Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (9)
Scopus (11)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Aday Din Görevlisi Eğitiminde Yapıcı Geri Bildirim ve Ölçme-Değerlendirmenin Rehberlik Amaçlı Kullanımı

IV. Din Eğitimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2025, ss.22, (Özet Bildiri)

2. Türkiye’deki Din Eğitimi ve Pedagoji Programlarının Dünyadaki Benzer Programlarla Kıyası

100. Yılında türkiye'de İlahiyat Fakülteleri, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, cilt.1, ss.32-33, (Özet Bildiri)

3. Çocukların Ahlaki Gelişiminde Ailenin Rolü

Uluslararası Çocuk Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2022, ss.26-27

4. Din Öğretiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerinin Etkili Kullanımı

3. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.120-121, (Özet Bildiri)

5. Ortak Bir Tasavvurun İmkânı ve İnşası Üzerine: Din Eğitiminde Felsefenin Yeri ve Önemi

Uluslararası Felsefe ve İslami İlimler Sempozyumu , Bingöl, Türkiye, 25 - 26 Mart 2022, ss.13, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Investigating Teacher Candidates’ Levels of Teacher Readiness and Usage of 21st Century Skills

7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All ICLEL 2021, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, ss.71, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. The Impact of Social Responsibility Projects on Gaining National and Spiritual Values

7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All ICLEL 2021, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, ss.76, (Özet Bildiri)

8. Öğrencilerin Sosyal Medya Tutumları İle Sosyal Medyanın Değerlere Etkisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.92-94, (Özet Bildiri)

9. İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Sorun ve Beklentileri Üzerine Nitel Bir Araştırma (İstanbul İli Örneği)

Educational Researches and Publications Associations (ERPA-2020), Sakarya, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2020, ss.14

10. Evaluation of class passing conditions of the failed students from the viewpoints of education ministry officials, school administrators, teachers and parents

3rd World Conference on Science and Mathematics Education (SCI-MATH-2017), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, ss.46-55

11. The impact of smart board usage on class management

3rd World Conference on Science and Mathematics Education (SCI-MATH-2017), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, ss.82-89, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Yaygın Din Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Yaygın Din Eğitimi -Öğretici El Kitabı-, AKYÜREK SÜLEYMAN, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.533-592, 2025

2. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Okullarda Din Eğitimi

Güney Avrupa'da Okullarda Din Eğitimi, Zengin, Mahmut; Hendek, Abdurrahman, Editör, Ensar Neşriyat, İstanbul, ss.63-102, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Eğitimde Geleneksel Değerlendirme Yöntemleri

Eğitimde Değerlendirme, Mehmet Kemal Aydın,Metin Kuş, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.101-128, 2023

4. Eğitimde Alternatif Değerlendirme Yöntemleri

Eğitimde Değerlendirme, Mehmet Kemal Aydın,Metin Kuş, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.129-160, 2023

5. Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim

Yükseköğretimin Yönetimi, Semra Güngör Kıranlı,Deniz Görgülü,Rıdvan Küçükali, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.185-208, 2023

6. The Effect Failing to Perform Extracurricular Activities Has Had on School Culture and Values Education During the COVID-19 Pandemic

Digital Transformation of Education in the COVID-19 Process and its Psychological Effects on Children, Emrah Soykan,Ayhan Çakıcı,Mert Baştaş, Editör, Frontiers Media, Zürich, ss.98-103, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Din Öğretiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme

Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Konya, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Ortak Bir Tasavvurun İmkânı ve İnşası Üzerine: Din Eğitiminde Felsefenin Yeri ve Önemi

Felsefe ve İslami İlimler, Süleyman Taşkın, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.91-116, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Dua ve Sure Öğretimi

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (İlkokul 4. Sınıf), Rıdvan Demir, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.251-282, 2022

10. Hadis Öğretiminde Eleştirel Düşünme

Türkiye'de Hadis Eğitimi, Recep Emin Gül,Ahmet Ali Çanakçı, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.83-133, 2022
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

362

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

72

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

160

Toplam Atıf Sayısı

362

Proje

6

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları