Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Yönetimsel Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
2011 - 2011
2011 - 2011Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
1999 - 2004
1999 - 2004İ.Ü. Mezuniyet Şöleni Genel Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Rektör Yardımcılığı
1999 - 2001
1999 - 2001Avcılar Yurtlar Müdür V.
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Avcılar Yurtlar Müdürlüğü
1999 - 2001
1999 - 2001Avcılar Kampüs Koordinatörü
İstanbul Üniversitesi, Rektörlük, Avcılar Kampüs Koordinatörlüğü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorMİSAFİR ÖĞRETİM ÜYESİ
GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ, MİSAFİR ÖĞRETİM ÜYESİ
2006 - 2007
2006 - 2007MİSAFİR ÖĞRETİM ÜYESİ
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ, MİSAFİR ÖĞRETİM ÜYESİ
Verdiği Dersler
Doktora
SEKTÖREL PAZARLAMA
PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
SEKTÖREL PAZARLAMA
PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
İŞLETME ARAŞTIRMALARI
SEKTÖREL PAZARLAMA
PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
PAZARLAMADA YÖNETİMSEL KARARLAR
İŞLETME ARAŞTIRMALARI
Yüksek Lisans
PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA
PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA TEZ ÖNERİLERİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ - MS
GSÜ - PAZARLAMA İLKELERİi
PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
GSÜ - MBA - PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ - M.Sc.
PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA
PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA B
PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA B
PAZARLAMA İLETİŞİMİ M.Sc.
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ - MBA C
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
H.Mehmet(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Türkiye'de Telekomünikasyon Sektöründe Dijital Kanal Deneyimi, Firmaya Duyulan Güven ve Müşteri Bağlılığı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
A.Öztemür(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumları İle Etkileşiminin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkisi: Z Jenerasyonuna Yönelik Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
N.Temiz(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Deneyimsel Pazarlamada Marka İmajı İle Tüketici İmajı Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisinin İncelenmesi ve Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
R.Karataş(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Organik Gıda Ambalajlarının Nihai Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisinin İncelenmesi: Organik Yumurta Ambalajı Üzerine Pilot Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
M.Eniş(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ambalajlamanın, Marka Tercihine Ve Plansız Satın Alma Davranışına Etkisi: Sakız Ürün Grubunda Bir Pilot Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
Ö.Çelebi(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal Medyada Etkili İletişim Stratejileri: Influencerların Tüketici Satın Alma Eğilimleri Üzerine Etkisinin İncelenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
E.Ülker(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Marka İmajı İle Ülke İmajının Kalite Algısına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
B.Çetin(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Viral Pazarlamanın Tüketicilerin Seyahat Rotası Tercihlerine Etkileri
ŞEKERKAYA A. K.
P.Ekmekçi(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kanaat Önderinin (Influencer) Kadın Tüketicilerin Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Kozmetik Sektöründe Bir Uygulama
ŞEKERKAYA A. K.
A.Öveycenik(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Tüketicilerin Zaman Ve Ürün Miktarı Kısıtlılığı Koşullarındaki Tepkisel Satın Alma Davranışlarının Psikolojik Reaksiyon Kuramı Bağlamında İncelenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
F.İrem(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Marka Farkındalığı Oluşturmada Maskot Kullanımı (7-11 yaş grubu çocuk tüketicilerde gıda sektöründe bir pilot çalışma)
ŞEKERKAYA A. K.
P.Balım(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Youtuber’ların Tüketicilerin Marka Tercihi Ve Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi Ve Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
M.Kurtoğlu(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Kadın Tüketicilerin Perakendeci Markalı Ürünleri Satın Alma Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörlere Ait Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
H.Öztürk(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Türkiye’de Organik Gıda Satın Alma Tercihinde Kadının Etkisi
ŞEKERKAYA A. K.
G.Sarı(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Kadın Tüketicilerin Hedonik ve Kompulsif Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi Ve Giyim Ürünleri Üzerinde Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
T.Kurşun(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Sosyal medyanın marka tercihi, marka değeri, marka iletişimi üzerine etkisi: Youtuberlar hakkında bir pilot çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
C.Özlem(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ev Tekstili Ürünlerinde Kadın Tüketicilerin Satınalma Sürecini Etkileyen Faktörlerin Marka Bağlılığı Oluşturmasına Etkisi
ŞEKERKAYA A. K.
