Articles
38
All (38)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (12)
Other Publications (23)
1. Examining Social Media Usage Strategies of NGO’s in the Context of TEMA, TEGV and LÖSEV
Bartın Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.32, pp.108-121, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
2. Individual Factors Impacting Tourist Satisfaction and Revisit Intention in Slow Tourism Cities: An Extended Model
International Journal of Tourism Cities
, vol.11, no.1, pp.63-82, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
3. Pazarlamada Kadın Girişimciler Odaklı Akademik Çalışmaların Betimsel Analiz Yöntemiyle İncelenmesi
Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi
, vol.7, no.2, pp.456-484, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
4. Fiyat Promosyonlarının Davranışsal Ekonomi Teorileri Çerçevesinde İncelenmesine İlişkin Bir Bibliyometrik Analizi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, vol.18, no.60, pp.452-491, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
5. The Role of Store Environment Cues on Store Personality and Store Image
Market-Tržıšte Journal
, vol.35, pp.23-40, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
6. Tüketicilerin Bilgi Arama ve Satın Alma Davranışlarında Farklı Kanal Tercihlerinin İncelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.14, no.1, pp.89-112, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
8. Tüketicilerin Moda Ürünleri Satan Mobil Alışveriş Uygulamalarına İlişkin Teknoloji Kabulleri İle Tekrar Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, vol.16, no.55, pp.286-310, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
9. Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.20, no.4, pp.1-22, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
11. Tüketicilerin Spor Ürünlerine İlişkin Çevrimiçi Tüketim Motivasyonlarının ve Elektronik Hizmet Kalitesi Algılarının Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Bartın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.11, no.22, pp.412-430, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
12. Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yıldız Social Science Review
, vol.6, no.1, pp.59-75, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
13. Impact of Brand Trust on Brand Loyalty: Mediating Role of Brand Affect
Journal of Academic Research in Economics
, vol.12, no.2, pp.247-259, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
14. Analyzing Green Purchasing Behavior of Turkish and Persian Consumers
Turkish Journal of Marketing
, vol.5, no.1, pp.37-58, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
15. Çevre Dostu Ürün Satınalma Niyetinde Algılanan Kalite, Algılanan Risk ve Güvenin Rolü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.21, no.4, pp.1147-1171, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
16. Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, no.31, pp.169-190, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
17. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Arama ve Sağlama Güdülerinin Türk ve Yabancı Öğrenci Gruplarına Göre Farklılıkların İncelenmesi
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.7, no.6, pp.175-185, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
18. Genel Kişilik Özellikleri, Materyalizm ve Statü Tüketiminin Kompulsif Satın Alma Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.37, pp.333-345, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
19. Türk ve İran'lı Tüketicilerin Yeşil Satın Alma Davranış Öncüllerinin Belirlenmesi
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.10, pp.25-45, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
20. Attractiveness, Purchase Intention, and Willingness to Pay More for Global Brands:Evidence from Turkish Market
Journal of Promotion Management
, vol.24, no.6, pp.737-754, 2018 (Scopus)
21. Mobil Uygulamalarda Oyunlaştırma Kabulünün Tüketicilerin Tutumuna ve Kullanım Niyetlerine Olan Etkisinin Belirlenmesi
Istanbul Business Research
, vol.46, no.1, pp.64-87, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
23. Cinsiyet ve Alışveriş Davranışının Fiyat Algılamaları ile İlişkisinin Saptanması: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar
, vol.54, no.629, pp.87-101, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
24. Mağaza Atmosferi Algıları İtibariyle Oluşan Tüketici Gruplarının Anlık Satın Alma Davranışlarındaki Farklılıkların Belirlenmesi
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.3, pp.97-110, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
25. Mobil Müşteri İlişkileri Yönetimine İlişkin 2005-2016 Yılları Arasında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi İle İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.2, pp.1-11, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
27. Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, vol.8, no.16, pp.139-152, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
28. Ülke İmajı: Japonya ve Çin’in Ülke İmajları Açısından Karşılaştırılması
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
, vol.40, pp.267-277, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
30. Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, no.36, pp.89-111, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
34. The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry
International Journal of Management Cases
, vol.10, pp.551-560, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
35. Determining Differences between Store Perceptions of Loyal and Non-Loyal Customers of a Major Supermarket Retailer in Turkey
International Journal of Management Cases
, vol.10, pp.191-200, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
36. The Assessment of Greece’s Image as a Tourism Destination
MIBES Transaction Journal
, vol.2, no.1, pp.14-27, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
37. The Impact of Perceived Innovation Characteristics on the Technology Adoption
The International Journal of Technology Knowledge and Society
, vol.4, pp.117-127, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
20
1. TEMA, TEGV ve LÖSEV Bağlamında STK’ların Sosyal Medya Kullanma Stratejilerinin İncelenmesi
Örgütlerin Yönetimi Uluslararası Kongresi, İstanbul, Turkey, 1 - 03 November 2024, pp.1-10, (Full Text)
Books
7
1. Bilinçli Tüketim - X, Y ve Z Kuşaklarının Bilinçli Tüketim Davranışlarının Karşılaştırılması
Çağlayan Kitabevi, İstanbul, 2021
3. AUZEF-Pazarlama Stratejileri
Üniversite Yayınları, İstanbul, 2016
4. AUZEF-Uluslararası Pazarlama
Üniversite Yayınları, İstanbul, 2016
Episodes in the Encyclopedia
1
Metrics
