SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Why customers stay: The role of switching costs on the satisfaction-trust-commitment chain
International Review of Management and Business Research
, cilt.2, sa.4, ss.908-916, 2013 (Hakemli Dergi)
Building Behavioral Intention in Automotive Industry Brand Experience Satisfaction Trust Direct Mail Communication and Attitudes toward Advertising
Business Management Dynamics
, cilt.3, sa.4, ss.45-61, 2013 (Hakemli Dergi)
The effects of brand experience and service quality on repurchase intention: The role of brand relationship quality
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT
, cilt.6, sa.45, ss.11190-11201, 2012 (Hakemli Dergi)
İnternet Kullanımı Motivasyonlarının Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-WOM) İle İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.Güz 2016, ss.50-62, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effects of CRM Practices on Financial Performance from an Innovative Perspective
7. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
The evaluation of innovative and technological management consciousness of leading Turkish firms
Technology and Innovation Management. PICMET'99, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 29 Temmuz 1999, ss.463-467
Kitap & Kitap Bölümleri
Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri
Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka, DR. KÜRŞAD ÖZKAYNAR, PROF. DR. SERPİL AĞCAKAYA, SİDAR ATALAY ŞİMŞEK, Editör, HOLLİSTENCE, Çanakkale, ss.45-70, 2021
Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif), Yalmız, Naci, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.117-136, 2021
Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü
Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar, Doç. Dr. Osman Yılmaz, Doç. Dr. Hamza Şimşek, Dr. Öğr. Üyesi Saadet Sağtaş, Dr. Öğr. üyesi Mustafa Aslan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.179-195, 2021
Bölüm 15: Ürün Yönetimi Planlarını Uygulama
Perakende Yönetimi, Stratejik Bir Yaklaşım, Doç. Dr. Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.362-383, 2018
Girişimcilikte İş Modelleri
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi, Prof. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic.Ltd., Ankara, ss.77-98, 2016
Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Bulu, M.; Eraslan, İ.H., Editör, Kazancı Hukuk Yayınevi, İstanbul, ss.528-540, 2007