C.İlkay(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Kaynak ve Bilgi Kredibilitesi Açısından Tüketici Bilgi Edinme Sürecinin Modellenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
E.Özkan(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Marka Kişiliğinin ve Marka Sadakatinin Oluşumunda Deneyimsel Pazarlamanın Rolü
ŞEKERKAYA A. K.
G.Erdoğan(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
ŞEKERKAYA A. K.
G.Sarıdere(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Turizm Rezervasyonlarında Geleneksel ve E-Turizm Tüketicisinin Satın Alma Eğilimine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
B.Aksu(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
KADIN TÜKETİCİLERİN İNTERNETTE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SATINALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE VİRAL PAZARLAMANIN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE FIRSAT SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
B.Timur(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
KADIN TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİK HEDONİK GÜDÜLÜ PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ VE ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
D.Gezerer(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve MÜŞTERİ SADAKATİ AÇISINDAN İNCELENMESİ ve KADINLARIN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE PİLOT BİR ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
S.Martinoğlu(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Yeşil Pazarlamaya Yönelik Tüketici Bilinci Ve Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı Üzerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi ve Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
S.Güney(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
ÜLKE MENŞEİNİN TÜKETİCİ MARKA ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ VE AKILLI TELEFON MARKALARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
H.Giray(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
EĞİTİME DESTEK AMAÇLI YAPILAN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİ ALGISI VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.Akyüz(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
İLİŞKİSEL PAZARLAMA ANLAYIŞINDA MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI VE PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE SADAKAT KARTLARININ ROLÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
E.Cansu(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Mobbing Unsurunun İçsel Pazarlama Üzerindeki Etkisinin Ölçülmesine Yönelik Araştırma ve Bir Pilot Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
A.Kum(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Siyasal Pazarlama Yaklaşımı ile Seçim Öncesi ve Sonrası Seçmen Davranışının İncelenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
İ.AKYÜZ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Tüketicilerin İnternet ve Şube Bankacılığı Risk Algısı ve Banka Marka Değeri Algısı Açısından Kümelenmesi: Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
E.ÇELİK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
E Tüketicilerin Elektronik Kitap Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörler ve Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
A.ÖZÇİL(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Tüketicilerin Taklit Marka Satın Alma Niyetlerinde Kişisel Etkenlerin ve Marka Faktörlerinin Rolü
ŞEKERKAYA A. K.
N.ENGİZEK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
SHOPPING ONIAMONIA (ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI) ve E-TİCARETİN KADINLARIN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
ŞEKERKAYA A. K.
F.BAYKAN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
GELENEKSEL VE İNTERNET ÜZERİNDEN GELİŞTİRİLEN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN, SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
J.DEĞİŞ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
HEDONİK DAVRANIŞIN PLANSIZ SATINALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN KADINLAR ÜZERİNDE İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
H.SÖNMEZLER(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA TÜKETİCİ BİLİNCİNİN ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ş.KOÇAK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
PERAKENDECİLİKTE MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.MENEKŞE(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
ORGANİK ÜRÜN AMBALAJININ ORGANİK ÜRÜN ALGISINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.ÇAK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
ENERJİ İÇECEĞİ SEKTÖRÜNDE ETKİNLİK PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
T.DURSUN(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Reklamda Etik Dışı Unsurun Kullanımı ve Türk Tüketicisinin Etik Olmayan Reklamlara Yaklaşımı: İletişim Etkinliğinin Cinsellik Öğesi Açısından Tüketicide Oluşturduğu Tepkinin Araştırılması
ŞEKERKAYA A. K.
