Eğitim Bilgileri
2016 - 2019
2016 - 2019Doktora
Yakın Doğu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Denetimi, Ekonomisi ve Planlaması, Kıbrıs (Kktc)
2013 - 2017
2013 - 2017Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye
2011 - 2016
2011 - 2016Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
1996 - 2001
1996 - 2001Lisans
Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Proje okullarının etkili okul özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları açısından incelenmesi
Yakın Doğu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Denetimi, Ekonomisi ve Planlaması
2016
2016Yüksek Lisans
Küşmîhenî ve hadis cüzü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel İslam Bilimleri Anabilim Dalı
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2021
2021Eğiticinin Eğitimi
Mesleki Eğitim
Hitit Üniversitesi
Araştırma Alanları
Din Eğitimi
Din ve Ahlak Eğitimi
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Davranış Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölüm
2022 - 2023
2022 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
Hitit Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri
2021 - 2022
2021 - 2022Öğretim Görevlisi Dr.
Hitit Üniversitesi, Rektörlük
2014 - 2021
2014 - 2021Ücr.Öğretim Görevlisi
Yakın Doğu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Erken Çocuklukta Ahlak Ve Değer Eğitimi Anabilim Dalı
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölüm
2023 - 2024
2023 - 2024Kalite Koordinatör Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölüm
2022 - 2023
2022 - 2023Merkez Müdürü
Hitit Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2021 - 2023
2021 - 2023Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Hitit Üniversitesi, Rektörlük
Akademi Dışı Deneyim
2022 - 2022
2022 - 2022Genel Sekreter
Kalkınma Ajansı, Doğu Karadeniz Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Bölgesi, Üniversiteler Birliği (ÜNİ- DOKAP), Genel Sekreter
2001 - 2021
2001 - 2021Öğretmen/Yönetici
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen/Yönetici
2010 - 2018
2010 - 2018Müdür
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, İmam Hatip Lisesi, Müdür
Verdiği Dersler
Doktora
Din Eğitiminde Güncel Meseleler
Din Eğitiminde Nitel Veri Toplama ve Analiz
Din Eğitiminin Dinamikleri
Karşılaştırmalı Din Eğitimi
Ahlak Eğitimi
Yüksek Lisans
Din Eğitiminin Ana Konuları
Din Eğitiminde Alan Araştırmaları
Klasik İslam Eğitimcileri
Erken Çocuklukta Değer Eğitimi Yöntem ve Teknikleri
Erken Çocuklukta İletişim ve Rehberlik
Sosyal Bilimlerde Veri Analizi ve SPSS Uygulamaları
Çocukta Ahlak Gelişimi ve Değerler Eğitimi
Din Eğitiminin Temelleri
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Diyanet Gençlik Merkezine Giden Gençlerin Din Hakkındaki Soruları
Koç A. (Danışman)
N.Tanrıverdi(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Uluslararası Eğitim Programlarında Bütüncül Yaklaşım ve Değerler Eğitimi
Koç A. (Danışman)
B.Taşkan(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Erken Çocuklukta İslam Ahlak Eğitiminde Waldorf Yaklaşımına Göre Hikayeleştirme Temelli Bir Eylem Araştırması
Koç A. (Danışman)
N.Feyza(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
4-6 Yaş Kur'an Kursu Öğreticilerinin Materyal Hazırlama Durumları
Koç A. (Danışman)
M.Güleç(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Sosyal medyada yer alan dini içeriklerin ortaöğretim düzeyi öğrencilerine etkileri
Koç A. (Danışman)
H.DEMİRKAYA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
İhtiyaç odaklı Kur'an kursu öğrencilerinin tercih sebepleri ve beklentileri
Koç A. (Danışman)
F.Candemir(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
Makaleler
2025
20251. Din Görevlilerinin Tasavvufa İlişkin Tutumları: Ölçek Geliştirme Ve Uygulama Çalışması
KOÇ A., ŞİMŞEK H. İ.
JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCHES IN RELIGIOUS SCIENCES , cilt.25, ss.1133-1170, 2025 (ESCI)
2025
20252. Attitude Scale Towards the Use of Artificial Intelligence in Religious Fields
Koç A., Akkaya Türkol Y.
ILAHIYAT TETKIKLERI DERGISI-JOURNAL OF ILAHIYAT RESEARCHES
, sa.64, ss.52-70, 2025 (ESCI)
2025
20253. Evaluation of Education Administrators' Technological Leadership Competencies and Their Perceptions of the Use of the Metaverse in Education
Mafratoglu P., Altinay Z., Mafratoglu R., KOÇ A., Altinay F., Dagli G.
SAGE OPEN
, cilt.15, sa.3, 2025 (SSCI)
2025
20254. 100. Yılında Darulfünun İlahiyat Dergisinin Bibliyometrik Analizi
KOÇ A.
DARULFUNUN ILAHIYAT , cilt.36, ss.1-41, 2025 (Scopus)
2025
20255. Religious and Pedagogical Education in Theology Faculties in Türkiye in Their 100th Year: A Comparative Analysis with Similar Programs in the World
KOÇ A.
RELIGIONS
, cilt.16, sa.1, 2025 (AHCI)
2024
20246. Ailede Eşler Arasında Algılanan Manevi Doyum ile Yaşam Doyumu Arasındaki İlişki
CENGİL M., KOÇ A.
Akademik Platform İslami Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.433-466, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. Qur'an Memorization Project with Formal Education According to Teachers: A Meta-Synthesis Study
Koç A.
KOCATEPE ISLAMI ILIMLER DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.335-369, 2024 (ESCI)
2024
20248. Cooperation of Emotional Intelligence and Social Activities in Education: Effects on School Culture and Value Acquisition
Koç S., Altınay F., Koç A., Altınay Z., Dagli G.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.16, sa.14, 2024 (SCI-Expanded)
2024
20249. 4-6 Yaş Grubu Kur’an Kursu Öğretici Yeterlikleri Ölçeği (KÖYÖ)
Koç A.
HITIT THEOLOGY JOURNAL
, cilt.23, sa.1, ss.135-167, 2024 (ESCI)
2023
202310. Eşler Arasında Algılanan Manevi Doyum Ölçeği (EŞMDÖ)
Cengil M., Koç A.
Bozok Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.24, ss.87-115, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. Ailede Çocuklarda ve Ergenlerde Algılanan Manevi Doyum Ölçeği (AÇAMDÖ)
Koç A., Cengil M.
AMASYA THEOLOGY JOURNAL
, sa.24, ss.385-423, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202312. Liselerde Paranormal İnançlar ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Arasındaki İlişki
Karadağ M., Koç A.
Turkish Studies- Comparative Religious Studies
, cilt.18, sa.3, ss.287-310, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202313. Öğrencilerin Sosyal Medya Tutumları ile Sosyal Medyanın Değerler Üzerindeki Etkisi Arasındaki İlişki
Koç A., Koç S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.56, ss.410-435, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202314. Din Öğretiminde Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri
Koç A.
TALİM: JOURNAL OF EDUCATION IN MUSLIM SOCIETIES AND COMMUNITIES
, cilt.7, sa.1, ss.7-38, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202315. Curiosity of Preschool Children (4-6 Years of Age) about Religious and Moral Issues
Koç A.
RELIGIONS
, cilt.14, sa.2, 2023 (AHCI)
2023
202316. Developing a School Improvement Scale to Transform Education into being Sustainable and Quality Driven
Mafratoğlu R., Altinay F., Koç A., Dagli G., Altinay Z.
SAGE OPEN
, cilt.13, sa.1, 2023 (SSCI)
2022
202217. Ders Değerlendirme Ölçeği (DDÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Koç A., Bulut İ.
DİNİ ARAŞTIRMALAR
, cilt.25, sa.63, ss.501-528, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202218. Investigating teacher candidates’ levels of teacher readiness and usage of 21st century skills
Koç A., Şekerci A. E., Koç S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.679-692, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202219. The Relationship between COVID-19 and Faith
Bulut İ., Koç A.
DINBILIMLERI AKADEMIK ARASTIRMA DERGISI-JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN RELIGIOUS SCIENCES
, sa.1, ss.281-312, 2022 (ESCI)
2021
202120. Using Media News in Religious Education as a Teaching Material
Koç A.
CUMHURIYET ILAHIYAT DERGISI-CUMHURIYET THEOLOGY JOURNAL
, sa.2, ss.521-546, 2021 (ESCI)
2021
202121. The Effect Failing to Perform Extracurricular Activities Has Had on School Culture and Values Education During the COVID-19 Pandemic
Koç S., Koç A.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
, 2021 (SSCI)
2021
202122. Kıbrıs ve Türkiye Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (4-8. Sınıf) Ders Kitaplarındaki Görsellerin Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi
Koç A.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.0, sa.50, ss.363-393, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202123. İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları ile Okula Bağlılıkları Arasındaki İlişki
Koç A.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.10, sa.2, ss.798-812, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202124. The impact of self-efficacy perceptions of Imam Hatip secondary school teachers on students and educational environment
Koç A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.1, ss.169-182, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202125. Milli Değerlerin Kazanımında Sosyal ve Kültürel Faaliyetlerin Etkisi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Koç A., Budak Y.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.54, sa.54, ss.54-74, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202126. Scale of the Effect of Social and Cultural Activities on the Gain of Spiritual Values: Validity and Reliability Study
Koç A., Budak Y.
DINBILIMLERI AKADEMIK ARASTIRMA DERGISI-JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN RELIGIOUS SCIENCES
, sa.1, ss.323-349, 2021 (ESCI)
2020
202027. Hala Sultan İlahiyat Koleji Mezunlarının Okullarına Yönelik Örgütsel Prestij Algıları
Koç A.
Turkish Studies- Comparative Religious Studies
, cilt.15, sa.4, ss.629-642, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202028. KKTC Hala Sultan İlahiyat Koleji Mezunlarının Kurumsal Memnuniyet ve Aidiyet Düzeyleri
Koç A.
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1457-1490, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202029. Kur’an Kursu Öğreticilerinin Meslekî Doyum Düzeyleri
Koç S., Koç A.
Bingöl Üniversitesi İlahiyat FakültesiDergisi
, cilt.0, sa.15, ss.337-356, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202030. Öğrencilerin Kitap Okuma Tutumları ile Kitap Okumanın DKAB Öğretim Programındaki Değerlere Etkisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Koç A.
AMASYA THEOLOGY JOURNAL
, cilt.0, sa.15, ss.275-319, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202031. A qualitative research on the problems and expectations of Imam Hatip secondary school students (the case of Istanbul province)
Koç A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.7, sa.4, ss.43-51, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202032. Hz. Peygamber’in (s.a.s) Bir Eğitim-Öğretim Uygulaması Olarak Sözlerini Ayetlerle Delillendirmesi
Koç A.
İslami İlimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.115-138, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202033. Investigation of Adjustment to University Life and Stress Levels of Students Studying in Higher Religion Education Institutions: Example of TRNC
Koç A.
ILAHIYAT TETKIKLERI DERGISI-JOURNAL OF ILAHIYAT RESEARCHES
, sa.53, ss.305-330, 2020 (ESCI)
2020
202034. KKTC’deki Yüksek Din Eğitimi Kurumlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Bu Kurumları Tercih Sebepleri, Beklentileri ve Mesleğe Hazırlık Motivasyonlarının İncelenmesi
Koç A., Altaş N.
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi dergisi (Online)
, cilt.6, sa.1, ss.131-172, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202035. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE MATERIAL VALUE PERCEPTIONS OF IMAM HATIP SECONDARY SCHOOL STUDENTS AND THEIR PERCEPTIONS OF SOCIAL RESPONSIBILITY
Koç A.
HITIT UNIVERSITESI ILAHIYAT FAKULTESI DERGISI-JOURNAL OF DIVINITY FACULTY OF HITIT UNIVERSITY
, sa.2, ss.757-790, 2020 (ESCI)
2020
202036. Implementation of Distance Education to the Faculty of Theology Teaching Practices Lesson During the Covid-19 Pandemic: An Exemplary Application Model
Koç A.
Milli Egitim
, cilt.49, sa.1, ss.851-857, 2020 (Scopus)
2019
201937. Proje Kapsamında Olan ve Olmayan AİHL’lerin Etkili Okul Özelliklerinin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Koç A.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, sa.80, ss.1-24, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201938. İmam Hatip Lisesi Öğretmenlerinin Örgütsel Güven Algıları
KOÇ A.
Türkiye din eğitimi araştırmaları , sa.8, ss.27-55, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201939. Örgün Din Eğitimi Veren Kurumlarda Kur'an-ı Kerim'in Anlamının Öğretilmesi Üzerine Bir Araştırma
Koç A., Özkan E.
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi dergisi (Online)
, cilt.5, sa.2, ss.187-232, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201940. Project schools as a school-based management model
Koç A., Baştaş M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.6, sa.4, ss.923-942, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201941. The Evaluation of the Project School Model in Terms of Organizational Sustainability and Its Effect on Teachers' Organizational Commitment
Koç A., Bastas M.
SUSTAINABILITY
, sa.13, 2019 (SCI-Expanded)
2018
201842. The impact of smart board usage on class management
Karadag M., Koc A., Kalkan U.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.4, sa.9, ss.82-89, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201843. Evaluation of class passing conditions of the failed students from the viewpoints of Education Ministry Officials, school administrators, teachers and parents
Kalkan U., Koc A., Karadag M.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.4, sa.9, ss.46-55, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201644. Küşmihenî ve hadis cüzü
Koç A.
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi dergisi (Online)
, cilt.2, sa.1, ss.109-123, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Aday Din Görevlisi Eğitiminde Yapıcı Geri Bildirim ve Ölçme-Değerlendirmenin Rehberlik Amaçlı Kullanımı
KOÇ A.
IV. Din Eğitimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2025, ss.22, (Özet Bildiri)
2024
20242. Türkiye’deki Din Eğitimi ve Pedagoji Programlarının Dünyadaki Benzer Programlarla Kıyası
KOÇ A.
100. Yılında türkiye'de İlahiyat Fakülteleri, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, cilt.1, ss.32-33, (Özet Bildiri)
2022
20223. Çocukların Ahlaki Gelişiminde Ailenin Rolü
Koç A.
Uluslararası Çocuk Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2022, ss.26-27
2022
20224. Din Öğretiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerinin Etkili Kullanımı
Koç A.
3. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.120-121, (Özet Bildiri)
2022
20225. Ortak Bir Tasavvurun İmkânı ve İnşası Üzerine: Din Eğitiminde Felsefenin Yeri ve Önemi
Şekerci A. E., Koç A.
Uluslararası Felsefe ve İslami İlimler Sempozyumu , Bingöl, Türkiye, 25 - 26 Mart 2022, ss.13, (Özet Bildiri)
2021
20216. Investigating Teacher Candidates’ Levels of Teacher Readiness and Usage of 21st Century Skills
Koç S., Koç A., Şekerci A. E.
7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All ICLEL 2021, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, ss.71, (Özet Bildiri)
2021
20217. The Impact of Social Responsibility Projects on Gaining National and Spiritual Values
Koç A., Şekerci A. E., Koç S.
7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All ICLEL 2021, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, ss.76, (Özet Bildiri)
2020
20208. Öğrencilerin Sosyal Medya Tutumları İle Sosyal Medyanın Değerlere Etkisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Koç A.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.92-94, (Özet Bildiri)
2020
20209. İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Sorun ve Beklentileri Üzerine Nitel Bir Araştırma (İstanbul İli Örneği)
Koç A.
Educational Researches and Publications Associations (ERPA-2020), Sakarya, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2020, ss.14
2017
201710. Evaluation of class passing conditions of the failed students from the viewpoints of education ministry officials, school administrators, teachers and parents
Kalkan Ü., Koç A., Karadağ M.
3rd World Conference on Science and Mathematics Education (SCI-MATH-2017), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, ss.46-55
2017
201711. The impact of smart board usage on class management
Karadağ M., Koç A., Kalkan Ü.
3rd World Conference on Science and Mathematics Education (SCI-MATH-2017), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, ss.82-89, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Yaygın Din Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
KOÇ A.
Yaygın Din Eğitimi -Öğretici El Kitabı-, AKYÜREK SÜLEYMAN, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.533-592, 2025
2023
20232. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Okullarda Din Eğitimi
Altaş N., Koç A.
Güney Avrupa'da Okullarda Din Eğitimi, Zengin, Mahmut; Hendek, Abdurrahman, Editör, Ensar Neşriyat, İstanbul, ss.63-102, 2023
2023
20233. Eğitimde Geleneksel Değerlendirme Yöntemleri
Koç A.
Eğitimde Değerlendirme, Mehmet Kemal Aydın,Metin Kuş, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.101-128, 2023
2023
20234. Eğitimde Alternatif Değerlendirme Yöntemleri
Koç A.
