Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (38)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 84

1. ŞEKİ – ZAGATALA BÖLGESİNDE TURİZM POTANSİYELİNİN SWOT ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

1.ULUSLARARASI AVRASYA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, Baku, Azerbaycan, 22 Kasım 2024, ss.213-228, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. ENGELLİ TURİZM KAPSAMINDA RESTORAN İŞLETMELERİNE ERİŞİLEBİLİRLİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİ

6TH INTERNATIONAL ANATOLIAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 08 Kasım 2024, ss.138, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. From Virtual to Reality: How Metaverse Marketing Transforms Tourism Destination Image – A Systematic Literature Review

XXXI AEDEM International Conference | Istanbul 2024 MOBILITY, WELLBEING AND TECHNOLOGY IN AGE OF GLOBAL DISRUPTIONS, İstanbul, Türkiye, 01 Eylül 2024, ss.330-343, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. EKLEKTİK BİR FÜZYON MUTFAK KÜLTÜRÜ: YŌSHOKU

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, 28 - 30 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

9. MUTFAK KÜLTÜRÜ VE MARKA KİŞİLİĞİ İLE TURİST ARKETİPLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

ABANT 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Bolu, Türkiye, 04 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

11. TÜRKİYE’DEKİ UÇAK TEMALI RESTORANLARA YÖNELİK E-ŞİKÂYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

3RD INTERNATIONAL TRAVEL AND TOURISM DYNAMICS CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

12. TÜRK TURİZMİNDE TÜKETİCİ HAKLARININ HUKUKSAL SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

13. Hipster Turist Arketipleri ve Hipster Turizminin Oluşumuna Katkısının Analizi

2nd international congress of new generations and new trends in tourism, 27 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. ALMANYA’DA YAŞAYAN TÜRK DİASPORASININ TATİL TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ: Z KUŞAĞI ÖRNEĞİ

21.ULUSAL – 5. ULUSLARARASI TURİZM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2021, ss.165-175, (Tam Metin Bildiri)

15. YENİ NESİL EV PANSİYONCULUĞU SİSTEMİ AİRBNB’NİN DEĞERLENDİRİLMESİ: SWOT ANALİZİ

21.ULUSAL – 5. ULUSLARARASI TURİZM KONGRESİ, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2021, ss.1752-1767, (Tam Metin Bildiri)

16. MANEVİ REKREASYON ETKİNLİĞİ OLARAK SPİRİTÜEL TURİZM

2nd international congress of new generations and new trends in tourism, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. Bir Turistik Ürün Olarak Kahramanmaraş’ın Otel Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi

20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

19. UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağından Hatay ve Sahip Olduğu Gastronomik Değerler

18. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. Türkiye’de Gençlik Turizmi ve Sosyal Turizmin Değerlendirilmesi

18. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

21. A Research on Tours Organized to Destinations with Similar Architectural Structures

1st International Conference on Tourism and Architecture, 24 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

22. Kaya Tuzunun Gastronomi ve İnanç Açısından Önemi: Hacıbektaş Kaya Tuzu

1.Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Konferansı, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.298-309, (Tam Metin Bildiri)

23. Moleküler Gastronomide Yeni Mutfak Akımı: NbN (Note-By-Note) Mutfak

19.ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Afyon, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.1142-1153, (Tam Metin Bildiri)

24. TURİZMDE SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN ANALİZİ

17. GELENEKSEL TURİZM PANELİ, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

25. Turizmde Lisans Üstü Eğitim Alan Öğrencilerin Eğitim Kalitesindeki Beklentilerinin Analizi

17. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Düzce, Türkiye, 01 Nisan 2018, ss.440-452, (Tam Metin Bildiri)

26. Turizmde Sosyal Sorumluluk Projelerinin Analizi

17. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Düzce, Türkiye, 01 Nisan 2018, ss.21-30, (Tam Metin Bildiri)

