Eğitim Bilgileri
1994 - 1999
1994 - 1999Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1992 - 1994
1992 - 1994Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Kamu Yönetimi, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorProf.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
2005 - 2010
2005 - 2010Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
2000 - 2005
2000 - 2005Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2008 - 2019
2008 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
2007 - 2019
2007 - 2019Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
2010 - 2017
2010 - 2017Dekan
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
2010 - 2010
2010 - 2010Dekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
2009 - 2010
2009 - 2010Rektör Danışmanı
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
1998 - 2000
1998 - 2000Araştırma Görevlisi Üniversite Temsilcisi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
1998 - 2000
1998 - 2000Araştırma Görevlisi Fakülte Temsilcisi
İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Sağlık finansman modelleri ile hizmet kullanım ilişkisi üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
Z.NUR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
pandemi döneminde tüketici satın alma niyetinin sosyo- demografik özelliklerden ölçümlenmesi
Cengiz E. (Danışman)
A.AKYÜREK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Uluslararası endüstriyel satınalma ve Çin'de spor ürünleri ithalatı yapan Türk şirketleri üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
E.İPEK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Marka kişiliği, tüketici etnosentrizmi ve menşe ülkenin satın alma niyetine etkisi: Türkiye ve Kırgızistan üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
A.SULAIMANOVA(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Sağlık işletmelerinde ilişkisel pazarlama stratejileri ile hastaların davranışsal niyetleri arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Cengiz E. (Danışman)
H.HOŞGÖR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kurumsal sosyal sorumluluğun tüketici temelli marka denkliğine etkisi ve bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
S.URKUT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal medya pazarlamasının satın alma niyetine etkisi ve bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
B.YILDIRIM(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sağlık çalışanlarının çalışma koşullarının çalışma verimliliği ile ilişkisi ve tıbbi sekreterler üzerine kalitatif bir çalışma
Cengiz E. (Danışman)
Y.GÜNEY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Marka denkliği ve kurumsal karakterin işveren markası tutumuna etkisi: Kamu ve vakıf üniversitesi hastanelerine yönelik bir çalışma
Cengiz E. (Danışman)
E.ÜNVER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
E-memnuniyetin müşteri e-sadakatine etkisi ve bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
G.İZCİ(Öğrenci)
2019
2019Doktora
HASTA DENEYIMI, TATMINI,SADAKATI,HIZMET KALITESI VE SAĞLIK HIZMETINI TEKRAR KULLANMA NIYETI ARASINDAKI ILIŞKILERIN INCELENMESI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
Cengiz E. (Danışman)
S.ARSLAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Düşük maliyetli havayolu şirketlerinde web sitesi hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi: Bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
S.BİRCAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Uluslararası perakendecilikte mağaza imaj transferinin tüketici boyutunda incelenmesi: Metro Türkiye örneği
Cengiz E. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ziyaret tercihine göre alışveriş merkezlerinin marka kişiliği algı farklılıklarının incelenmesi
Cengiz E. (Danışman)
P.KAYIKÇI(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Tedarik zinciri operasyonları çevikliğinin satınalmaya etkisi: İstanbul ili B2B işletmelerinde bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
H.SEDAT(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Hastanelerde marka yönetimi uygulamalarının hastaların marka denkliği algısı ve hastane tercihine etkisi
Cengiz E. (Danışman)
Ö.ÖZKOÇ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Turizm ve Türkiye'de sağlık turizmi: Bir nitel araştırma
Cengiz E. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Tüketicilerin taklit ürünlere karşı tutumu: Bursa ilinde bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
Z.GÜVENÇ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Moğolistan'daki tüketicilerin Türk gıda ürünlerine yönelik genel satın alma eğilimi ve beklentilerinin belirlenmesine ilişkin bir pilot araştırma
Cengiz E. (Danışman)
B.BATTUR(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE DOĞRUDAN YABANCI SERMAYE YATIRIMI: MOĞOLİSTAN'DA YABANCI SERMAYEYE YÖNELİK ALGI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CENGİZ E.
