Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
10. Why Customers Stay The Role of Switching Costs on the Satisfaction Trust Commitment Chain
International Review of Management and Business Research
, cilt.2, sa.4, ss.908-916, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
15. The Effects of CRM Practices on Financial Performance from an Innovative Perspective
7. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
19. Identifying Value Based Differentiation in Business Relationships An empirical study
32. IASP, 22 - 25 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
24. The evaluation of innovative and technological management consciousness of leading Turkish firms
Management of Engineering and Technology, 1999. Technology and Innovation Management. PICMET’xx99., PORTLAND, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 29 Temmuz 1999, ss.463-467, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
20
17. Bölüm 15: Ürün Yönetimi Planlarını Uygulama
Perakende Yönetimi, Stratejik Bir Yaklaşım, Doç. Dr. Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.362-383, 2018
20. Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Bulu, M.; Eraslan, İ.H., Editör, Kazancı Hukuk Yayınevi, İstanbul, ss.528-540, 2007
