Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. MATERYALİZMİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ SOSYAL VE PSİKOLOJİK YANSIMALARI / SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL REFLECTIONS OF MATERIALISM ON CONSUMERS

3rd International Ege Congress on Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, cilt.1, ss.908-913, (Tam Metin Bildiri)

2. SOSYAL MEDYA VE MARKA DIŞSALLIKLARI - SOCIAL MEDIA AND BRAND EXTERNALITIES

3rd International Ege Congress on Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, cilt.1, ss.914-920, (Tam Metin Bildiri)

3. THE IMPACT OF STORE DEALS ON CONSUMER SATISFACTION: THE MEDIATING ROLE OF VALUE CONSCIOUSNESS

19th International Strategic Management Conference, West Mishref, Kuveyt, 30 Ekim - 01 Aralık 2024, cilt.1, ss.292-307, (Tam Metin Bildiri)

4. TÜKETİCİNİN ANLAM ARAYIŞI

6th INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, Fransa, 25 - 28 Ekim 2024, cilt.1, ss.1212-1224, (Tam Metin Bildiri)

5. MARKA DENEYİMİ VE MARKA DEĞERİ

INTERNATIONAL TOPKAPI CONGRESS IV, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2024, cilt.1, ss.677-682, (Tam Metin Bildiri)

6. TÜKETİCİ KIRILGANLIĞININ GENİŞLİĞİ VE DERİNLİĞİ

INTERNATIONAL TOPKAPI CONGRESS IV, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2024, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

7. MARKA DIŞSALLIKLARI VE TOPLUMSAL ETKİLERİ

6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Roma, İtalya, 13 - 15 Ağustos 2024, cilt.1, ss.866-873, (Tam Metin Bildiri)

8. MARKA DIŞSALLIKLARININ TANIMI VE SINIFLANDIRILMASI

6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2024, cilt.1, ss.859-865, (Tam Metin Bildiri)

9. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme

2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 21 - 23 Mart 2022, ss.4-5, (Özet Bildiri)

10. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA BİR ARAŞTIRMA YÖNTEMİ OLARAK LİTERATÜR TARAMASI

2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 21 - 23 Mart 2022, ss.2-3, (Özet Bildiri)

11. Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri

International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22), Ankara, Türkiye, 21 - 22 Şubat 2022, ss.265-273, (Tam Metin Bildiri)

12. Bilişim Teknolojileri Sektöründe Hizmet Desteği ve İlişki Değeri; Araştırma-Geliştirme Gücünün Ilımlaştırıcı Etkisi

International Current Research Symposium 2022 (ICRS'22), Türkiye, 21 - 22 Şubat 2022, ss.74-85, (Tam Metin Bildiri)

13. Tüketicilerin Yüksek Fiyat Ödeme İstekliliği ve Olumlu Önerme Davranışlarını Doğrudan İletişim, Hizmet Kalitesi ve Arama Maliyetleri Nasıl Etkiler?

ASC2021/FALL: II. International Academician Studies Congress, Karabük, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, cilt.1, ss.223-252, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

15. The Effects of CRM Practices on Financial Performance from an Innovative Perspective

7. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Customer-Brand Engagement and Purchase Intention in Social Media: The Mediating Effect of Information Motivation

13th INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, Podgorica, Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, ss.213-221, (Tam Metin Bildiri)

17. REFLECTION OF CUSTOMER-BRAND ENGAGEMENT ON PURCHASE INTENTION IN SOCIAL MEDIA

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.133-145 identifier

18. Perceived Relationship Investment and Relationship Quality The Mediating Role of Commitment Velocity

12th International Strategic Management Conference, ISMC 2016, 28-30 October 2016, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.235, ss.288-295, (Tam Metin Bildiri)

20. Creating Commitment, Trust and Satisfaction for a Brand: What is the Role of Switching Costs in Mobile Phone Market?

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.496-502, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. Does Brand Communication Increase Brand Trust The Empirical Research on Global Mobile Phone Brands

8th International Strategic Management Conference, Barselona, 21 Temmuz - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1361-1369, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

22. The effects of brand experiences trust and satisfaction on building brand loyalty an empirical research on global brands

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, ss.1288-1301, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

23. The Effects of Brand Communication and Service Quality In Building Brand Loyalty Through Brand Trust The Empirical Research On Global Brands

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, ss.1218-1231, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

24. The evaluation of innovative and technological management consciousness of leading Turkish firms

Management of Engineering and Technology, 1999. Technology and Innovation Management. PICMET’xx99., PORTLAND, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 29 Temmuz 1999, ss.463-467, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 20

1. YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ MARKALAŞMA: KAVRAMSAL BİR İNCELEME

SOSYAL BİLİMLER ALANINDA DİSİPLİNLERARASI ÇALIŞMALAR, GÜMÜŞ UMUT TOLGA, Editör, İksad Publishing House - İksad Yayınevi, Ankara, ss.77-92, 2024

2. DİJİTAL DÜNYADA Z KUŞAĞI: TÜKETİCİ PSİKOLOJİSİ

SOSYAL BİLİMLER ÇALIŞMALARI VE BİLİMSEL ETKİLEŞİM, ŞAHİN AZİZE, ŞAHİN AYSUN, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.15-31, 2024 Creative Commons License

3. TÜKETİCİ FİNANSAL KIRILGANLIĞININ DİNAMİK YAPISI: KAVRAMSAL BİR İNCELEME

İKTİSADÎ VE İDARÎ BİLİMLER ALANINDA TEORİ, UYGULAMA VE GÜNCEL KONULAR, GÜMÜŞ UMUT TOLGA, Editör, İKSAD, Ankara, ss.63-77, 2024

4. CONSUMER FINANCIAL VULNERABILITY CONCEPTUAL FRAMEWORK

GLOBAL ECONOMY, SOCIAL MOVEMENTS, AND INNOVATION: ANALYSES FROM TURKEY AND NORTH AFRICA PERSPECTIVES, ŞAHİN AZİZE, Editör, İKSAD, Ankara, ss.3-15, 2024 Creative Commons License

5. ÜRÜN GELİŞTİRMEDE YAPAY ZEKÂ

SOSYAL BİLİMLER ALANINDA DİSİPLİNLERARASI ÇALIŞMALAR, GÜMÜŞ Umut Tolga, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.63-76, 2024 Creative Commons License

6. Hizmet Kalitesi Kavramı ve Ölçüm Modelleri

Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasabe Çalışmaları, Acar, Safa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.169-215, 2022

7. Marka-Müşteri İlişki Kalitesine Marka Yenilikçiliği ve Algılanan İlişki Yatırımının Etkileri

Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Koç,Hamza, Editör, Duvar Kitabevi, Ankara, ss.64-73, 2022 Creative Commons License

8. Yerel Yönetimlerde Hizmet Kavramı ve Hizmet Kalitesi

INSAC Contemporary Trends in Humanities and Social Sciences, Dalkılıç,Mehmet, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.377-390, 2022 Creative Commons License

9. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme

Tarımda Son Trendleri Tasarlama, Polat,Tahir; Okant,Mustafa, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.251-266, 2022 Creative Commons License

10. Bilişim Teknolojileri Sektöründe Hizmet Desteği ve İlişki Değeri; Araştırma-Geliştirme Gücünün Ilımlaştırıcı Etkisi

Current Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Koç,Hamza, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.74-85, 2022 Creative Commons License

11. Pazarlama Araştırmalarında Bir Araştırma Yöntemi Olarak Literatür Taraması

Tarımda Son Trendler Tasarlama, Polat,Tahir; Okant,Mustafa, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.267-286, 2022 Creative Commons License

12. Marka ve Müşteri İlişkileri Ekseninde Marka Deneyimi Kavramı

Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 5, Çiftçi,Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.423-434, 2022 Creative Commons License

13. Hizmet Pazarlamasında Hizmet Tasarımı

Güncel İşletme, Yönetim ve Muhasebe Çalışmaları, Acar,Safa, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.147-167, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri

Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka, DR. KÜRŞAD ÖZKAYNAR,PROF. DR. SERPİL AĞCAKAYA,SİDAR ATALAY ŞİMŞEK, Editör, HOLLİSTENCE, Çanakkale, ss.45-70, 2021 Creative Commons License

15. Mobil İletişim Sektöründe Fiyat İndirimleri, Tüketici İlgilenimi ve Marka Değeri: Tüketici İlgileniminin Aracılık Rolü

Değişimden Dönüşüme Sosyal Bilimlerde Yeni Normlar, Doç. Dr. Osman Yılmaz,Doç. Dr. Hamza Şimşek,Dr. Öğr. Üyesi Saadet Sağtaş,Dr. Öğr. üyesi Mustafa Aslan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.179-195, 2021 Creative Commons License

16. Covid-19 Korkusu, Sosyal Medyada Tüketicilerin Eğlence ve Sosyal Etkileşim Motivasyonları, Ruh Hali ve Satınalma Niyeti Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

Covıd-19 Pandemi Gölgesinde Uluslararası İşletmecilik, Finans, Ticaret ve Sigortacılık (Teori, Uygulama ve Tarihi Perspektif), Yalmız,Naci, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.117-136, 2021 Creative Commons License

17. Bölüm 15: Ürün Yönetimi Planlarını Uygulama

Perakende Yönetimi, Stratejik Bir Yaklaşım, Doç. Dr. Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.362-383, 2018

19. Girişimcilikte İş Modelleri

Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi, Prof. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic.Ltd., Ankara, ss.77-98, 2016 Creative Commons License

20. Turizm Sektöründe Bölgesel Markalaşma Stratejileri

Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü; Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar, Bulu, M.; Eraslan, İ.H., Editör, Kazancı Hukuk Yayınevi, İstanbul, ss.528-540, 2007