U.GURDORJ(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN ÖNEMİ: OTOMOBİL SEKTÖRÜ ÜZERİNE TÜRKİYE VE RUSYA’DA KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
CENGİZ E.
A.TUZCUOĞLU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Tüketici satın alma niyetinde tüketici etnosentrizmi ve menşe ülke etkisinin önemi: Otomobil sektörü üzerine Türkiye ve Rusya'da karşılaştırmalı bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
A.TUZCUOĞLU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Gelişmekte olan ülkelerde doğrudan yabancı sermaye yatırımı: Moğolistan'da yabancı sermayeye yönelik algı üzerine araştırma
Cengiz E. (Danışman)
U.GURDORJ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında toplam kalite yönetimi uygulamalarının okul yöneticileri açısından değerlendirilmesi (Kağıthane ilçesi örneği)
Cengiz E. (Danışman)
İ.BUĞDAY(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Factors affecting consumer attitude in permission based mobile marketing: An empirical study for Turkey
Cengiz E. (Danışman)
H.TETİK(Öğrenci)
2008
2008Doktora
Factors Affecting Consumer Attitude in Permission Based Mobile Marketing: An Emprical Study for Turkey
CENGİZ E.
H.Tetik(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Kamu Performans Yönetimi ve Polis Teşkilatı Üzerine Bir Araştırma
CENGİZ E.
M.Aydın(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Kamu performans yönetimi ve polis teşkilatı üzerine bir çalışma
Cengiz E. (Danışman)
M.AYDIN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Satış promosyonlarının nihai tüketici satın alma davranışları ile ilişkisi ve Türk GSM sektöründe bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
E.İLGÜN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Siyasal Parti Seçim Kampanyası Sürecinde Reklamların Rolü ve Türkiye’den Bir Uygulama: CHP Partisi’nin 3 Kasım 2002 Erken Genel Seçimlerindeki Siyasal Reklam Kampanyası
CENGİZ E.
T.Tunalıgül(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Siyasal parti seçim kampanyası sürecinde reklamların rolü ve Türkiye`den bir uygulama: Cumhuriyet Halk Partisi`nin 3 Kasım 2002 Erken Genel Seçimlerindeki siyasal reklam kampanyası
Cengiz E. (Danışman)
T.TUNALIGİL(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Pazarlamada müşteri yönelimi anlayışı ve Türkiye'deki büyük ölçekli işletmelerin müşteri yönelimi anlayışını etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
N.GEMİCİBAŞI(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Biliçaltına hitap eden reklamlar ve tüketici davranışları üzerindeki etkinliğine ilişkin bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
S.TEMİZER(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Perakendecilikte yükselen değer alışveriş merkezleri ve tüketici davranışlara etkileri üzerine bir araştırma
Cengiz E. (Danışman)
B.ÖZDEN(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Do Consumers Really Care About Social Media Marketing Activities? Evidence from Netflix’s Turkish and German Followers in Social Media
YAPRAK B., cengiz e.
Ege Akademik Bakış , cilt.23, sa.3, ss.441-456, 2023 (ESCI)
2022
2022Customer Experience in Healthcare: Literature Review
ARSLAN KURTULUŞ S., Cengiz E.
ISTANBUL BUSINESS RESEARCH , cilt.51, sa.1, ss.291-312, 2022 (ESCI)
2021
2021YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Cengiz E.
Journal of Research in Business , cilt.6, sa.2, ss.470-492, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021ENDÜSTRİ 4.0’IN SATIŞ ORGANİZASYONLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Fidan M. S., Cengiz E., Akdemir Ömür G.
19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.498-521, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020SAĞLIK DÜZEYİ GÖSTERGELERİ AÇISINDAN OECD ÜLKELERİNİN SIRALAMASI VE GELİR-SAĞLIK HARCAMALARI ETKİSİ
Cengiz E.
Sosyal Güvence , cilt.5, sa.17, ss.245-264, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020İLİŞKİSEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ, İLİŞKİSEL KALİTE UNSURLARI VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Cengiz E., Hoşgör H.
Hacettepe Sağlık İdaresi Derg.* , cilt.23, sa.3, ss.465-484, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020İlişkisel Pazarlama Stratejileri, İlişkisel Kalite Unsurları ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
HOŞGÖR H., CENGİZ E.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , cilt.23, sa.3, ss.465-484, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020THE EFFECT OF BRAND MANAGEMENT PRACTICES ON PATİENT’S BRAND EQUITY PERCEPTION AND HOSPITAL PREFERENCE
ÖZKOÇ Ö., CENGİZ E.
International Journal of Health Management and Tourism , cilt.5, sa.2, ss.145-169, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Sağlık Hizmetlerinden Şikâyetçi Olan Bireylerin Genel Profili ve Şikâyet Nedenleri: Türkiye Merkezli Bir Sistematik Derleme
HOŞGÖR H., CENGİZ E.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.191-217, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi
Cengiz E., Kayıkçı P.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.12, sa.1, ss.227-248, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ
Cengiz E.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.126-142, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019İlişkisel Pazarlama Perspektifinden Hastaların Davranışsal Niyet Öncülleri: Kavramsal Bir Model Önerisi
HOŞGÖR H., CENGİZ E.
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.501-509, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017İnfertil Hastaların Tüp Bebek Tedavisini Bırakmasında Etkili Olan Faktörlerin Öncelik Sırasının Belirlenmesi: Bir AHP Uygulaması
HOŞGÖR H., AKYÜZ İ., CENGİZ E.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.19, ss.64-84, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017İNFERTİL HASTALARIN TÜP BEBEK TEDAVİSİNİ BIRAKMASINDAETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN ÖNCELİK SIRASININ BELİRLENMESİ: BİRAHP UYGULAMASI
Hoşgör H., Akyüz İ., Cengiz E.
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , cilt.9, sa.19, ss.64-84, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Polis Gücünden Polis Hizmetine: Pazarlama Perspektifi ile Polis Algısının Kavramsal Olarak İncelenmesi
CENGİZ E., AKYÜZ İ.
Aurum Journal of Social Sciences , cilt.1, sa.2, ss.63-76, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Defining Health Mavens On Demographic Characteristics: A Pilot Study in Istanbul
CENGİZ E., AKYÜZ İ., Gür Omay E. G., Boşat M.
European Scientific Journal , cilt.12, sa.13, ss.93-104, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY
Cengiz E., Özsarı H., Akyüz İ., Tuzcuoğlu A., Hoşgör H.
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL , cilt.11, sa.10, ss.1-19, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Content Analysis of Hopitals' Web Sites as Providers of Healthcare Tourism in Istanbul
CENGİZ E., AKYÜZ İ., Gür Omay E. G., Uyar R.
International Journal of Business and Management Studies , cilt.04, sa.1, ss.255-264, 2015 (Hakemli Dergi)
2012
2012Business Ethics: Exploring the Differences about Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
CENGİZ E., Ferman M., AKYÜZ İ.
Journal of Marketing Development and Competitiveness , cilt.6, sa.4, ss.96-107, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
2010Ethical Perception from Students' Perpective: Understanding Instructors
Cengiz E., Yazıcı S., Erdal M.
JOURNAL OF LEADERSHIP, ACCOUNTABILITY AND ETHICS , cilt.8, sa.2, ss.41-50, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Tüketici Açısından İş Ahlakına Bir Bakış ve Perakende Sektöründe Ampirik Bir Araştırma
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , sa.43, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Consumer Attitudes Toward Permission-Based Mobile Marketing: An Empirical Study For Turkey
CENGİZ E., Tetik H.
International Journal Of Mobile Marketing , cilt.5, sa.1, ss.5-20, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Kadın Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K., CENGİZ E.
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.34, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Measuring Customer Satisfaction: Must Or Not?”,
CENGİZ E.
Journal Of Naval Science And Engineering , cilt.6, sa.2, ss.76-88, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.24, sa.2, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010İnternet Kullanıcılarının İnternetten Alış-Verişe Yönelik Satın Alma Karar Süreçlerinin İncelenmesi Ve Kullanım Yoğunlukları Açısından Sınıflandırılması Üzerine Bir Araştırma
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.33, sa.9, ss.33-49, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Ethical Perception from Students’ Perspective: Understanding Instructors’ Effect on Students’ Ethical Sensitivity in Personal Selling
Cengiz E., Yazıcı S., Erdal M.