E.TUĞBA(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
SANAL MAĞAZACILIKTA TÜKETİCİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE ONLİNE TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ö.ŞENKAL(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
TÜKETİCİLERİN ULUSAL BAZDA ELEKTRONİK ÜRÜNLER PAZARLAMASI YAPAN ONLİNE MAĞAZALARA YÖNELİK BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
A.ŞARMEN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
ÇİN MALLARINA YÖNELİK İMAJIN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
S.ETYEMEZ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
MAĞAZA İÇİ REKLAM UYGULAMALARININ TÜKETİCİ SATIN ALMASI ÜZERİNE ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
H.MELİH(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
MAĞAZAYA İLİŞKİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
E.KAYA(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
GSM MARKALARININ REKLAMLARINDA TANINMIŞ KOMEDYENLERİ KULLANMALARININ MARKA İMAJINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
K.BAYAR(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
GIDA SEKTÖRÜNDE YEŞİL AMBALAJIN TÜKETİCİ AMBALAJ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
G.ÜSTÜNDAĞ(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
SİGORTA PAZARLAMASINDA FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN GENEL ÖZELLİKLERİ VE FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN BİLİNİRLİLİĞİ KONUSUNDA BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
S.BEKOĞLU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
SANAL MAĞAZACILIĞIN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
B.KORKMAZ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
ALGILANAN MARKA İMAJININ TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ; TÜRKİYE’DEKİ MARKALI CAFE ZİNCİRLERİ ÜZERİNE KEŞFEDİCİ BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Y.ŞAHİN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
TÜKETİCİLERİN ETİK YARGILARI İLE SOSYALLEŞME DERECELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
S.YANIK(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
SANAL MAĞAZACILIKTA MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN İNTERNETTE ALIŞVERİŞ EĞİLİMİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
E.BULGUN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI: ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR
ŞEKERKAYA A. K.
A.BAYRAK(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
MÜŞTERİ SADAKATİ VE SADAKAT KARTLARININ İNCELENMESİ: AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE OPET VE PETROL OFİSİ SADAKAT KART UYGULAMALARININ KIYASLANMASI
ŞEKERKAYA A. K.
T.AYVALI(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
TÜKETİCİLERİN ORGANİK TARIM ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
Z.TÜLÜCE(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
YAPI KİMYASALLARI SEKTÖRÜNDE YAPILAN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) ÇALIŞMALARI VE SEKTÖRDE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
F.TUNCEL(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
SOSYAL AĞLARDA, VİRAL PAZARLAMA İLE YAPILAN REKLAMLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
A.BÜYÜKEZER(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
TÜRKİYE’DE KOBİ BANKACILIĞI VE PAZARLAMA UYGULAMALARI “ DENİZBANK VE GARANTİ BANKASI KARŞILAŞTIRMALI KOBİ BANKACILIĞI ÖRNEKLERİ “
ŞEKERKAYA A. K.
K.RAVCI(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
PAZARLAMA DLETDSDMDNDE GERDLLA PAZARLAMA ANLAYISI VE ÇAY SEKTÖRÜNDE GERDLLA PAZARLAMA UYGULAMALARI
ŞEKERKAYA A. K.
D.SOFU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
WEB 2.0’IN GELİŞİMİ İLE BİRLİKTE SOSYAL MEDYA ORTAMLARININ FİRMALARIN PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE KULLANIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
B.TOPÇU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
SİGORTA SEKTÖRÜNDE SON YILLARDA YAYINLANAN MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
B.ALTINBAŞ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
ULUSLARARASI PAZARLAMADA HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK SORUNLAR
ŞEKERKAYA A. K.
P.KOLDAŞ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
BAYAN TÜKETİCİLERİN EKONOMİK KRİZ KOŞULLARINDA PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ VE HALKALI BÖLGESİNDE PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
V.SÖNMEZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
PERAKENDE PAZARLAMA YÖNETİMİ ÇERÇEVESİNDE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ’NDE MAĞAZA VE MARKA YERLEŞİMLERİ
ŞEKERKAYA A. K.
M.DURDAĞ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
PERAKENDECİ MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve TÜRKİYE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
ŞEKERKAYA A. K.
Y.KURTÇU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İŞLETMELERİN MARKA KAVRAMINA BAKIŞ AÇISI, MARKA YÖNETİM SÜRECİ ve DİJİTAL PLATFORM SEKTÖRÜNDEN D-SMART UYGULAMASI
ŞEKERKAYA A. K.
Ş.URAL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
BAYAN HAZIR GİYİMİNDE MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
Z.CANSAP(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
MÜŞTERİ SADAKAT KARTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİLERİ VE CARD BY D&R UYGULAMASI
ŞEKERKAYA A. K.