28. Rekreatif Etkinliklerin Destinasyon Tercih Sıralamasına Etkisinin Fuzzy TOPSIS Yöntemiyle Değerlendirilmesi

4. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Aralık 2017, ss.151-167, (Tam Metin Bildiri)

29. Rekreatif Etkinliklerin Destinasyon Tercih Sıralaması Etkisinin Analizi

4. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2017, ss.151-167, (Tam Metin Bildiri)

30. Turizm Alanındaki Sivil Toplum Kuruluşlarının Türk Turizm Endüstrisinin Gelişimine Katkısı Nedir?

I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Saraybosna, Bosna-Hersek, 20 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. RESTORAN ATMOSFERININ MÜSTERI MEMNUNIYETI ÜZERINE ETKISININ INCELENMESI ÇANAKKALE ÖRNEGI

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES, Antalya, Türkiye, 20 Mayıs 2017 - 22 Mayıs 2018, ss.55-69, (Tam Metin Bildiri)

32. Istanbul daki 5 Yıldızlı Otellerdeki Isgören Performansına Yöneticilerin Liderlik Tarzlarının Etkisi.

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES, Antalya, Türkiye, 20 Mayıs 2017 - 22 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

33. Importance of Well-Known Chefs and Gourmets in Food and Restaurant Marketing

4th International Congress of Tourism & Management Researches – 2017, Girne, Kıbrıs (Kktc), 12 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

35. Turizm akademisyenlerinin helal turizm prensiplerinin uygulanabilirliğine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, ss.1193-1203, (Tam Metin Bildiri)

36. İstanbul daki 5 Yıldızlı Otellerdeki İşgören Performansına Yöneticilerin Liderlik Tarzlarının Etkisi

3rd International Congress of Tourism Management Researches, 19 - 21 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

38. SEYAHAT BLOGLARINDA TÜRKİYE NİN DESTİNASYON İMAJININ ANALİZİ

17. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

41. RESTORAN ATMOSFERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ ÇANAKKALE ÖRNEĞİ

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

43. Geleneksel Türk Mutfağında İftar Sofralarının Yeri ve Önemi Darüzziyafe Örneği

Geleneksel 15. Turizm Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 22 Nisan 2016, ss.485-502, (Tam Metin Bildiri)

44. GASTRONOMİDE SERTİFİKALI EĞİTİM VEREN KURUMLARIN İSTİHDAMDAKİ ROLÜ VE ÖNEMİ KITCHEN S ACADEMY ÖRNEĞİ

GELENEKSEL 15. TURİZM SEMPOZYUMU, Balıkesir, Türkiye, 22 Nisan 2016, ss.525-536, (Tam Metin Bildiri)

45. DESTİNASYON MARKALAŞMASI AÇISINDAN İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜKLERİ LOGOLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Balıkesir 15. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 22 Nisan 2016, ss.45-67, (Tam Metin Bildiri)

46. OTEL İŞLETMELERİNDE MARKALAŞMA

ERZİNCAN 1. ALTERNATİF TURİZM KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2016, ss.489-496, (Tam Metin Bildiri)

47. Din Görevlilerinin Turizmin Sosyo-Kültürel Etkilerine İlişkin Bakış Açılarının Değerlendirilmesi: İstanbul Örneği

I. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2015, ss.20-38, (Tam Metin Bildiri)

48. Engelli Turizmi Kapsamında Yiyecek-İçecek Hizmetlerinin İncelenmesi

16. Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2015, ss.979-991, (Tam Metin Bildiri)

49. A FIELD RESEARCH ON THE EFFECT OF EMPOWERMENT ON CREATING ORGANIZATIONAL COMMITMENT IN FIVE STAR HOTELS: A CASE STUDY OF A FIVE STAR HOTEL IN ISTANBUL

5th Advances in hospitality and tourism marketing and management (AHTMM) conference, Bepu, Japonya, 18 - 21 Haziran 2015, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

50. AVM Yöneticilerinin Alışveriş Turizmine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

14. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 16 - 15 Nisan 2015, ss.191-208, (Tam Metin Bildiri)

51. Türkiye'de Turizm Sendikalarının Sorunlarının Analizi

15. Ulusal Turizm Kongresi-Engelsiz Turizm, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2014, ss.1386-1398, (Tam Metin Bildiri)

52. Engelli Turizminin Sorunlarına Yönelik İstanbul'daki 4 ve 5 Yıldızlı Zincir Otel İşletmelerinde Bir Uygulama

15. Ulusal Turizm Kongresi-Engelsiz Turizm, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2014, ss.919-937, (Tam Metin Bildiri)

53. Analysis of Online Customer Complaints on Travel Trade

International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Temmuz 2014, ss.182, (Özet Bildiri)

55. Turizm Destinasyon Yönetiminde Paydaş Teorisi ve Yerel Yönetimlerin Faaliyetleri

13. Geleneksel Turizm Paneli, İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2014, ss.126-143, (Tam Metin Bildiri)

56. Turizmde Uluslararası Organizasyonların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araçlarının Önemi

13. Geleneksel Turizm Paneli, İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2014, ss.302-311, (Tam Metin Bildiri)

57. Türk Mutfağı Örgütsel Yapısının Günümüzde Yeri ve Önemi

III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.1214-1227, (Tam Metin Bildiri)

58. Seyahat Acentalarında Reklamasyonun Tüketici Hakları Açısından Değerlendirilmesi

12.Geleneksel Turizm Kongresi, Düzce, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2013, ss.280-295, (Tam Metin Bildiri)

63. Turizm İşletmelerinde Stratejik Bir Pazarlama Aracı Olarak Gerilla Pazarlaması ve Uygulamaları

XI. Geleneksel Turizm Paneli, Düzce, Türkiye, 16 Nisan 2012, ss.21-50, (Tam Metin Bildiri)

64. Tarihi Eserlerin Korunmasında İl Özel İdarelerinin Rolü ve Önemi:İstanbul İl Özel İdaresi Örneği

VI.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012, ss.453-463, (Tam Metin Bildiri)

65. Uluslararası Catering İşletmelerinin Satış ve Pazarlama Teknikleri: Turkish Do&Co Örneği

X. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2011, ss.35-49, (Tam Metin Bildiri)

66. Moleküler Gastronominin Geleneksel Türk Mutfağında Uygulanabilirliği

X. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2011, ss.56-71, (Tam Metin Bildiri)

67. Turizmin Gelişimi ve Tanıtımında Yerel Yönetimlerin Rolü: İstanbul Büyükşehir Belediyesi Örneği

IX. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 15 Nisan 2010, ss.49-60, (Tam Metin Bildiri)

68. KRUVAZİYER TURİZMDE FAALİYET GÖSTEREN SEYAHAT ACENTALARININ İSTANBUL'UN TANITIMINDAKİ YERİ VE ÖNEMİ

9. GELENEKSEL TURİZM PANELİ, Sakarya, Türkiye, 15 Nisan 2010, ss.132-142, (Tam Metin Bildiri)

69. Kruvaziyer Turizminde Faaliyet Gösteren Seyahat Acentalarının İstanbul'un Tanıtımındaki Yeri ve Önemi

IX. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 15 Nisan 2010, ss.132-142, (Tam Metin Bildiri)

70. To be a Woman Employee in Hotel Enterprises.

Turk-Kazak International Tourism Conference, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2007, ss.1260-1274, (Tam Metin Bildiri)

71. To Be A Women Employee in Hotel Enterprises, New Perspectives and Values in World Tourism&Tourism Management in the Future

Turk-Kazak International Tourism Conference, Antalya, Türkiye, 20 - 26 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

