Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme

2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 21 - 23 Mart 2022, ss.4-5

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA BİR ARAŞTIRMA YÖNTEMİ OLARAK LİTERATÜR TARAMASI

2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 21 - 23 Mart 2022, ss.2-3

Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri

International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22), Ankara, Türkiye, 21 - 22 Şubat 2022, ss.265-273

The Effects of CRM Practices on Financial Performance from an Innovative Perspective

7. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Customer-Brand Engagement and Purchase Intention in Social Media: The Mediating Effect of Information Motivation

The 13th International Strategic Management Conference, Montenegro, Sırbistan Ve Karadağ, 6 Temmuz - 08 Haziran 2017, cilt.23, ss.34-60

Perceived Relationship Investment and Relationship Quality; The Mediating Role of Commitment Velocity

12.International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.235, ss.288-295

Creating Commitment, Trust and Satisfaction for a Brand: What is the Role of Switching Costs in Mobile Phone Market?

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.496-502 identifier

Does Brand Communication Increase Brand Trust? The Empirical Research on Global Mobile Phone Brands

8.International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1361-1369

The effects of brand experiences, trust and satisfaction on building brand loyalty; an empirical research on global brands

7.International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, ss.1288-1301

The evaluation of innovative and technological management consciousness of leading Turkish firms

Technology and Innovation Management. PICMET'99, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 29 Temmuz 1999, ss.463-467

Kitap & Kitap Bölümleri

Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri

Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Koç, Hamza, Editör, Duvar Kitabevi, Ankara, ss.64-73, 2022

Yerel Yönetimlerde Hizmet Kavramı ve Hizmet Kalitesi

INSAC Contemporary Trends in Humanities and Social Sciences, Dalkılıç, Mehmet, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.377-390, 2022

Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme

Tarımda Son Trendleri Tasarlama, Polat, Tahir; Okant, Mustafa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.251-266, 2022

Bilişim Teknolojileri Sektöründe Hizmet Desteği ve İlişki Değeri; Araştırma-Geliştirme Gücünün Ilımlaştırıcı Etkisi

Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Koç, Hamza, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.74-85, 2022

Pazarlama Araştırmalarında Bir Araştırma Yöntemi Olarak Literatür Taraması

Tarımda Son Trendler Tasarlama, Polat, Tahir; Okant, Mustafa, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.267-286, 2022

Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri

Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları, Acar, Safa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.169-215, 2022

Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı

Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5, Çiftçi, Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.423-434, 2022

Hizmet Pazarlamasında Hizmet Tasarımı

Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasebe Çalışmaları, Acar, Safa, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.147-167, 2022

Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri

Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka, DR. KÜRŞAD ÖZKAYNAR, PROF. DR. SERPİL AĞCAKAYA, SİDAR ATALAY ŞİMŞEK, Editör, HOLLİSTENCE, Çanakkale, ss.45-70, 2021

Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif), Yalmız, Naci, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.117-136, 2021

Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü

Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar, Doç. Dr. Osman Yılmaz, Doç. Dr. Hamza Şimşek, Dr. Öğr. Üyesi Saadet Sağtaş, Dr. Öğr. üyesi Mustafa Aslan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.179-195, 2021

Bölüm 15: Ürün Yönetimi Planlarını Uygulama

Perakende Yönetimi, Stratejik Bir Yaklaşım, Doç. Dr. Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.362-383, 2018

Girişimcilikte İş Modelleri

Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi, Prof. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic.Ltd., Ankara, ss.77-98, 2016

Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri

Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Bulu, M.; Eraslan, İ.H., Editör, Kazancı Hukuk Yayınevi, İstanbul, ss.528-540, 2007