D.BALLICADAĞ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
HİZMET SEKTÖRÜNDE MARKA KONUMLANDIRMADA HEDEF PAZAR SEÇİMİNİN ROLÜ
ŞEKERKAYA A. K.
T.TUĞRAL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
FARKLI DEMOGRAFİK VE SOSYO EKONOMİK ÖZELLİKLERE SAHİP TÜKETİCİLERİN İNTERNET BANKACILIĞINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ VE PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ö.SERAP(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE ÇALIŞAN TIBBI SATIŞ TEMSİLCİLERİNDE İSTENEN ÖZELLİKLERE YÖNELİK İSTANBUL AVRUPA YAKASINDAKİ ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
D.CAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
KİŞİSEL SATIŞ, İLAÇ SEKTÖRÜNDE KİŞİSEL SATIŞ VE İSTANBUL PERİFER HEKİMLERİNİN HİZMET BEKLENTİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
V.DOĞAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Marka imajına yönelik algılarına göre hedef tüketicilerin gruplanması ve hijyenik ped sektörüne yönelik bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
M.CABAR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Tüketicilerin ekonomik kriz koşullarındaki tutumlarına göre kümelenmesi ve perakende sektöründe bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
E.EBRU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Havayolları iç hatlar yolcu taşımacılığında algılanan hizmet kalitesi ile marka bağlılığı ilişkisinin incelenmesi ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
N.SAYIL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Tüketicilerin elektronik zincir mağazalara yönelik beklentilerine etki eden faktörler ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
G.CELEP(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
E-PAZARLAMA’ DA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR FİRMA ÖRNEĞİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.AKSOY(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
ÇEVRE BİLİNCİ BAKIŞ AÇISIYLA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK VE PSİKOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
F.ZEHRA(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
ÖZEL HASTANELERİN REKABET KOŞULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ TUTUNDURMA FAALİYETLERİ: ACIBADEM VE DÜNYAGÖZ HASTANELERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
ŞEKERKAYA A. K.
G.EKTER(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
A(H1N1) VİRÜSÜ PANDEMİK SALGINI SIRASINDA TÜKETİCİLERİN HİJYENE YÖNELİK ANTİBAKTERİYEL JEL KULLANIMI ÜZERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
K.İSLAMOĞLU(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Tüketicilerin ürün satın alma eğilimlerinde ülke kökeni imajı etkisi; Azerbaycan otomobil piyasasında pilot uygulama
ŞEKERKAYA A. K.
R.MEMMEDOV(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Zincir gıda perakende marketlerine yönelik farklı şikayet davranışları gösteren tüketicilerin gruplandırılarak, gruplar ile sosyo ? ekonomik ve demografik özellikler arasındaki ilişkilerin incelenmesi ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
I.ACAR(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Otomobil kullanıcılarının akaryakıt istasyonu tercihleri üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve istanbul ilinde bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
İ.AKYÜZ(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
TİCARİ PAZARLAMADA KİŞİSEL SATIŞ TEKNİKLERİ VE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ş.SUNGUR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İNTERNETTEKİ BANNER REKLAMLARININ DİĞER MECRALARLA KARILAŞTIRILMASI VE BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
C.UÇGUN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Marka yönetiminde hedef tüketicilerin maskot kullanılan markalı ürünlere yönelik algısı üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve temizlik ürünleri sektöründe bir uygulama
ŞEKERKAYA A. K.
K.TANSEL(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Azerbaycan'daki tüketicilerin süpermarketlere yönelik genel satın alma eğilimlerinin ve beklentilerinin belirlenmesi bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
F.MELİKOV(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Zeytinyağı kullanan ve kullanmayan bayan tüketicilerin zeytinyağına yönelik tutumları ile demografik ve sosyo-ekonomik faktörlerine göre karşılaştırılması ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
E.BEKDEŞER(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Hane halkının el temizliğine yönelik sabun marka eğilimlerinin belirlenmesi ve Şişli ilçesinde bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
G.GENÇAL(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Finansal Hizmet Pazarlamasında Paranın Psikolojisine Tüketici Davranışı Odaklı Bir Bakış
Gursen A. E., SEKERKAYA A.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.14, sa.4, ss.1487-1499, 2025 (TRDizin)
2025
20252. E-servicescape and customer equity based customer loyalty model for digital services
ÖZKAN F. N., ŞEKERKAYA A. K.
ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS
, cilt.69, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2024
20243. AN EXAMINATION OF THE FACTORS SHAPING CONSUMERS' BANKING SERVICE PREFERENCES IN DIGITALIZATION PROCESS
Gürşen A. E., Şekerkaya A. K.
BEYKENT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.17, sa.1, ss.46-61, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma
Özkan E., Şekerkaya A. K.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.285-327, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Consumer Complaint Behavior and Recovery Satisfaction: An Application of the Theory of Planned Behavior
Şekerkaya A. K., Harcar T., Gürşen A. E., Akpınar M.
JOURNAL OF EUROMARKETING , cilt.30, sa.1-2, ss.4-27, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Consumer reactions to technological attributes in product design: A technology acceptance model perspective
Şekerkaya A., Özkan F. N., Köse G. G., Akarsu D.
Bogazici Journal
, cilt.34, sa.2, ss.151-176, 2020 (Scopus)
2020
20207. Zaman ve Ürün Miktarı Kısıtlılığı Koşullarındaki Tepkisel Satın Alma Davranışlarının Psikolojik Reaksiyon Kuramı Bağlamında İncelenmesi
Konyalıoğlu İ., Şekerkaya A. K.
İşletme Araştırmaları Dergisi - Journal of Business Research-Turk , cilt.12, sa.4, ss.3518, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20198. MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
ŞEKERKAYA A. K., ERDOĞAN G.
Öneri Dergisi , cilt.14, sa.52, ss.372-400, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Perakende Sektöründe Tüketicinin Satın Alma Noktasına Duyduğu Güven ve Tatmin İle Birlikte Algılanan Hizmet Kalitesi ve Değerin Sadakat Üzerine Etkisi: İndirimli Süpermarket Zincirleri Üzerine Bir Uygulama
Kayış B., Ayar Öztürk S., ŞEKERKAYA A. K.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.21, sa.3, ss.1209-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201610. X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ENGİZEK N., ŞEKERKAYA A. K.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.36, ss.242-271, 2016 (Scopus)
2016
201611. Generation Y Females and Males in an Emerging Market and their Shopping Motivation
ENGİZEK N., ŞEKERKAYA A. K.
International Journal of Management Cases , cilt.18, sa.3, ss.4-23, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201512. BANKACILIKTA MARKA DEĞERİ VE RİSK ALGISI: BİREYSEL BANKACILIK MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ
ŞEKERKAYA A. K., Çelik E.
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.1-15, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201513. IS THE PRICE ONLY MOTIVATION SOURCE TO PURCHASE COUNTERFEIT LUXURY PRODUCTS?
Engizek N., Şekerkaya A. K.
Journal of Academic Research in Economics , cilt.7, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201414. Lüks markalar ve taklitleri arasındaki ilişkinin teoriler açısından değerlendirilmesi
Engizek N., Şekerkaya A. K.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.301-316, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
201015. Tüketici Açısından İş Ahlakına Bir Bakış ve Perakende Sektöründe Ampirik Bir Araştırma
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , sa.43, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201016. Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Değerleme ve E Hizmetlerde Ampirik Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
FİNANS POLİTİK VE EKONOMİK YORUMLAR DERGİSİ , cilt.47, sa.547, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201017. Kadın Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K., CENGİZ E.
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.34, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201018. İnternet Kullanıcılarının İnternetten Alış-Verişe Yönelik Satın Alma Karar Süreçlerinin İncelenmesi Ve Kullanım Yoğunlukları Açısından Sınıflandırılması Üzerine Bir Araştırma
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
Öneri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.33, sa.9, ss.33-49, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201019. Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K.
Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.24, sa.2, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201020. Hedef Pazar Bölümlendirmesine Yönelik Bir Uygulama: 16-29 Yaş Grubu Genç Kesimim Saç Jölesi Ambalajına Yönelik Eğilimlerine Göre Gruplandırılması
ŞEKERKAYA A. K., ÇIRAK N.
Ege Akademik Bakış Dergisi , sa.10, 2010 (Hakemli Dergi)
2004
200421. Hizmet Kalitesi Ölçümüne Yönelik Bir Yaklaşım: Otomobil Servis İstasyonlarında Müşterilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Ölçek Önerisi
ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.2, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200322. Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması
ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.2, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200323. Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , cilt.14, sa.45, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200324. Tüketicilerin Haber Portallarından Beklentilerini Belirlemeye Yönelik Bir Arastırma
YÜKSEL C. A., ŞEKERKAYA A. K.
İstanbul Üniversitesi Isletme Fakültesi Isletme Iktisadı Enstitüsü Dergisi , sa.44, ss.23-42, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200325. Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi
YÜKSEL C. A., ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.44, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200226. Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi
ŞEKERKAYA A. K., YÜKSEL C. A.
I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , cilt.31, sa.2, ss.7-29, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200227. Tüketicilerin İnternete Karşı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde İncelenmesi
ŞEKERKAYA A. K., YÜKSEL C. A.
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.31, sa.2, 2002 (Hakemli Dergi)
1997
199728. Şubat 1995 Tarihli Tüketicinin Korunması Yasası Öncesi, Tüketicinin Korunması ve Türkiye-Avrupa Topluluğu Karşılaştırması
ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.1, 1997 (Hakemli Dergi)
1997
199729. Bankacılık Sektöründe Çağdaş Pazarlama
KURTULUŞ K., ŞEKERKAYA A. K.
İ.Ü.İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , cilt.8, sa.26, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2014
20141. Web Site Features and Consumers’ Attitudes: An Application in Technology E-Tailers
ÖZEN H., ŞEKERKAYA A. K.
IMDA - The 23rd World Business Congress of the International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2010
20102. Lateral Marketing in Retailing and a Study From Turkish Gas Station Consumers
Cengiz E., Şekerkaya A. K., Yolaç G., Akyüz İ., Erdal M.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, North Dakota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, ss.88-97, (Tam Metin Bildiri)
2010
20103. Lateral Marketing in Retailing and a Study on Turkish Gas Station Consumers
CENGİZ E., ŞEKERKAYA A. K., ERDAL M., AKYÜZ İ., YOLAÇ G.
Seventeenth Annual South Dakota International Business Conference, September 30 - October 2, Rapid City, South Dakota, 2010., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
20104. Brand Personality: A Study of Turkish Mobile Phone Market
Harcar T., ŞEKERKAYA A. K.
Business Research Yearbook at the 2010 International Academy of Business Disciplines (IABD) 22nd Annual Conference, Las Vegas, Nevada., Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2004
20045. Online Banking: A Field Study of Consumer Attitudes in Turkey
Harcar T., ŞEKERKAYA A. K.
The Thirteenth Annual World Business Congress of the IMDA, Maastricht, The Netherlands,, Hollanda, 1 - 04 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
1995
19956. Hizmetlerde Kalite Nasıl Ölçülmeli ? Kalite Ölçümünde Genel Bir Değerlendirme.
ŞEKERKAYA A. K.
I. Ulusal Pazarlama Sempozyumu - Pazarlama ve Kalite, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Ekim 1995, (Tam Metin Bildiri)
1992
19927. GLOBALIZATION OF CREDIT CARD USAGE:A CASE FOR THE DEVELOPING ECONOMY
Barker T., ŞEKERKAYA A. K.
Proceedings of the Academy Marketingi Science 1992 (AMS) Annual Conference, San Diego California, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 1992, ss.110-114
Kitaplar
2020
20201. CONTEMPORARY ISSUES IN STRATEGIC MARKETING
Şekerkaya A. K. (Editör)
Istanbul University Press, İstanbul, 2020
2008
20083. Uluslararası Pazarlama Araştırmaları Bölümü
ŞEKERKAYA A. K., CENGİZ E.
Küresel Pazarlama Yönetimi, **, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.289-354, 2008
1997
19974. Bankacılık Hizmetlerinde Algılanan Toplam Kalite Ölçümü.
ŞEKERKAYA A. K.
