Akademik Unvanlar
-
2009 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
-
2002 - 2009 Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
-
1995 - 2002 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Abd
Yönetimsel Görevler
-
2002 - 2004 Enstitü Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi İşletme İktisadi Enstitüsü
Verdiği Dersler
-
Doktora Stratejik Pazarlama
-
Yüksek Lisans Pazarlama Kanalları Yönetimi
-
Lisans Perakendecilik
-
Doktora Güncel Pazarlama Sorunları
-
Yüksek Lisans Reklam Yönetimi
-
Yüksek Lisans Reklam Yönetimi
-
Doktora Güncel Pazarlama Sorunları
-
Yüksek Lisans Pazarlamada Uluslararası Boyutlar
-
Lisans Marketing Communication
-
Lisans Pazarlama Stratejileri (C Grubu)
-
Lisans Pazarlama Stratejileri (D Grubu)
-
Lisans Perakendecilik
-
Lisans Marketing Communication
-
Yüksek Lisans Reklam Yönetimi
Yönetilen Tezler
-
Elektronik perakendecilikte tüketicilerin satış sonrası hizmet algılarının elektronik ağızdan ağıza iletişim davranışı ve yeniden satın alma niyeti ile olan ilişkisi üzerine bir pilot araştırma
S.Çelebi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Organik ürünlere yönelik tüketici ilgilenimi ile satın alma nedenleri arasındaki ilişkinin incelenmesi üzerine bir pilot araştırma
M.Güngör(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kültürel Tüketim Eğiliminde Tüketici Özelliklerinin Rolü: Ülkelere Göre Karşılaştırmalı Bir Araştırma
F.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Alışveriş merkezlerinde tüketici ziyaretini etkileyen unsurlar: Kosovalı tüketicilerle bir pilot araştırma
K.Hameli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Sürdürülebilir pazarlama ve tüketici davranışı: çevre ile dost ürün satınalma davranışında çevre bilinci, yaşam tarzı ve ilgilenim düzeyinin etkilerinin belirlenmesi üzerine pilot bir araştırma
P.Mataracı(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Müşteri deneyimlerinin ve etnosentrik eğilimlerinin marka değeri algılarına olan etkilerinin belirlenmesi üzerine bir pilot araştırma
S.Dağlı(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Tüketici algılama sürecinde marka kavram haritaları ve marka ederi ölçümü
T.Dirsehan(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Çağrı merkezleri hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti üzerine bir pilot araştırma
A.Ergi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlaç sektöründe iletişim kanallarına yönelik CRM uygulamalarının hekimlerin ilaç tercihlerindeki rolü üzerine pilot bir araştırma
O.Budak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Marka genişletme stratejisinde mevcut ürün ile ilgili satın alma davranışının yeni ürüne etkisi üzerine bir araştırma
E.Kurnaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Gıda grubu markalarda maskot kullanımının ilköğretim öncesi çocukların marka farkındalığına etkisi üzerine bir pilot araştırma
E.Sevim(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Birey marka kişilik boyutlarının belirlenmesi;insan kişilik ölçeğinin bir uygulaması
H.Polatay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Türkiye'de siyasi partilerin ve liderlerinin marka kişiliği ile seçmen oy tercihi arasındaki ilişki üzerine bir pilot araştırma
Y.Girişken(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Moda ürünlerinin pazarlanmasında sosyo-psikolojik faktörlerin tüketici tercihleri ile ilişkisi üzerine bir pilot araştırma
T.Ozansoy(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Profesyonel ve nihai müşterilerin markalı hazır mutfakları değerlendirmesinde köken ülke etkisi üzerine keşfedici bir araştırma
K.Kösali(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Yerli ve yabancı indirimli süpermarket zincirleri müşterilerinin bu marketleri değerlemeleri üzerine bir pilot araştırma
H.Hakan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Kadınların Ana Çocuk Sağlığı ve Aile Planlaması (AÇSAP) Merkezi'nin vermiş olduğu Aile Planlaması hizmetini değerlendirmeleri üzerine bir pilot araştırma
F.Şafak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Çocuklara yönelik gıda grubu televizyon reklamlarında animasyon tekniğinin kullanılmasının marka hatırlanması üzerine etkisi
D.Bulut(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Perakendecilikte ilşkisel pazarlama ve süpermarket sadakat kartları üzerine pilot bir araştırma
E.Erten(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Ulusal zincir mağazaların ve yerel süpermarketlerin müşteri profillerinin ve satınalma davranışlarının incelenmesi ve mukayesesi
M.Gökçil(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Bankacılık sektöründe ilişkiye dayalı pazarlama çerçevesinde özel bankacılık uygulaması, müşteri profili ve beklentileri üzerine bir pilot araştırma
A.Serkan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Birinci basamak sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyetinin değerlendirilmesine yönelik bir pilot araştırma
M.Murat(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İstanbul`da bulunan özel hastanelerde çalışan hekimlerin pazarlamayı algılayışı üzerine uygulamalı bir araştırma
F.Ünal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Tüketicilerin makarna marka tercihinde etkili olan faktörler üzerine bir pilot araştırma
M.Ali(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998