Journal of Leadership, Accountability and Ethics , cilt.8, sa.2, ss.41-50, 2010 (Hakemli Dergi)
2003
2003Perakendecilikte Büyük Alışveriş Merkezleri Ve Tüketicilerin Büyük Alış Veriş Merkezleri İle İlgili Tutumlarını Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
CENGİZ E., Özden B.
Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , sa.3, ss.65-78, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi
CENGİZ E.
Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , sa.2, ss.95-106, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey
CENGİZ E., Mete Hangül D.
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.2, ss.1-25, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2015
2015PRIVATE HOSPITAL CHOICES OF INFERTILE PATIENTS THAT RECIEVED IVF TREATMENT: A PILOT STUDY
CENGİZ E., Özsarı H., TUZCUOĞLU A., AKYÜZ İ., HOŞGÖR H.
Global Academic Meeting 2015, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Eylül 2015, ss.246-264
2014
2014A Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A., CENGİZ E.
4th International Balkan Annual Conference (IBAC-2014), Bükreş, Romanya, 15 - 18 Ekim 2014, cilt.4, ss.587-601
2013
2013The Content Analysis Of The Academic Studies About Marketing In Bosnia- Herzegovina
AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A., GÜR OMAY E. G., CENGİZ E.
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.388-404
2013
2013Comparative Study On Consumer Ethnocentrism In Turkey, Bosnia –Herzegovina And Sandzak
AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A., CENGİZ E.
3rd International Balkan Annual Conference (IBAC-2013), Bosna-Hersek, 1 - 04 Aralık 2013, ss.1-11
2012
2012A Comparative Study On Turkish And Albanian Consumers Ethnocentrism Levels
CENGİZ E., AKYÜZ İ., TUZCUOĞLU A.
2nd International Balkan Annual Conference, Arnavutluk, 1 - 04 Ekim 2012, ss.466-478
2010
2010Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K., ERDAL M., AKYÜZ İ., YOLAÇ G.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010
2010
2010Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K., YOLAÇ G., AKYÜZ İ., ERDAL M.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, ss.88-97
2010
2010Consumer Attitudes Towards Experiential Marketing: A Qualitative Study From Turkey
CENGİZ E., ERDAL M., YOLAÇ G., AKYÜZ İ.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2010, ss.98-104
2010
2010Store Image and the Effects on Consumer's Purchase Intention: A Study From Turkey
CENGİZ E., YOLAÇ G., AKYÜZ İ.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference - 2010, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2010, ss.105-113
2010
2010Towards an E-Government Performance Evaluation Model from the Citizen's Perspective
YAZICI S., CENGİZ E.
2nd International Conference on eGovernment and eGovernance Proceedings, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Mart 2010, ss.335-344
2009
2009Ethical Perceptions From Students' Perspective: Understanding Students Ethical Sensitivity in Personal Selling
CENGİZ E., YAZICI S., ERDAL M.
16th Annual South Dakota International Business Conference, Rapid City, South Dakota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2009, ss.173-182
2007
2007Perspectives and Opportunities for Real Estate Market in Turkey
CENGİZ E.
13th Cerean Conference Bucharesti Romania, Romanya, 1 - 04 Kasım 2007, ss.1-16
2006
2006The Ethics of Retailers: A Study on Ethical Perceptions of Turkish Retailing Sales Professionals
CENGİZ E., YAZICI S., Pirtini S.
The 13th Annual South Dakota International Business Conference, South Dakota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2006, ss.15-25
2004
2004Dealer Commitment in a Dyadic Channel Relationship: A Research on the Determinants of Dealer Commitmet in the PVC Industry in Turkey
Kılıç Ö., YOLAÇ G., CENGİZ E.
11th Annual South Dakota International Business Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 2004, ss.15-29
2004
2004Selling Orientation and Customer Orientation (SOCO) of Sales Representatives: A Survey on Sales Reps of a Leading Textile Manufacturer in Turkey
Kılıç Ö., Ferman M., CENGİZ E.
11th Annual South Dakota International Business Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 2004, ss.1-12
2004
2004Distribution Channels Training Through Web Based Applications And A Sample Training Model For Distribution Channels
CENGİZ E., Tüzüm M.
E-Learning Conference: Innovations In Learning For The Future, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2004, ss.121-138
2004
2004Determinants of Influence Strategies in Distribution Channels: An Examination of Dealer and Manufacturer Related Power in the PVC Pipe Industry in Turkey
Kılıç Ö., Ferman M., CENGİZ E.
Academy of Marketing Science Cultural Perspectives in Marketing Conference, Meksika, 1 - 04 Kasım 2004, ss.1-20
2004
2004“E-Government and The Future of Public Administration Education : A Study of E-Government Course in Administrative Sciences Curriculum in Istanbul University
ERDAL M., CENGİZ E.
Interational Association Of Schools and Institutes Of Administration, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2004, ss.1-17
2004
2004Dealer Commitment in a Dyadic Channel Relationship: How Do Idiosyncratic Investments Effect The Dealers' Commitment in The PVC Industry in Turkey?
Kılıç Ö., YOLAÇ G., CENGİZ E.
South Dakota International Business Conference - 2004, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Ekim 2004, ss.93-106
2003
2003A Study On Busıness Currıculums And Marketıng-Management Textbook Contents As A Tool Of Enhancing Sense Of Ethics”,
Ferman M., CENGİZ E.
Tenth Annual International Conference Promoting Business Ethics, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Aralık 2003, ss.1-13
2003
2003“The Success Of The Mobıle Internet Content Provıders In Japan: What Can Turkey Learn From The Japanese Experience?”,
CENGİZ E., Bardak E.
International Conference on Busıness Economıcs, Management And Marketıng to be held in Athens, Greece, Yunanistan, 1 - 04 Ağustos 2003, ss.1-24
2003
2003KOBİ'lere Yönelik Bir "Pazarlama Etkinlik Semineri" Dizaynı
Ferman M., CENGİZ E.
21.Yüzyılda KOBİ'ler : Sorunlar, Fırsatlar ve Çözüm Önerileri, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Haziran 2003, ss.10-20
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Risk Yönetimi
Cengiz E.
Hasta Güvenliği ve Risk yönetimi, Nilgün Buzbuğa,Cengiz Yakıncı, Editör, İnonü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.343-350, 2020
2020
2020Tıbbi Patoloji Laboratuarlarında Hasta Güvenliği ve Risk Yönetimi
BOZBUĞA N., YAKINCI M. C., GÜL Ü., BOZBUĞA M., METİN B., YORULMAZ A. C., et al.
Hasta Güvenliği ve Risk Yönetimi, Nilgün Bozbuğa Cengiz Yakıncı, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.343-350, 2020
2020
2020Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Risk Yönetimi
CENGİZ E.
Hasta Güvenliği ve Risk Yönetimi, Nilgün Bozbuğa , Cengiz Yakıncı, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.517-525, 2020
2013
2013Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması
CENGİZ E.
Hastane Yönetimi, Sur,H. ve Palteki,T., Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.961-980, 2013
2008
2008Uluslararası Pazarlama Araştırmaları Bölümü
ŞEKERKAYA A. K., CENGİZ E.
Küresel Pazarlama Yönetimi, **, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.289-354, 2008
2007
2007Tüketicinin Korunması 4822 ile Değişik 4077 Sayılı Kanun ve Yargı Kararları
CENGİZ E.
Beta Basım A.Ş., İstanbul, 2007
2007
2007Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
CENGİZ E., Gegez E., Arslan M., Pirtini S., Tığlı M.
Beta Basım A.Ş., İstanbul, 2007
2004
2004Satışgücü Eğitiminde E-Öğrenme
CENGİZ E.
-Öğrenme: İnsan Kaynakları Eğitiminde Stratejik Dönüşüm, Yazıc, S., Editör, Alfa Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.225-241, 2004
2003
2003