLENMESİ VE GÜVENLİ KULLANDIRILMASININ SAĞLANMASI
Project Supported by Higher Education Institutions
CENGİZ E. (Executive)
2011 - 2011
2011 - 2011Business Ethics: Exploring The Differences About Perceptions Of Business Ethics? Among Selected Turkish Financial Specialists
Project Supported by Higher Education Institutions
CENGİZ E. (Executive)
2010 - 2010
2010 - 2010Consumer Attitudes Towards Experiential Marketing: A Qualitative Study from Turkey
Project Supported by Higher Education Institutions
CENGİZ E. (Executive)
2009 - 2009
2009 - 2009