Eğitimde Değerlendirme, Mehmet Kemal Aydın,Metin Kuş, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.129-160, 2023
2023
20235. Yükseköğretimde Uzaktan Eğitim
Aydın M. K., Koç A.
Yükseköğretimin Yönetimi, Semra Güngör Kıranlı,Deniz Görgülü,Rıdvan Küçükali, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.185-208, 2023
2023
20236. The Effect Failing to Perform Extracurricular Activities Has Had on School Culture and Values Education During the COVID-19 Pandemic
Koç S., Koç A.
Digital Transformation of Education in the COVID-19 Process and its Psychological Effects on Children, Emrah Soykan,Ayhan Çakıcı,Mert Baştaş, Editör, Frontiers Media, Zürich, ss.98-103, 2023
2022
20227. Din Öğretiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme
Koç A.
Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Konya, 2022
2022
20228. Ortak Bir Tasavvurun İmkânı ve İnşası Üzerine: Din Eğitiminde Felsefenin Yeri ve Önemi
Şekerci A. E., Koç A.
Felsefe ve İslami İlimler, Süleyman Taşkın, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.91-116, 2022
2022
20229. Dua ve Sure Öğretimi
Koç A.
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi (İlkokul 4. Sınıf), Rıdvan Demir, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.251-282, 2022
2022
202210. Hadis Öğretiminde Eleştirel Düşünme
Koç A.
Türkiye'de Hadis Eğitimi, Recep Emin Gül,Ahmet Ali Çanakçı, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.83-133, 2022
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025
Hicri Altıncı Asır'da İslamî İlimler: Âlimler, Eserler ve Eğitim Kurumları.araştırma/geliştirme projesinin (AR-GE)
Başbakanlık
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Ravaşdeh Z. (Yürütücü), Buladı K., Gökbel A. R., Çakıroğlu S., Kaçar I., Koç A., et al.
2024 - 2025
2024 - 2025
İlahiyat Fakültesi Öğrencileri İçin Okul Öncesi Din Eğitimi AR-GE Projesi: Teoriden Pratiğe
Başbakanlık
Koç A. (Yürütücü), Gülşen S., Altuntaş M. C., Işık Güler F., Altın Z. Ş., Bağdatlı M. İ., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024
Hicri Beşinci Asır’da İslamî İlimler: Âlimler, Eserler ve Eğitim Kurumları Ar-Ge Projesi
Başbakanlık
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Aydar H. (Yürütücü), Ravaşdeh Z., Koç A., Soyal F., Çakıroğlu S., Yıldız S., et al.
2021 - 2021
2021 - 2021
Geleceğin Öğretmenleri
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Koç A. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017
Etkili Öğretmenlik
Kültür ve Turizm Bakanlığı
(Proje Özeti)
Koç A. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorSAGE OPEN
Editörler Kurulu Üyesi
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDARULFUNUN ILAHIYAT
Editörler Kurulu Üyesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorHITIT THEOLOGY JOURNAL
Yayın Kurul Üyesi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorYakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi dergisi (Online)
Editör
2024 - 2025
2024 - 2025DARULFUNUN ILAHIYAT
Özel Sayı Editörü
2019 - 2025
2019 - 2025SAGE OPEN
Makale Editörü
2019 - 2024
2019 - 2024Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi dergisi (Online)
Editör
2023 - 2023
2023 - 2023FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Özel Sayı Editörü
2022 - 2022
2022 - 2022FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Özel Sayı Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2023
Aralık 2023SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Türkiye din eğitimi araştırmaları
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2023
Mart 2023JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023HITIT THEOLOGY JOURNAL
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022RELIGIONS
AHCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022DARULFUNUN ILAHIYAT
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022SUSTAINABILITY
SCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Healtcare
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Pedagogical Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022SOCIAL SCIENCES (BASILEA : SUIZA)
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022QIJIS : QUDUS INTERNATIONAL JOURNAL OF ISLAMIC STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020JOURNAL OF ORGANIZATIONAL CHANGE MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Şubat 2023
Şubat 2023TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, İstanbul Üniversitesi, Türkiye
Mart 2022
Mart 2022TÜBİTAK Projesi
2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, İstanbul Üniversitesi, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2024
Ekim 2024
100. Yılında Türkiye'de İlahiyat Fakülteleri Uluslrarası Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Koç A.
İstanbul, Türkiye
Mayıs 2024
Mayıs 2024