72. Yiyecek-içecek işletmeleri ‘Mutfak Yönetiminde’etik dışı tutum ve davranışların değerlendirilmesi

II Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2006, ss.147-160, (Tam Metin Bildiri)

73. Yat ve Marina İşletmeciliğinde Öğrenen Organizasyonlar

V.Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 11 Nisan 2006, ss.72-86, (Tam Metin Bildiri)

74. Uluslar arası Kalite Standartları ve Turizm İşletmeleri

V.GelenekselTurizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 11 Nisan 2006, ss.100-122, (Tam Metin Bildiri)

75. Görsel Medya Araçlarının Turizm Bölgesi Tanıtımında Kullanılması: Sakarya Tanıtım CD'si Örneği

III. Uluslarası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Celalabat, Kırgızistan, 5 - 09 Haziran 2005, ss.1171-1181, (Tam Metin Bildiri)

76. Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi

lV. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 22 Nisan 2005, ss.85-103, (Tam Metin Bildiri)

77. Paket Turların Sürdürülebilirliğinde Turist Rehberlerine Etik Bir Bakış

lV. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 22 Nisan 2005, ss.59-85, (Tam Metin Bildiri)

78. Turizm Arz Kaynaklarının Tanıtımında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı “Sakarya Tanıtım CD’si Örneği

I. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2004, ss.132-156, (Tam Metin Bildiri)

79. Krizlerin Sürdürülebilir Kalkınma Üzerine Etkileri ve Kriz Yönetimi

II. Scientific Practical Conference, Azerbaycan, 1 - 04 Şubat 2004, ss.324-339, (Tam Metin Bildiri)

81. Ulaşım Sektörlerinden Demiryollarının Sürdürülebilir Kalkınma Üzerine Etkileri

II. International Scientific-Practical Conference, Azerbaycan, 1 - 04 Şubat 2003, ss.126-139, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

82. Turizm Alanındaki Lisansüstü Programların Analizi ve Sektörel Uyumlaştırmaya Yönelik Görüşler

Turizm Eğitimi Konferans-Workshop, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2002, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)

83. Turistik Ürün Oluşturmada Yöresel El Sanatlarının Üretim Merkezi Olarak Değerlendirilmesi.

3. Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2002, ss.209-228, (Tam Metin Bildiri)

84. Turizm Eğitimi Veren Kurumlar ve Sorunları

Sakarya'da Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Nisan 1998, ss.14-23, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 48

2. UZAY TURİZMİ YAPAN ORGANİZASYONLARIN VE TURİST FAALİYETLERİNİN MEVCUT DURUMU

UZAY TURİZMİ, APAYDIN FAHRİ, Editör, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, ss.195-213, 2022

3. MODERN MUTFAKLAR VE YARATICILIK

YARATICI TURİZM VE TURİZMDE YARATICILIK CİLT 1, FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER; MELTEM ALTINAY ÖZDEMİR, Editör, NOBEL, ss.451-469, 2021

4. REKREASYON İŞLETMELERİ VE YARATICILIK

YARATICI TURİZM VE TURİZMDE YARATICILIK CİLT 1, FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER; MELTEM ALTINAY ÖZDEMİR, Editör, NOBEL, ss.325-336, 2021

6. Ekmek

Gastronomi Sözlüğü A dan Z ye, Mehmet Sarıışık,Gülçin Özbay,Veli Ceylan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2020

7. Turizm Pazarlamasında Yaratıcılık (Creativity)

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması: 9P-9C-9E, Dr. Öğretim Üyesi Şehnaz DEMİRKOL, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.449-478, 2020

8. Turizm İşletmeciliği Pazarlamasında Sunum

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması: 9P-9C-9E, Sehnaz Demirkol, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.1-20, 2020

9. Turizm Pazarlamasında Sunum (Presentation)

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması: 9P-9C-9E, Şehnaz Demirkol, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.416-448, 2020