Sermaye Piyasası Kurumu (Spk), İstanbul, 1997
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2019
Mart 2019Business and Economics Research Journal - Berjournal
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Business and Economics Research Journal - Berjournal
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2015
Haziran 2015ÖNERİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015İŞLETME VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - BERJ JURNAL
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2014
Mayıs 201419. PAZARLAMA KOGRESİ
Diğer Dergiler
Mayıs 2014
Mayıs 201419. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ
Diğer Dergiler
Nisan 2014
Nisan 2014Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2014
Nisan 2014MESLEK YÜKSEK OKULLARI SOSYAL VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ
Diğer Dergiler
Aralık 2012
Aralık 2012MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ ÖNERİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2012
Mart 2012Journal of Business School - Istanbul University School of Business
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2011
Kasım 2011JOURNAL OF BUSINESS SCHOOL ISTANBUL UNIVERSITY
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2011
Kasım 2011HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2011
Nisan 2011FİNANS POLİTİK EKONOMİK YORUMLAR DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2010
Aralık 2010JOURNAL OF BUSINESS SCHOOL ISTANBUL UNIVERSITY
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2010
Kasım 2010İŞLETME VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - BERJ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2010
Mayıs 2010İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2010
Mayıs 20109. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2009
Aralık 2009PAZARLAMA ARAŞTIRMASI DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2009
Ocak 2009EGE AKADEMİK BAKIŞ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2007
Mayıs 2007MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ ÖNERİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2007
Ocak 2007JOURNAL OF BUSINESS SCHOOL ISTANBUL UNIVERSITY
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2006
Mart 2006AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İKTİSARİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2004
Temmuz 2004Thirteenth Annual World Business Congress GLOBAL BUSINESS: COPING WITH UNCERTAINTY
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap
Bilimsel Danışmanlıklar
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDiğer
İstanbul Üniversitesi
Türkiye
Ödüller
Temmuz 1996
Temmuz 1996İSBAT - DOKTORA BİRİNCİLİĞİ
İ.Ü.İŞLETME FAKÜLTESİ GENELEKSEL İSBAT ÖDÜLÜ - DOKTORA
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 7
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Haziran-2018
Haziran 2018Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2018
Haziran 2018Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Nisan-2018
Nisan 2018Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Aralık-2017
Aralık 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Ekim-2017
Ekim 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Ekim-2017
Ekim 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Ekim-2017
Ekim 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Ağustos-2017
Ağustos 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Temmuz-2017
Temmuz 2017Akademik Personel Sınavı
- İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Temmuz-2017
Temmuz 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Mayıs-2017
Mayıs 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Mayıs-2017
Mayıs 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Nisan-2017
Nisan 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Nisan-2017
Nisan 2017Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2016
Haziran 2016Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2016
Haziran 2016Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2016
Haziran 2016Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Haziran-2016
Haziran 2016Doçentlik Sınavı
- Üniversiteler Arası Kurul
Ocak-2016
Ocak 2016Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Haziran-2015
Haziran 2015Doçentlik Sınavı
Ekim 2014 Dönemi Eser Aşaması - Üniversitelerarası Kurul
Haziran-2015
Haziran 2015Doçentlik Sınavı
Ekim 2014 Dönemi - Eser Aşaması - Üniversitelerarası Kurul
Haziran-2015
Haziran 2015Doçentlik Sınavı
Ekim 2014 Dönemi - Eser Aşaması - Üniversitelerarası Kurul
Haziran-2015
Haziran 2015Doçentlik Sınavı
- İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Haziran-2014
Haziran 2014Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
Aralık-2012
Aralık 2012Doçentlik Sınavı
SELDA BAŞARAN ALAGÖZ - ÜAK
Eylül-2012
Eylül 2012Doçentlik Sınavı
SELDA BAŞARAN ALAGÖZ - ÜAK
Temmuz-2012
Temmuz 2012Doçentlik Sınavı
ULUN AKTURAN - ÜAK
Temmuz-2012
Temmuz 2012Doçentlik Sınavı
EMİNE PERSENTİLİ BATISLAM - ÜAK
Nisan-2012
Nisan 2012Doçentlik Sınavı
- ÜAK
Mart-2012
Mart 2012Doçentlik Sınavı
SUZAN ÇOBAN - ÜAK
Ağustos-2009
Ağustos 2009