10. Turizm Pazarlamasında Yaratıcılık (Creativity)

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması: 9P-9C-9E, Şehnaz Demirkol, Editör, Değişim, İstanbul, ss.449-477, 2020

11. Dünden Bugünü Dünya Mutfakları

Tüm Yönleriyle Gastronomi Bilimi, Mehmet Sarıışık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.69-95, 2019

12. DÜNDEN BUGÜNE DÜNYA MUTFAKLARI

Tüm Yönleriyle Gastronomi Bilimi, Mehmet Sarıışık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.69-95, 2019

13. Uluslararası Seyahatlerde Sürdürülebilirlik ve Seyahat Motivasyonları

Uluslararası Seyahat İşletmeciliği, B. Zengin, M. Sarıışık, C. Avcıkurt, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.255-278, 2017

14. Uluslararasu Seyahatlerde Sürdürülebilirlik ve Seyahat Motivasyonları

Uluslararası Seyahat İşletmeciliği, Zengin B., Sarıışık M., Avcıkurt C., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.255-278, 2017

15. Dünden Bugünü Dünya Mutfakları

Tüm Yönleriyle Gastronomi Bilimi, Prof. Dr. Mehmet Sarıışık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.69-95, 2017

16. DÜNDEN BUGÜNE DÜNYA MUTFAKLARI

TÜM YÖNLERİYLE GASTRONOMİ BİLİMİ, Mehmet Sarıışık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.69-95, 2017

17. Turizmde Markalaşma

Değisim Yayınları, İstanbul, 2016

18. Kruvaziyer Turizmi

Deniz Turizmi, İSTANBULLU DİNÇER, F., ÇAKMAK, T.F., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.157-207, 2016

19. Destinasyon Markalaşması

Turizmde Markalaşma, Şehnaz Demirkol, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.71-117, 2016

20. Marka ve Turizm

Turizmde Markalaşma, Şehnaz Demirkol, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.13-63, 2016

21. Ödül Sistemleri

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Uygulamaları, Şahin Perçin N., Güzel B. ve Aydın Tükeltürk Ş., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.381-392, 2016

22. ÖDÜL SİSTEMLERİ

TURİZM İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ VE UYGULAMALARI, ŞAHİN PERÇİN N., GÜZEL B., TÜKELTÜRK AYDIN ŞULE, Editör, Beta, İstanbul, ss.381-392, 2016

23. KRUVAZİYER TURİZMİ

DENİZ TURİZMİ, ÇAKMAK F. T., DİNÇER İSTANBULLU F., Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.157-203, 2016

24. MARKA VE TURİZM

TURİZMDE MARKALAŞMA, DEMİRKOL Ş.,, Editör, DEĞİŞİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.13-63, 2016

25. DESTİNASYON MARKALAŞMASI

TURİZMDE MARKALAŞMA, DEMİRKOL Ş.,, Editör, DEĞİŞİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.71-117, 2016

26. Cam Tavan Sendromu

Örgütsel Davranışta Güncel Konular, Küçükaltan D., Aydın Tekeltürk Ş., Gürkan Ç. G., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.199-217, 2015

27. Cam Tavan Sendromu

Örgütsel Davranışta Güncel Konular, küçükaltan D., Tekeltürk Ş., Gürkan Ç. G., , Editör, Detay Yayıncılık, ss.199-217, 2015

28. Yiyecek İçecek İşletmeleri

Turizm İşletmeleri, Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin, Editör, Değişim Yayınevi, ss.1-80, 2015

29. xııı. Geleneksel Turizm Paneli

Emirler Matbaacılık Ve Reklamcılık, İstanbul, 2014

31. Sentez Ön Büro Otomasyon Sistemi

Konaklama İşletmelerinde Önbüro Yönetimi ve Önbüro Otomasyon Sistemleri, Zengin B., Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.379-469, 2010

32. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi

Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi, Demirkol Ş, Halis M., Editör, Değişim Yayınevi, İstanbul, ss.157-264, 2010

33. Seyahat İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi

Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi, Prof. Dr. Muhsin Halis, Yrd. Doç. Dr. Şehnaz Demirkol, Editör, Değişim Kitabevi, İstanbul, ss.1-100, 2010

34. Sentez Önbüro Otomasyon Sistemi

Konaklama İşletmelerinde Önbüro Yönetimi ve Önbüro Otomasyon Sistemleri, Zengin B., Editör, Değisim Yayınları, ss.379-469, 2010

35. Yiyecek İçecek İşletmeleri

Turizm İşletmeleri, Demirkol Ş., Zengin B., Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.133-185, 2009

36. Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında Süreç (Process)

Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Avcıkurt C., Demirkol Ş., Zengin B., Editör, Değişim Yayınevi, İstanbul, ss.183-215, 2009

37. Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında Ürün (Product)

Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt, Yrd. Doç. Dr. Şehnaz Demirkol, Yrd. Doç. Dr. Burhanettin Zengin, Editör, Değişim Yayınevi, İstanbul, ss.1-100, 2009

38. Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında Süreç Process

Turizm İşletmeleri Pazarlamasında 7p ve 7c, , Editör, Sakarya Kitabevi, ss.183-215, 2009

39. İnanç Turizmi

Turistik Ürün Çeşitlendirmesi, Necdet HACIOĞLU ve Cevdet AVCIKURT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.209-239, 2008

40. Sentez Önbüro Otomasyon Sistemleri

Konaklama İşletmelerinde Önbüro Yönetimi ve Önbüro Otomasyon Sistemleri, Zengin B., Editör, Değişim Yayınlarıı, İstanbul, ss.379-469, 2006

42. Turizm İşletmeleri

Değisim Yayınları, İstanbul, 2004

43. İşveren Ve İşgören Perspektifinden, Turizm İşletme Belgeli Yiyecek İçecek İşletmelerinin Sorunları Üzerine Bir Çalışma

Cumhuriyetimizin 80. Yılına ve Ali Fuat Cebesoy’un Anısına Armağan, Can V., Şahin K., Editör, Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü Yayınları, Sakarya, ss.219-241, 2004

44. İşveren Ve İşgören Perspektifinden, Turizm İşletme Belgeli Yiyecek İçecek İşletmelerinin Sorunları Üzerine Bir Çalışma

Cumhuriyetimizin 80 Yılına ve Ali Fuat Cebesoy un Anısına Armağan, Can V. ve Şahin K., Editör, Sakarya Üniversitesi Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı, Sakarya, ss.219-241, 2004

45. The Policies and Strategies of Turkish Tourism in The Process of Entering the EU

Turkey at the Crossroads, Jürgen Bellers, Ismail Dalay, Wolfgang Gieler, Kemal İnat, Editör, Lıt Veriag Münster-Hamburg-Berlin-London, Berlin, ss.44-60, 2003

46. Süreç Tasarımı- Bussiness Process Reengineering- Değişim Mühendisliği

Stratejik Boyutuyla Modern Yönetim Teknikleri, Bilinmiyor M., Editör, Beta Basım Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.300-0, 2002

47. Özel Emeklilik Fonları ve Olası Ekonomik Etkileri

Milenyum Armağanı (Özel Sayı), Dalay İ,, Editör, Sakarya Üniversitesi Kütüphane Ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı, Sakarya, ss.369-383, 2001

48. Özel Emeklilik Fonları ve Olası Ekonomik Etkileri

Milenyum Armağanı Özel Sayı, Dalay İ., Editör, Sakarya Üniversitesi Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı, ss.369-383, 2001
Ansiklopedide Bölümler 1
Metrikler

Yayın

185

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

979

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

64

Toplam Atıf Sayısı

106

Proje

3

Tez Danışmanlığı

33

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları